Miten BIN-muotoinen tiedosto näkymään bsplayerillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GNG
  • Aloitettu Aloitettu

GNG

JUMALAUTA! avasin winrar:lla torrentilla imuttamani tiedoston ja se aukesi bin.muotoon.En tiedä miten helv.. toi saadaan niin et sitä voi katsoa bsplayerillä. :curs:Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata typerälle! :worship:

[mod]Muutettu otsikko "Nyt sitten..." edes hieman viestiketjua kuvaavammaksi. -JohnnyB[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VLC ei kyllä auta tohon mounttaukseen. Hyvä pleijeri se kuiten on.

Eli hae tuo em. Daemon-Tools jostain. Sillä "mounttaat" sen .bin-tiedoston.

Homma menee siten että, ensin luot virtuaali-levyaseman tai asemat(set number of devices,hiiren oikealla). Sitten aukaset(hiiren vasen) sen aseman minkä just loit(device 0: ... no media). Siihen valitset sen .bin-tiedoston, jolloin Daemon-Tools mounttaa sen. Tämän jälkeen aukaset pleijerin ja ei muutaku kattomaan.

Toivottavasti auttaa.

Mä en oikein ymmärrä kuinka tuota VLC playeria jaksetaan kehua niin älyttömästi. Paljon ominaisuuksia maailman surkeimman käyttöliittymän takana. Pitää olla koko ajan säätämässä et saa edes tekstit näkyviin. Useimmissa soitto-ohjelmissa riittää et säätää asetukset kerran kuntoon ja sit homma pelaa.

VLC player toiminut ainakin minulla erinomaisesti. Tekstitkin näyttää mielestäni parhaiten kaikista kokeilemistani ohjelmista. Tosin VLC:tä käytän vain kun media player classic jumii.

jarhu sanoi:
VLC player toiminut ainakin minulla erinomaisesti. Tekstitkin näyttää mielestäni parhaiten kaikista kokeilemistani ohjelmista. Tosin VLC:tä käytän vain kun media player classic jumii.
Sama täällä. VLC käyttöön ku MPC ei skulaa. Ei ole kyllä onkelmia ollu tekstien näkymisen kans ikuna, eikä muutenkaan mitään probleemaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom