Miten mahdollisimman halvalla Prahasta Suomeen huomiseen mennessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
(Mä varmistin sen päivämäärän monta kertaa ennen kuin laitoin sen ostoksen ostoskoriin.)

Koitan peruuttaa sitä lentoa niin se systeemi sanoo, ettei voi perua, kun lento on 48 tunnin sisällä.

Saitko varauksesta vahvistuksen, jossa tämä päivämäärä? Silloin voisit vaatia varaamaan toisen lennon samaan hintaan.

Vahvistuksessa on väärä päivämäärä. Heti kun selvisi niin varattiin uudet lennot tälle päivälle (Finnair 150e). Mutta se systeemi nyt sekoilee jotain, koska koitin perua sitä kuukauden päästä olevaa lentoa niin se sanoo, ettei voi perua, kun se lento on 48 tunnin sisällä. Screencapture on ja olen puhunut asiakaspalvelun kanssa ja ne selvittelee. Sanoin, etten suostu maksaa mitään peruutusmaksuja, koska systeemi sekoilee. Mä eilen tarkistin ne päivämäärät MONEEN otteeseen ennen, kun vahvistin tilauksen. Siinä luki 27 FEB 2011. Enpä osannut olla niin vainis, että olisin eilen tajunnut screencapturen ottaa, mutta mun mielestä toi peruutusviesti vahvistaa sitä, että siellä systeemissä on joku häiriö noiden päivämäärien kanssa-

Ota siitä peruutusjuttuvirheestä ja päivämäärästä ainaki screenshotti. Kyllä sä ne rahat sielt saat takas :) Jos maksoit luottokortilla ni ilmota pankkii et eivät toteuta katevarausta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom