Deleted member 20129
Miksi sinä sitten olet kauppias jos se on niin kamalan huonosti tuottavaa, vaikeaa ja hankalaa ja vaikeaa ja mahdottoman vaikein liiketoimintamuoto. Perusta vaikka matkapuhelinfirma, Nokia löi helvetinmoisiksi rahoiksi ja se on niin paljon iisimpää ku Citymarketiin pitäminen. Turha tehdä hyväntekeväisyyttä asiakkaille vaikealla ja mahdottoman hankalalla bisneksellä surkeilla katteilla kun vaikka syöpälääkkeiden kehittäminen on ihan alakoululaisten hommaa verrattuna ruokakauppiaan ylivaikeaan alaan.
Etkö sä jätkä tajua että jos joku erehtyy lukemaan näitä sun juttuja Ni ei varmaan omia rahoja k-kauppaan vie? Aika harvan asiakkaan sympatiat herättää, ja asiakkaiden taskusta ne sun rahat hei on.
Tosin en mä kyllä ole vuosiin käynyt k-kaupoissa ollenkaan, pidän enemmin s ja lidl-kaupoista ja se on varmaan mun oikeus asiakkaana valita. Tollasille valittaville kauppiaille en vie senttiäkään.
Oot vähän kun se yks autokaupan pitäjä joka kiroili että nyt asiakas on kuningas kun on netti, ennen HÄN sano minkä auton sä saat rivistä ja myyjä määräsi
En mä mun mielestä ole sanonut, että ois hankalaavaikeaa nönönön.
Olen mielestäni vain näpyttänyt siitä, että esim. kaupan siivu on kasvanut mutta siihen kasvuun on muut syyt syynä kuin "riisto". Ja myös puolustellut osittain sitä että Suomi ei ole niin korruptoitunut jne. mitä täällä siitä meuhtakataan.
Ja siitä henkilökohtaisuuksiin menosta... ;)
Se on tiiätkö yksi puoli tässä alanvalinnassa. Tämä sun kirjoittama "palaute" on lähes jokapäiväistä jopa niille "sympaattisille" kauppiaille. Mä en tiedä onko sun tarkotus saada paha mieli aikaan vai mikä? Tiiä sitä en, mutta ei hätää. Tähän tottuu :D
Ja vielä sitten yksi huomio. Mä en kirjoita millään tasolla "kauppiaana" täällä. Tämä on mun henkilökohtaista tekstiä. Jos olet huomannu, niin se on ollu tätä samaa paskaa multa jo 10 vuotta. Joten niin kauan kuin ei täällä muidenkaan aloja lue tossa nimimerkin alla, niin ois aika ystävällistä olla kirjottamatta noin suoraa vittuilua nimimerkin takaa löytyvälle henkilölle.
- - - Updated - - -
S-ryhmä tässä kunnallisessä kaavoituspäätöksenteon voitelussa on vaikuttanut ainakin näkyvämmin, koska monen S osuuskunnan edustajisto on samaa porukkaa kuin mitä kuntien valtuustoissakin istuu. Ei niitä tontteja Lidlille tai Ikealle ole meinannut järkevien yhteyksien varrelta irrota millään rahamäärällä, koska tontit pitää kaavoittaa käyttötarkoitukseensa. Olen varma, että esim. Ikean jarrutussaagassa Kesko on ollut se aktiivisempi peluri, koska S-ryhmällä ei taida huonekaluliikkeitä edes olla.
"Perception is reality", tai kotoisammin "niin on kuin miltä näyttää". Sitä saa aika pitkään tunkea mainoksia mäkihyppykisojen väliin, että unohtuu kuluttajien valinnanmahdollisuuksien lain vastainen rajoittaminen.
oisko sulla nyt linkkiä vaikka tohon Iken caseen?
Sä oot varma mutta mikä on todellisuus?