Miten eteenpäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JRamone
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjes vaan kaikille.

Aloittelijana kaikessa mitä tämä foorumi sisällään pitää tarvisin vinkkejä miten pääsisin tästä fiksusti jatkamaan. Kerrottakoon alkuun taustoja.

Joulukuussa 2012 kymmenen vuoden tupakointi kävi tylsäksi joten jätin sen pois. Lähes samantien rupes energisyystasot kasvamaan ja mieli teki ensimmäistä kertaa elämässä liikkua ja huolehtia itsestään muutenkin. Aloin siinä sitten pikkuhiljaa kävellä ja kun rupes happi kulkemaan niin hölkkäilemään. Tammikuun alussa rupesin katsomaan mitä suuhun menee, terveellisemmällä ruokavaliolla ollaan siitä saakka menty. Mieli tekis kovasti kokeilla punttisalia ekaa kertaa elämässä, ja etenki tuota arskan golden sixiä himottas päästä kokeilemaan, tuntuu mulle sopivan yksinkertaselta. Tarvis kai kuitenkin eka alkaa syömään enemmän? vai kannattaako mun poltella vielä läskejä ja ruveta nostelemaan rautaa vasta myöhemmin? Tavoitteena saada ensimmäistä kertaa elämässä lihakset ja näyttää siltä että jotain ois ruhon eteentehtykkin. Ei täks kesäks, mut sitä seuraavaks.

Joulukuussa 2012 90kg, nyt 84kg ja lähes tää kaikki on lähteny mahasta eli läski on palanu. Pituutta 185cm ja ikää 26v.

Huomenna kaveri lähtee aamusella salille näyttämään tekniikoita yms käydään tuota G-kuutosta läpi. Vloppuna meinasin tehdä päätöksiä rupeanko syömään helvetisti (se on kivaa) ja käymään puntilla vai laihtumaan lisää ja juoksemaan enemmän. Toivon täältä sitä sysäystä jompaankumpaan suuntaan, oon nyt viikon verran tätä vellonut mut en oo vielä saanu aikaseksi päätöstä. :face:

Jos päädyn voimaharjoitteluun niin kannattaako mun heti alusta alkaa vetämään lisäravinteita? mitä suosittelette? oon ymmärtäny et alussa lihas ärsyyntyy enemmän ja kehitys on nopeampaa. Siks se kai kannattas tehä mahdollisimman fiksusti oppikirjan mukaan. Kiirehän mulla ei ole, mut oon päättänyt että kun tähän lähdetään niin ei tehdä sinnepäin vaan kunnolla.

Sitte ravinnosta P30/hh40/r30 systeemi on tullu lukemalla nyt opittua, mut jos pitäs tankata sen 2,5-3g protskua per rasvaton painokilo? niin millä saan mun tarkan rasvaprosentin selville? Hirvee läjä epäselvää tekstiä. huh. Kiitosta etukäteen :hyper:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olet sikäli onnellisessa asemassa että kaikki vaihtoehdot toimii. Voit laihdutella ja parantaa aerobista kuntoa tai syödä paljon ja hankkia reilusti lihasmassaa tai laihduttaa maltillisesti ja hankkia siinä samalla vähän lihasta. Käy siellä salilla kokeilemassa ja mieti fiiliksen perusteella mitä haluat. Lisäravinteeksi riittää heraproteiini, jonka kanssa voit ottaa myös hiilareita jos päätät tähdätä massan hankintaan. Ja rasvattomasta painosta riittää arvaus, minä veikkaisin näkemättä 65 kg.

Back
Ylös Bottom