Miten aloitan..?

Elikkä oon mies 19v/185cm/103kg

työni keskiraskasta (putkihommia)
liikunta ollut tällä hetkellä n. 0min/vrk

alan käymään salilla torstaina 20.7salipäivät olisi to-pe-su-ma muut ei mahdollisia..ajattelin alkaa käymään lauantaisin uimassa n.45min ja tiistaisin lenkillä illalla..aamusti ei mahdollista mennä..

miten siis lasken kalorikulutukseni ylipainoa on jonkun verran ja tavoite paino olisi noin.90kg.. miten siis lasken kalorikulutukseni..? ja minkälainen palautus juoma olisi hyvä olla..?´otanko myös jonkun juoman ennen treeniä..? PLEASE AUTTAKAA jotta saisi läskit tummumaa..:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elikkä oon mies 19v/185cm/103kg

työni keskiraskasta (putkihommia)
liikunta ollut tällä hetkellä n. 0min/vrk

alan käymään salilla torstaina 20.7salipäivät olisi to-pe-su-ma muut ei mahdollisia..ajattelin alkaa käymään lauantaisin uimassa n.45min ja tiistaisin lenkillä illalla..aamusti ei mahdollista mennä..

miten siis lasken kalorikulutukseni ylipainoa on jonkun verran ja tavoite paino olisi noin.90kg.. miten siis lasken kalorikulutukseni..? ja minkälainen palautus juoma olisi hyvä olla..?´otanko myös jonkun juoman ennen treeniä..? PLEASE AUTTAKAA jotta saisi läskit tummumaa..:whip:

Testaa täältä paljonko kulutat:
http://www.kalorilaskuri.fi/

Ennen treeniä ei tarvitse ottaa, treenin jälkeen voit ottaa palautusjuomaa, jossa proteiiniä ja hiilareita, esim. yhdistelmä hera80 & malto. Osta vaikka Prismasta. Tsemppiä treeneihin :thumbs:

Kuppi kahvia tunti ennen treeniä on hyvä juoma :) Ihan minkä merkkinen herakonstentraatti (1dl) yhdistettynä maltoon (1dl) tai jos haluaa hifistellä niin ostaa hydrolisoitua heraa joka imeytyy konsentraattia nopeammin.

Poltat ittes aika hyvin puhki jos käyt noin usein salilla ja vielä kun ei ole urheilutaustaa takana. 5 päivää reeniä putkeen reenaamattomalta on älytöntä

Voisit koklata alussa vaikka ohjelmaa jossa treenaat koko kropan kaksijakoisella ohjelmalla esim Päivä1: Rinta+ojentajat+olkapäät+jalat(etureidet) ja päivä2: Selkä+hauis+jalat (takareidet+pohkeet)

--edit-- ja tietenkin mielellään vähintään yksi päivä lepoa noiden treenien välille :)

mitä vikaa ? äkkiä se keho siihen sykliin tottuu eikä niitä ensimmäisiä salikertoja voi hyvällä tahdollakaan sanoa treeniksi
Kyllä mä oon samaa mieltä Art2:sen kanssa. Tää jannu kuulostaa olevan aika tosissaan ja musta tuntuu et toi 6päivää putkeen tulee oleen nii tuskaa että Kaiffari ei tule treenatessaan missään välissä hymyilemään eikä treenaa mielensä mukaan vaan pakosta.
En voi kuvitella miltä tuntuu yhen päivän sisällä käydä ostaa fastin palari ainekset, sekottaa ne, pistää verkkarit jalkaa ja sit meet salille peukalo suussa ja palari kädessä seisomaan. Sit ku sulle on opetettu mitä niillä laitteilla tehään (ja tehty ehkä myös ohjelma), nii sit seuraava päivänä joka paikka paskana raahaat ittes uudelleen sinne salille. Sit taas sitä seuraavana päivänä uimaan tunniks niillä maitohapposilla lihaksilla, seuraavana päivänä taas puntti, jonka jälkeen taas puntti, ja sit suraavana päivänä lenkille, sit sul on yks naurettava vapaa päivä keskellä viikkoo ja vielä töitten lomassa.
Kyllä mun mielestä alussa pitäs tehä treenaamisesta mukavaa ja sit vasta alkaa kelaa että mitä tosiaan treeniltä haluaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom