Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Shelto
Oon muuten hyväs kunnos, mutta liian kapee olkapäiden väli, eikä tunnu kasvavan. Antakaa vinkkejä.... en oikee tiedä mitään hyviä liikkeitä...
Originally posted by makew
Eli ego painot ei vipunostoissa sivuille toimi.
Originally posted by Powerhousu
Joko mä oon todellakin saanu geeneissä tosi hyvät olkapäät, tai sit oot väärässä. Käy kattoon mun kuvat, sieltä näät että olkapäät taitaa olla käsien kanssa mun paras lihasryhmä. Ja painot on todellakin egoilupainot. Pienillä painoilla en oo saanu ikinä mitään tulosta. Lisäksi en tee olkapäille kuin 2 sarjaa pystypunnerrusta ja 2 sarjaa vipareita sivulle. Lisäksi selkäpäivänä 1 tai 2 sarjaa takaolkapäitä.
Originally posted by makew
no saattaahan se olla että sulla on hyvät geenit mutta useat sanovat saavansa paremman tuntuman pienillä painoilla ja korkeilla toistoilla? kuten olen julistanut tuhanteen kertaan: kokeilkaan mikä toimii ja mikä ei, ei ole yhtä oikeaa tapaa?
BTW saanen kysyä millä toistoilla treenaat olkapäitä?
Originally posted by JJP
Siis treenaamisen pitäisi keskittyä siihen tuntumaan kunnes sitä on edes sen verran että voi vähän lähteä muuttelemaan treenityyliä siihen suuntaan minkä tuntee omassa kropassaan antavan paremman vasteen.
Originally posted by JJP
Vipareissa saa aivan loistavan puristuksen olkapäihin jos jaksaa hakea sitä tuntumaa ;) ja polte yleensä on pahimmillaan vasta kun puntit laskee kädestä, silloin tulee se kohta missä itketään äitiä ja purraan nyrkkiä.
- JjP
Originally posted by yajo
hehee, mä en oo vissiin koskaan nähny kenenkään tekevän ylätaljaa oikein :D