Mä harrastan treenaamisen lisäksi sohvalla makaamista. :D
Eikun oikeasti, harrastuksia olis kyllä, mutta töiltä ja treeniltä ja kotitöiltä mitä jää aikaa, niin viihdyn sit ihan lasten kanssa kotona. Eihän me tietty koko ajan sohvalla maata, mut kotona leikitään ja puuhataan, mä kattelen noiden touhuja, aina ei tartte itse osallistua suoraan siihen, mut olla siinä vaan läsnä. "Äiti, sit se olis niinku sellainen noita joka olis siinä ja sit nää menee siitä ohi ja..."
Ruuanlaittoa vois kanssa sanoa harrastukseksi... Tykkään kokeilla uusia reseptejä ja kokeilla kaikenlaista. En tiedä tykkääkö perhe mun kokeiluista... Kyllä ne ainakin on liki kaiken aina syöneet. Mies ostaa mulle joka kuukausi BBC Good Food -lehden, kun sen saa työpaikkansa läheiseltä Ärrältä, ja mä innolla luen sitä, ihana ruokalehti!
Mitäs muuta... aerobista liikuntaa pitäis harrastaa myös, oon kaikenlaista puuhannutkin, mutta nyt tuntuu, että työ vie ihan tarpeeksi energiaa. Pitäis ostaa askelmittari ja laittaa töihin se. Nimittäin kun kahdeksan tuntia - tai joissain vuoroissa kymmenen tuntia - tallaa osastoa päästä päähän niin muutama askel siinä tulee. Siihen päälle asukkaiden nostot ja kääntämiset, kuka kevyempi ja kenessä vähän enempi haastetta... Mulla käy työ kuntoilusta?
Lukeminen on mulla ollut harrastus aina, nyt vaan ei saa aikaan lukea kuin ennen. Hereillä ollessa lapset häiritsee koko ajan, ettei saa keskityttyä ellei sulkeudu makuuhuoneeseen. Lapset kun nukahtaa, niin jos käyn itse lukemaan, nukahdan myös. Välillä iskee lukukausi, välillä menee monta viikkoa etten kirjoihin koske. Viimeksi luin uuden Potterin suomeksi, englanniksi luin jo kesällä heti kun ilmestyi. Nyt jatkan projektia lukea Maameren tarinat taas kerran, kolmas kirja menossa.