Miten ennaltaehkäistä oksentaminen jalkareenissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pesis
  • Aloitettu Aloitettu
Bulkilla aina sama ongelma. Kaloreita pakko pitää todella korkealla, että saisi edes vähä elopainoa, joka sekin tuntuu olevan melkeen mahdotonta.

Miten noita jalkapäivän syömisiä kannattaisi optimoida, ettei palkki lennä? Tällä hetkellä noin 2h ennen reeniä tulee 140 g valkosta riisiä. Tuotakin määrää pitäisi pyrkiä nostamaan, koska painoa ei vaan tule. Reenin aikana nyt maltoa 70 g ja reenin jälkeen 70 g.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistäppä koko päivän ruokailut tähän. Älä mene ähkyssä salille. 2 desiä riisiä 2 h ois mulle ainakin ihan no no. Totta syöt tuossa ruokailussa muutakin, kuin riisiä?

Paljonko syöt treenin jälkeen? Oisko puolittaa toi treeniä edeltävä riisiannos ja jakaa se muulle päivälle?

Älä syö ennen reeniä! Itsekin bulkkaan IF tyyliin, noin 4500 kcal päivittäin. Treenit siinä klo 16-17 maissa, juon vaan BCAA:t ennen reeniä ja menoksi! Joskus harvoin joku 100g muroja ennen reeniä, mutta ei lennä laatta, itku tulee kyllä vähän turhan usein jalkareeneissä eritoten :D

Yksinkertaista: ruokaa ennen treeniä on vähennettävä / siirrettävä aiemmaksi. Treenin yhteydessä olevan malton määrää lienee myös syytä vähentää – mulla tuli kans usein paha olo, kun palkkarissa oli 90g maltoa. Ne poisjäävät kalorit on sitte koitettava ottaa vaan joskus muulloin. Kannattaa harkita myös sitä, että tekis viimesen aterian ennen treeniä juomaksi blenderissä (rahkaa, kaurahiutaleita, maitoa, marjoja jne.). Nesteenä se lähtee vähän nopeemmin pois mahasta, jolloin voi treenata hiukan nopeemmin aterian jälkeen. Rasvaa ei myöskään kannata mitenkään erityisesti syödä ennen treeniä, koska se hidastaa hiukan mahan tyhjenemistä. Jos vielä oikeen haluut hifistellä, ni maha tyhjenee kaikkista nopeiten, ku siellä on 6dl nestettä. (En kyllä tiiä miks, koska se nesteen määrähän vähenee tietysti vähitellen, mutta näin tossa eräässä kirjassa sanottiin.)

Nestemäinen safka 1-2h ennen treeniä eli maltoa ja heraa, itse otan aina treeniä edeltävän safkan nesteenä. Laitatko treenin aikaseen juomaan suolaa?

Pistäppä koko päivän ruokailut tähän. Älä mene ähkyssä salille. 2 desiä riisiä 2 h ois mulle ainakin ihan no no. Totta syöt tuossa ruokailussa muutakin, kuin riisiä?

Paljonko syöt treenin jälkeen? Oisko puolittaa toi treeniä edeltävä riisiannos ja jakaa se muulle päivälle?

Päivän ruokailut vaihtelee todella paljon. Mut aamulla suht pieni 70 g puuro, ja sit reeenin ympärille sijottelen päivän muut hiilarit. Reenin jälkeen sama 140 g riisiä tällä hetkellä. Protskun millon mistäkin. Lähinnä kuitenkin punaisesat lihasta.

Nestemäinen safka 1-2h ennen treeniä eli maltoa ja heraa, itse otan aina treeniä edeltävän safkan nesteenä. Laitatko treenin aikaseen juomaan suolaa?

Käytän intraa

- - - Updated - - -

Täytynee kokeilla tuota nestemäistä safkaa seuraavalla kerralla

Jos ei reenin jälkeen vasta pysty kaikkia kaloreita syömään, niin anna kunnolla sulamisaikaa ennen reeniä. Itekin reenaisin paastolla muuten, mutta kun ei nyt just jaksa iltaisin enää syödä niin paljoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom