Ymmärräthän myös, että jokaisen on asuttava jossain ja jonkun on aina sijoitettava niihin asuntoihin oli se sitten asuja itse, veronmaksajat tai asuntosijoittajat?
Jos asut vuokralla, niin se tarkoittaa vain, että joku muu on ottanut sen lainan ja maksattaa sitä sinulla. Viimekädessä sen asuntolainan ottaa sitten kunta, jos omistusasuminen ja sijoittaminen on tehty lähes mahdottomaksi ja sehän vasta sitä teikäläisen sylkemää sosialismia onkin.
Sinähän se tässä kitiset ihmisten asuntosijoittamisesta ja täten myös oman varallisuutensa kasvattamisesta.
Noniin ihan ekaksi: omistusasunto, jossa asut itse ei ole asuntosijoittamista, vaan kuluttamista ja mahdollisesti spekulointia hinnannousulla.
Enkä käsitä tätä ajattelumuotoa "jos asut vuokralla niin vuokraloordi tienaa sulla". Mitä helvettiä, kaikessa vaihdannassa aina joku tienaa, kun annat rahaa pois. Asunnon myyjä tienaa, asunnon rakentaja tienaa, pankki tienaa. Työnantajasi tienaa panoksestasi ja ruokakauppakin tienaa. Pitäiskö nyt lopettaa sitten työssäkäynti ja alkaa kasvattaa ruoka itse, ettei vaan kukaan pääse tienaamaan mun rahoista?