Mitäs sanotte?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ajattelin käyttää tuota Timba79:n 3-jakoista ohjelmaa näin 15v aloittelijana. Sopiiko mulle ja minkälaisia tuloksia, ja missä ajassa?

Lähde: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

3-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp x 2
-Vinopenkki kp / tanko x 2
-Ristitalja / viparit maaten / peck-deck x2
-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten 5-6

3. Selkä, hauikset, forkut
-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja leveä / leanveto x3
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Hauikset scott tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

Kolmijakoisissa on myös erilaisia mahdollisuuksia jakaa lihasryhmät.

1. Rinta, selkä
2. Jalat
3. Olkapäät, kädet

1. Rinta, kädet
2. Jalat
3. Selkä, olkapäät

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Ajattelin lisätä vielä noihin omasta mielestäni mukavista treeni liikkeistäni joka päivään etunojapunnerruksia 3 x 20 aluksi, ja hauis päivään hauiskäännöt punteilla, samoin tuohon ojentaja päivään ojentajat punteilla 3 x 20. Vatsaa harjoittelen sit joka kohdassa vähän.

Mark Henry sanoi:
Ajattelin käyttää tuota Timba79:n 3-jakoista ohjelmaa näin 15v aloittelijana. Sopiiko mulle ja minkälaisia tuloksia, ja missä ajassa?
Sitäpä ei kukaan tiedä mikä toiselle sopii ja miten saa tuloksia. Mulle ei olkapäät ja rinta oikein sovi samalle päivälle, mutta sulle voi sopiakin. Kokeilemalla selviää ja eiköhän tuolla ohjelmalla pääse hyvin alkuun. Sitä sitten voi tuntemuksien mukaan fiksailla. Ja syömiset pitää olla kunnossa. Niistä kannattaa vaikka FAQ:sta lueskella.
Mark Henry sanoi:
Ajattelin lisätä vielä noihin omasta mielestäni mukavista treeni liikkeistäni joka päivään etunojapunnerruksia 3 x 20 aluksi, ja hauis päivään hauiskäännöt punteilla, samoin tuohon ojentaja päivään ojentajat punteilla 3 x 20. Vatsaa harjoittelen sit joka kohdassa vähän.
Miksi ihmeessä? Jos etunojilla haluat saada lämpöä päälle, niin tee mieluummin vaikka kuntopyörää 5-10 minuuttia ja kevyttä venyttelyä. Ja ei tuohon ohjelmaan ei kannata lisätä enää sarjoja. Jos haluat välttämättä tehdä noita "mukavia" liikkeitä, niin korvaa niillä vastaavat liikkeet.

Esim. hauiskäännön punteilla (käsipainoilla?) voi tehdä vaikka tuon hauiskääntö tangolla sijaan jne.

Mark Henry sanoi:

timba sanoi:
"Vuodessa tulee jo todellakin näkyviä muutoksia jos asiat tekee oikein. 2-3 vuodessa ulkomuoto muuttuu jo oleellisesti, eli alkaa näyttämään lihaksikkaalta."

:)
edit: jos tuloksilla tarkotit ulkosia seikkoja

Suositut

Back
Ylös Bottom