Miten dieetit on lähteny käyntiin? Tähtäimessä kevät 2007!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi vuosi ja uudet kujeet. Dieetti lähti käyntiin muuten kivasti, mut lääkekuurilla ollaan. Uutta vuotta otin vastaan kotona vällyjen välissä. Mut oli helppo lähtee dieetille, kun ei ollu krapula:D

täällä lähti dieetti käyntiin ihan mukavasti, maanantaina se minullakin alkoi. lähtökalorit ovat 2400 eli eipä tämä vielä miltään kiristelyltä edes tunnu :D . ja kun on tottunut muutenkin syömään tällä tavalla ja näitä ihan samoja ruokiakin, niin dieettifiilikset ovat siltäkin osin vielä jossain hamassa tulevaisuudessa. tai no, ehkä maaliskuussa...

Mä juhlin uuden vuoden ihan normaalisti (:kippis1: ) ja uudenvuoden päivänä nautin "viimeisen ehtoollisen" eli etanoita valkosipuli-pekonikastikkeella, salamitoastia ja olutta. Eilen aamulla kellon soidessa ensimmäinen ajatus oli "v***u mä oon dieetillä" mutta nyt tää tuntuu taas jo ihan mukavalta jopa :D

Kalorit reilussa 2000 täälläkin, eli vielä ei tarvitse liian tarkkana olla. Ensi viikolla tapahtunee jotain radikaalimpaa, ohjeita odotellessa :)

Olisi muuten todella mielenkiintoista ja opettavaista seurata jonkun naispuolisen bf/fitness kisaajan dieetin kulkua. Vähän samaan tyyliin kuin Mika Nyyssölän dieetti juttu. Päivittäkää tytöt usein tätä threadia. Kertokaa kaik ilot ja surut mitä vastaan tulee. Se olis kyllä tooosi kiva juttu. Tsemppiä dieetille ihan jokaiselle :).

Olisi muuten todella mielenkiintoista ja opettavaista seurata jonkun naispuolisen bf/fitness kisaajan dieetin kulkua. Vähän samaan tyyliin kuin Mika Nyyssölän dieetti juttu. Päivittäkää tytöt usein tätä threadia. Kertokaa kaik ilot ja surut mitä vastaan tulee. Se olis kyllä tooosi kiva juttu. Tsemppiä dieetille ihan jokaiselle :).
Etsivä löytää ;) Tässä linkki muutamaan, mistä löytyy ainakin juttua aiemmista dieeteistä:

- Mimmi Jokinen
- Kaisa Piippo
- Mari Tirroniemi

Ihan kivasti on lähtenyt käyntiin, 9 viikolla mennään dieetin osalta, vaikka periaatteessa olen dieetannut jo viime keväästä... Pidin pienen tauon tossa ennen kisadieetin aloittamista ja vielä näyttäisi, että ihan kivasti on lähtenyt tämäkin dieetti käyntiin. Katsotaan miten tämä älyttömältä vaikuttava projekti edistyy... :eek: Treeneistä ja vähän fiiliksiäkin kirjoittelen kokoajan tonnetreenipäiväkirjaani, joten sieltä voi seurata tätä taivalta :)

syömistähän tää vielä on ku kalorit hipoo 3000 niin siinä ei oo vielä nälästä tietoa:) Aika pyllerö olo on vielä läskileirille joutais:lol2: no ei vaiskaan.

Päivärytmi on ihan sekaisin sairastelun vuoksi, mut oon saanu onneksi kurottua sitä oikeeseen. Eilen salilla otin kevyesti treenin, mut tänään mennään jo tohinalla.

Tsemppiä kaikille diettaajille ja ilo irti elämästä:thumbs: ja vaihdellaan kuulumisia.

Nyt on alkanu ruoka uppoon, meinaa olla jo nälkäkin välissä:D Meinaa vaan maha olla niin turvoksissa, et hankala olla ja varsinkin treeneissä hankala jännittää tukilihaksia ku maha pöjöttää:eek:

Mitä ootte mieltä alkoholin käytöstä dieetillä. Alkoholissahan paljon kaloreita ja hidastuttaa aineenvaihduntaa ja ne krapulan tuskat ja väsymys.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä juhlin uuden vuoden ihan normaalisti (:kippis1: ) ja uudenvuoden päivänä nautin "viimeisen ehtoollisen" eli etanoita valkosipuli-pekonikastikkeella, salamitoastia ja olutta. Eilen aamulla kellon soidessa ensimmäinen ajatus oli "v***u mä oon dieetillä" mutta nyt tää tuntuu taas jo ihan mukavalta jopa :D

Kalorit reilussa 2000 täälläkin, eli vielä ei tarvitse liian tarkkana olla. Ensi viikolla tapahtunee jotain radikaalimpaa, ohjeita odotellessa :)

Kuulostaa hyvältä toi viimenen ehtoollinen:rolleyes:

Mitä ootte mieltä alkoholin käytöstä dieetillä. Alkoholissahan paljon kaloreita ja hidastuttaa aineenvaihduntaa ja ne krapulan tuskat ja väsymys.

Omalla kohdallani ehdoton nounou. Palautuminen on dieetillä muutenkin kortilla, eikä alkoholin käyttö mielestäni sovi muutenkaan kilpailuun tähtäävään harjoitteluun. Paitsi jos asiaa kysytään vaikkapa Matti Nykäseltä, niin vastaus voisi olla hyvinkin erilainen. :)

Alkoholi on allekirjoittaneelle ehdoton ei. Palautuminen hidastuu muutenkin dieetillä, treenimäärät on isoja ja ruoka vähenee kokoajan, niin miksi pilata sitä dokaamalla...

Edit: oon puusilmä tuossahan Vilmis jo tosta palautumisesta puhui...

Viimeksi muokattu:
minäkään en alkaisi alkoholia juomaan dieetin aikana ihan jo noista syistä, joita vilma-liina ja carina mainitsivat. lisäksi en normaalioloissakaan ota alkoholia kuin ehkä kahdesti vuodessa, koska ei yks.kert. tee mieli dokata useammin, joten ei minulla dieetilläkään ala mitään viinahammasta kolottamaan.

Joo ei itelläkään tuu usein otettua ja dieetillä ei ku se syö niin paljon hyvää pois.Bailaamassa voi käydä ilman alkomahooliakin:)

Kiitos, kiitos et poistit:haart: .

Joo lisenssit täytyy muistaa lunastaa jotta pääsee lavalle:) Maanantaina viimenen päivä maksaa se. Kaloreja on puotettu mut olo on vielä pöhöttyny mut kyllä se siitä alkaa luistaan.

Nyt on lisenssi maksettu ja ilmottautuminen suoritettu. Alkaa olla ja parempi olo pöhö alkaa laskeutumaan ja painokin alkaa reagoimaan muutoksiin:) Mut yli kuudessa kymmenessä vielä mennään. Miten muilla menee?

Täällä myös ilmoittautuminen ja lisenssi hoidettu tänään. Hui, nyt sitä taas mennään :hyper:

Painosta tippui alkupöhöt parissa päivässä ja nyt tippuminen on hitaampaa, mutta kiristymistä on havaittavissa kuitenkin. Vatsapalat havaittu 3 iltaa sitten peilistä :rock: Odottelemme ihmettä tapahtuvaksi myös alaosastolla.

Ainoa ongelma näyttää tällä hetkellä olevan se, että en JAKSA syödä tuota tarvittavaa kalorimäärää (reilu 2000). Taisi jäädä viime dieetin loppuvaiheen moodi päälle ruokailujen suhteen. On se ihme että mättöä jaksaa vetää loputtomiin, mutta kun puhutaan puhtaasta ruoasta, niin joku 1600 kaloria näyttäis olevan sopivin määrä...Pitää vaan yrittää nauttia kun vielä saa syödä itsensä melkein ähkyyn välillä, kyllä tätäkin aikaa jossain vaiheessa tulee kaipaamaan.

Aamulenkkejä odotellessa...pukki toi onneksi urheilukerraston kun nyt tuli nuo pakkaset näköjään. Ja pliis, nyt ei sitten tarttis enää sitä lunta tulla, kerran sitä ei oo tullut tähänkään mennessä. Mut katotaan vaan kun helmikuu koittaa, lunta tulee 30 cm kerralla ja sit lenkkeillään kinoksessa :thumbs:

..ai miten niin en tykkää talvesta?! :D

Mulla menee vajaat 3000kcal ja se tuntuu uskomattomalta mätöltä:) Oon hengessä mukana, kun nyt jaksaa popsia ei tarvi lopussa mennä niin alas:) Tsemppiä sulle akki:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom