Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multivita sanoi:Joskus kuulin, että rasvasolut eivät uusiudu. Eli jos tehdään rasvaimu, niin läskiä ei siihen kohtaan enää tule.

Kuinka niin? Vasta meille anatomian luennolla opetettiin, ettei rasvasolut uusiudu...protsku sanoi:Urbaanilegendaa. Täysin uusia rasvasoluja voi tulla jos lihoo tarpeeksi paljon.
Tuo on totta.protsku sanoi:paisuvathan ne jäljelle jääneet rasvasolut joka tapauksessa sitä mukaa kun lihomista tapahtuu.
Sama asia kuin vinot vatsalihakset.protsku sanoi:Joku mainitsi sitten noista syvistä vatsalihaksista, onks nää suorien vatsalihasten alla vai?![]()
protsku sanoi:Joku mainitsi sitten noista syvistä vatsalihaksista, onks nää suorien vatsalihasten alla vai?![]()
Maza sanoi:Kuinka niin? Vasta meille anatomian luennolla opetettiin, ettei rasvasolut uusiudu...
Tuo on totta.
Eikun eikö se mene niin että dietillä rasvasolut pienenee (eli ei katoa vaan siellä ne pysyvät) ja sitten taas takas lihotessa ne turpoavat ?kronosis sanoi:jos rasvasolut eivät uudistu niin miten voi porukka lihoo laihiksen jälkeen takas??
sithän kaikki ylipainoiset olis laihiksella parin kilon edestä ja sit taas sipsii naamaan ilman et lihois..
vähän järkee ennen kommenttia :D
Kun ne rasvasolut eivät katoa laihduttaessa.kronosis sanoi:jos rasvasolut eivät uudistu niin miten voi porukka lihoo laihiksen jälkeen takas??
Sinä sen sanoit :joulu6:kronosis sanoi:vähän järkee ennen kommenttia :D
Multivita sanoi:Joskus kuulin, että rasvasolut eivät uusiudu. Eli jos tehdään rasvaimu, niin läskiä ei siihen kohtaan enää tule. Onko kellään faktaa asiasta? Itse en oikeen usko...
Älä muuta virka... :thumbs: :DMultivita sanoi:vähän järkee ennen kommenttia :D
kronosis sanoi:siis mä olen aina ollut siinä uskossa että ne on ihan samat lihakset, mutta se saadaan puhallustekniikoilla treenattua syvästi niin että ne pullahtaa näkyviin
tai miten sen nyt osais sanoin kuvata