Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etsivä löytää ;) Tässä linkki muutamaan, mistä löytyy ainakin juttua aiemmista dieeteistä:Olisi muuten todella mielenkiintoista ja opettavaista seurata jonkun naispuolisen bf/fitness kisaajan dieetin kulkua. Vähän samaan tyyliin kuin Mika Nyyssölän dieetti juttu. Päivittäkää tytöt usein tätä threadia. Kertokaa kaik ilot ja surut mitä vastaan tulee. Se olis kyllä tooosi kiva juttu. Tsemppiä dieetille ihan jokaiselle .
Etsivä löytää ;) Tässä linkki muutamaan, mistä löytyy ainakin juttua aiemmista dieeteistä:
- Mimmi Jokinen
- Kaisa Piippo
- Mari Tirroniemi
Mä juhlin uuden vuoden ihan normaalisti (:kippis1: ) ja uudenvuoden päivänä nautin "viimeisen ehtoollisen" eli etanoita valkosipuli-pekonikastikkeella, salamitoastia ja olutta. Eilen aamulla kellon soidessa ensimmäinen ajatus oli "v***u mä oon dieetillä" mutta nyt tää tuntuu taas jo ihan mukavalta jopa :D
Kalorit reilussa 2000 täälläkin, eli vielä ei tarvitse liian tarkkana olla. Ensi viikolla tapahtunee jotain radikaalimpaa, ohjeita odotellessa
Mitä ootte mieltä alkoholin käytöstä dieetillä. Alkoholissahan paljon kaloreita ja hidastuttaa aineenvaihduntaa ja ne krapulan tuskat ja väsymys.
Mitä ootte mieltä alkoholin käytöstä dieetillä. Alkoholissahan paljon kaloreita ja hidastuttaa aineenvaihduntaa ja ne krapulan tuskat ja väsymys.