miten kannattaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu
jahas. Mutta oon kuitenkin saanut käsityksen että kyllä n lihakset palautuu vaikka treenais muita lihaksia siinä välillä. Yksi idea esim. on treenata selkää 2 osassa; soudut ja ylätaljat/leuat ja heittää hauista soututreeniin. Yläkroppaa siis 2 treenissä kokonaisuudessaan eri liikkeillä, mutta kerralla ei mitään kahdeksaa 8-12 toiston sarjaa esim. yläselälle, vaan just jaettuna 2 päivälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tapio

Mä muistan joskus lukeneeni jonkun suomalaisen voimamies/bodarin jalkakierrosta,joka oli tommonen 3 viikkoa.

Ketäs tommosta jalkatreenikiertoa on pitänyt?! Tossahan tulee treenattua jalat peräti 17 kertaa....VUODESSA?! En nyt oikeen kyllä niele tota. Vai mitä mieltä muut onpi?
 
Nojaa...saattaapihan tuo olla tottakin, jos esimerkiksi on kisoja sillontällön yms...itse teen raskaan jalkapäivän jokatoinen treeni kierto ja sit jokatoinen on kevyempi...elikkä eipä niitä raskaita kyykkypäiviä mullekkan vuoteen niin hirveästi tule..
 
Juu juu raskaat ja kevyethän on tietty ihan asia erikseen mutta eikös toss puhuttu jalktreenikierrosta yleensä eikä erikseen kevyistä ja raskaista treeneistä? Ellen nyt oo taas ihan väärässä:D Ja toihan on ihan totta ettei sitä aina jaksa mitään tappokyykkyjä vedellä:p
 
Niin pitkä on kierto jaloille.
Pitää kuitenkin muistaa että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.Ei kaikille toimi sama juttu.
En muista tyypin nimeä,pitäis selaa vanhoja bodaus lehtiä.
Muistan kuitenkin että tyyppi oli helvetin vahva ja aikoinaan ykkösbodareita,joku varmaan muistaa kaverin nimen.
Tiettyinä aikoina kierto oli todennäköisesti huomattavasti lyhyempi.;)
 
Ainakin 120-kiloa lavalla painanut kolossi Hans Fell (allegedly) treenasi 2 viikon kierrolla, mutta esim. jalkatreeni veikin sen 3 tuntia kun kunnolla Hanssi kyykkäsi ja prässäsi.
 
EIKÖ NE OLLU KOLMEN VIIKON KIERROLLA.
Originally posted by Hulkki
Ainakin 120-kiloa lavalla painanut kolossi Hans Fell (allegedly) treenasi 2 viikon kierrolla, mutta esim. jalkatreeni veikin sen 3 tuntia kun kunnolla Hanssi kyykkäsi ja prässäsi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom