Miten kannattaisi tehdä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moro,

Eli joskus kuten tänään niin treenini alkavat vasta suht myöhään eli joskus 7 pintaan, kun olen tehnyt treenini, venytellyt ja käynyt suihkussa, niin kello on 9 kun saavun kotiin.

Palkkarin temmon lärviin melkeen heti treenin jälkeen jossa on about 30 gr prodee, 58 gr hiilaria, L-Glutamiinia, ja kreatiinia.

Pointtini on se, että kun saavun kotiin, yleensä syön heti 250 gr maitorahkaa ja pellavakukansiemeniä (meniköhän oikein). Kannattaako minun enää vetää hiilihydraattia palkkarin jälkeisellä aterialla, koska menen yleensä siinä 10 aikoihin nukkumaan.. Minun "oppieni" mukaan se hiilari menee rasvaksi kun menen melkeen heti nukkumaan, joten tarviiko tai kannattaako enään vetää hiilaria palkkarin jälkeen kun treeni on ollut noinkin myöhään?

(tulikohan taas tarpeeks EPÄselvästi kirjotettua..)

Kiitos vinkeistä!

Eikös se ollu jotenkin sillä lailla että ~100g hiilaria koneeseen treenailun jälkeen ~90 min sisällä. Ota vaikka 2 osassa, palkkari+kotona jotain missä on myös proteiinia. Tuskin menee läskiksi nuo sun iltahiilarit kun treenin päälle otat.

Ok kiitoskia Samo, pelkäsin jo ettei kukaan vastaa.. No, vedinkin eilen palkkarin jälkeen himassa sen 250 gr maitorahkaa, + vielä suolapähkinöitä, onneks ollaan "lievällä" bulkilla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom