Mitäs muuta harrastelette?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Punttailua ja muuta urheilua mie en edes laske omiksi harrastuksiksi. Se on pikemminkin elämäntapa. Kerran viikossa on pakko käydä vuokraan ainakin yksi leffa ja koiran kanssa tulee touhuttua joka päivä jotakin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Puntilla käynnin + lenkkeilyn lisäksi harrastan ratsastusta ja hevosia muutenkin. Vapaa-aika kuluu muuten sitten opiskelun parissa hyvinkin tiiviisti.

Olenkos sitten ainoa kamppaileva punttimimmi vai enkö huomannut threadissa jonkun jo maininneen siitä? Eli kamppailulajit on ihan nro uno, vaikka olen niissä melko huono. :D Mutta kehitys kehittyy ja istuttuani tietokoneella ikiajan saan todella mahtavat fiilikset kun pääsen huitomaan pikkasen.

Muuten... Lukeminen, tietsikat (NÖRTTI! :hyper: ), telkkarin katselu (Shield ja Simpsonit), kavereiden tapailu, kundikaverin kanssa elokuvissa sun muualla käyminen tai ihan vaan löhöily, matkustelu (jos on aikaa ja rahaa), laskettelu / lumilautailu (jos on aikaa ja rahaa), shoppailu (kuteet ja kengät), puhelimessa hölöttäminen ja tekstailu :nolo: ja yleensäkin elämästä nauttiminen. Vaikka tunnit loppuukin vuorokaudesta aina kesken... :) Musiikin kuuntelu on lähellä sydäntä!

Mäyräkoira sanoi:
Olenkos sitten ainoa kamppaileva punttimimmi vai enkö huomannut threadissa jonkun jo maininneen siitä?

Et oo ainoa ;) Mietin jo että laittaisko oman threadinsa tälle, että onko siis Pakkotoiston mimmit kaikki punttimimmejä vai onko tappelijoita mukana myös. Itselläni kamppailulaji on se ykkösharrastus ja punttitreeni mukautuu siihen (tosin kiva on välillä ihan vaan kasvattaa lihasta jos laji antaa periksi:rolleyes: ). Siihen meneeki vapaa-aika sitten. Lisäksi kirjoittelu foorumeilla, kirjeiden kirjoittelu, lehtien plärääminen, pilkunviilaaminen, liiallinen häröily ja ajattelu, avantouinti ja lukeminen ja tietenkin musiikki.

Zone-sarja -42%
kateellisena luen näitä teidän harrastusten määriä... Töiden lisäksi ehdin kerran viikossa käydä tanssimassa ja hengailla koirien kanssa, siihen ne harrastukset jää. Eikä koiria kai voi harrastukseksi sanoa, ne kun on semmoisia perheenjäseniä :haart:
Arkena ei ehdi tapaamaan ystäviä eikä sukulaisia joten kaikki sosiaalinen elämä pakkautuu viikonlopulle.
Jos olisi aikaa enemmän niin urheilisin enemmän, tanssisin, juoksisin, uisin jne. jne. Mutta kun työ on tälläistä fyysistä jumputtamista niin yleensä täytyy lauantai pyhittää lepopäiväksi:hyper:
Unelma olisi olla kokopäivä urheilija :D kukahan siitä maksais....

Punttiksen lisäksi käyn kerran viikossa tanssitunnilla (show-tyyppinen) ja vesijumpassa, pari-kolme kertaa viikossa juoksemassa ja mahdollisuuksien mukaan bodypumpissa ja muissa jumpissa. Muita harrastuksia ei vain kerkeä opiskelujen lisäksi :( . Mieluusti lukisin enemmän kirjallisuutta ja toljottaisin telkkaria/leffoja, mutta kun ei riitä tunnit. Aikaa kun pitää riittää poikaystävälle ja ystäville, opiskelukavereille ja vielä perheellekin välillä. Jotain uutta harrastusta (liikunnallista) pitäisi kehitellä taas ensi syksyksi.. ehkä jotain kamppailulajia :) Silloin jää siis tuo vesijumppa ja tanssi pois.

Punttisali : 3-4krt/vk

Triathlon ja canicross ovat pääsääntöiset harrastukseni.

Lenkkiä tulee tehtyä sellaiset 5-8krt/vk, pituuksiltaan 45min-2h. Sisällä heitän juoksumatolla mk-tason pyrähdyksiä ja ne kestävät sellaiset 10-15min, pari kertaa viikossa. Yleensä pk-lenkkejä, pari vk-lenkkiäkin viikkoon mahtuu niin pysyy kehitys yllä. Koiran kanssa treenataan viidesti viikossa, muuten sitten heitän lenkkini yksin.
Uimassa käyn 1-2krt/vk. Yleensä uin 2-4km kerrallaan, tarkoitus pidentää matkaa kehityksen mukaan ja triathlonmatkojen.
Pyöräilen yleensä 3-5lenkkiä viikossa (keväät, kesät, syksyt). Lyhin lenkki 8km ja pisin saa venyä vaikka minne, yleensä 20-60km.
Rullaluistelen kesät. 10-40km pari kertaa viikossa, joskus useamminkin. Pisimmillä lenkeillä sauvat mukana.

Epäurheilullisina harrastusina rakkaimpana on koirat, omistan kolme kappaletta ja työskentelen kennelissä. Koirien kanssa aktiivisesti harrastan noutajille suunnattuja kokeita (nou/nome jne.) sekä agitokia, flyballia, näyttelyitä jne.
Erittäin kiinnostunut olen myös fantasiasta, luen paljon kirjoja sekä musiikkia harrastan kuuntelevana osapuolena.

'pitkä' :piis:

Heh, oon tainnut tähän aiemmin jo vastatakin, mutta kun nyt on löytynyt taas uusi intohimo! Ja se on nettisivujen väsääminen. Ai että on sitten jotenkin sairaalla tavalla hauskaa ähertää Photoshopin ja Dreamweaverin kanssa (vaikka käytettävyys osalla sivuista varmaan jää hiukan huonoksi kun en jaksa olla perusteellinen). Harmi vaan että usein jaksaisin väsätä layoutin kyllä loppuun, mutta sivujen sisältö jää heikoksi. Toivottavasti noille tämän hetken projekteille ei käy niin. :D Erityisen hauskaa mun mielestä on valmiiden templatejen muokkaaminen omannäköiseksi... niitä on imuroitu jo kovalevy pullolleen, mistähän mä keksisin vielä uusia aiheita joista tehdä nettisivuja?

nerd_smiley.gif
<-- Faidra

Faidra sanoi:
mistähän mä keksisin vielä uusia aiheita joista tehdä nettisivuja?

Annie Fan club? :hyper:

Mä oon viime aikoina harrastanut vanhoja valokuvia. Oon tonkinut ihan pirusti. Konetta käynyt läpi ja keksinyt kuville uusia käyttötarkoiuksia. Vaikken tiedä valokuvauksesta muutakun sen, että YLEENSÄ nappia painamalla tulee kuva(joskus ei sitäkään), niin se on yli hauskaa. Tallentakaa elämän ihanat hetket visusti talteen! Mä oon lätkinyt kuvia foorumit pullolleen, vaikka niistä tuskin erottaa norsun kirahvista. Bodykisoissakin on kaikilla kamera, älkää pihdatko niitä kuvia! Nyt jokainen harrastaa sit kultsan kisoissa pirusti sitä valokuvausta ja lätkii tuotokset kaiken kansan nähtäville:rock:

voivoi...
jos jäis aikaa niin harrastaisin vaikka mitä muuta punttailun ja lenkkeilyn lisäksi.. nyt lähinnä satunnaisesti oon käyny uimassa, lumilautailemassa (tänä talvena en kertaakaan :( ), joskus jossai jumpassa, keilannu, rullistellu (opetellu lähinnä viime kesänä), golffannu (viime kesänä ekat n.5krt ja oli hauskaa!) lukenu kirjoja, piirtänyt ja katellu tv:tä ja leffoja...
joogaaminen, pilates tmv. olis kanssa ihana alottaa.. ehkä sitten joskus.......

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salin lisäksi käyn paljon jumpilla, ja paraikaa odottelen, jahka noi lumet tuosta sulavat, niin pääsee ulos hiekkakentille potkimaan palloa. Ennen harrastin aktiivisesti fudista, ja täytyy myöntää, että iku lajiin on kova!

Lisäksi tulee pyöräiltyä paljon, kesällä ulkosalla, talviaikaan spinun muodossa. Lenkkeily/kuntomatto kuuluu suosikkeihin. Lisäksi haluaisin ruveta keilaamaan enemmän, voisi ottaa tavaksi käydä kerran viikossa. :piis: Toinen olisi seinäkiipeily. Ei vaan ole löytynyt kestokamua noihin mukaan.

Lisäksi kerään intohimoisesti kaikenlaista pääkallokamaa.:D

Mä harrastan treenaamisen lisäksi sohvalla makaamista. :D

Eikun oikeasti, harrastuksia olis kyllä, mutta töiltä ja treeniltä ja kotitöiltä mitä jää aikaa, niin viihdyn sit ihan lasten kanssa kotona. Eihän me tietty koko ajan sohvalla maata, mut kotona leikitään ja puuhataan, mä kattelen noiden touhuja, aina ei tartte itse osallistua suoraan siihen, mut olla siinä vaan läsnä. "Äiti, sit se olis niinku sellainen noita joka olis siinä ja sit nää menee siitä ohi ja..."

Ruuanlaittoa vois kanssa sanoa harrastukseksi... Tykkään kokeilla uusia reseptejä ja kokeilla kaikenlaista. En tiedä tykkääkö perhe mun kokeiluista... Kyllä ne ainakin on liki kaiken aina syöneet. Mies ostaa mulle joka kuukausi BBC Good Food -lehden, kun sen saa työpaikkansa läheiseltä Ärrältä, ja mä innolla luen sitä, ihana ruokalehti!

Mitäs muuta... aerobista liikuntaa pitäis harrastaa myös, oon kaikenlaista puuhannutkin, mutta nyt tuntuu, että työ vie ihan tarpeeksi energiaa. Pitäis ostaa askelmittari ja laittaa töihin se. Nimittäin kun kahdeksan tuntia - tai joissain vuoroissa kymmenen tuntia - tallaa osastoa päästä päähän niin muutama askel siinä tulee. Siihen päälle asukkaiden nostot ja kääntämiset, kuka kevyempi ja kenessä vähän enempi haastetta... Mulla käy työ kuntoilusta? :rolleyes:

Lukeminen on mulla ollut harrastus aina, nyt vaan ei saa aikaan lukea kuin ennen. Hereillä ollessa lapset häiritsee koko ajan, ettei saa keskityttyä ellei sulkeudu makuuhuoneeseen. Lapset kun nukahtaa, niin jos käyn itse lukemaan, nukahdan myös. Välillä iskee lukukausi, välillä menee monta viikkoa etten kirjoihin koske. Viimeksi luin uuden Potterin suomeksi, englanniksi luin jo kesällä heti kun ilmestyi. Nyt jatkan projektia lukea Maameren tarinat taas kerran, kolmas kirja menossa.

Salilla tulee käytyä keskimäärin noin nelisen kertaa viikossa. Muuten käyn sitten pitkillä lenkeillä ihanien koirieni kanssa. Tossa ne nytkin riehuu jaloissa ja vonkaavat pihalle pääsyä. Siellä kun on näin keväisin niin mahdottoman paljon mielenkiintoista haisteltavaa. Ja lenkin päätteeksi ne tietenkin yrittävät kevään kunniaksi astua toisiaan, voi poikaparkoja.

Kesällä keskityn paljon puutarhanhoitoon, uimiseen ja auringonpalvontaan. Ja tietty katselen pojan futispelejä kentän laidalla. Talvella sitten mieluiten vajoaisin talviuneen, mutta pitää toistaiseksi tyytyä pitkien päikkäreiden ottamiseen. Pojan harrastus eli jääkiekko vie usein halliin kannustamaan. Isompien lasten harrastuksiin en oikein enää kelpaa mukaan, kumma juttu.. No, tyttö tosin aina sillointällöin lähtee salille mukaan treenaamaan.

Mieheni kanssa tulee sitten aina välillä koluttua baareja ja terasseja. Silloin harvoin kun tulee lähdettyä, niin se tehdäänkin sitten huolella ja pitkän kaavan mukaan.. Useinmiten kuitenkin lojutaan kotisohvalla videoita katsellen ja hyvää ruokaa syöden.

Lukemisesta tykkään valtavasti, mutta viimeaikoina ei ole siihen valitettavasti ollut aikaa, paitsi silloin kun poljen kotona kuntopyörää tulee sentäs jotain luettua. Selkeesti vuorokaudessa on aivan liian vähän tunteja, on niin paljon asioita, mitä ois kiva harrastaa. No, ehkä sitten "joskus".

Sen ajan, mikä treenaamiselta jää yli vietän yleensä kavereiden kanssa. Mutta luen kyllä todella paljon. Oon aina ollut sellainen, että illalla pitää lukea ainakin se kolme riviä ennen kuin nukahtaa. Jotenkin kai se rauhoittaa ennen nukkumaan menoa. :) Toinen juttu, mikä mulla on lähellä sydäntä on musiikki - kuuntelisin musiikkia ihan jatkuvasti. Harmi vaan, että tykkään myös laulaa ja mulla on taatusti maailma huonoin lauluääni - siis harmi kanssaihmisten kantilta. :rolleyes:

Just tällä hetkellä yritän todistella itselleni, että nyt olisi erittäin huono aikaa ostaa koiranpentu. Haluaisin kovasti kultaisen noutajan, mutta kerrostaloon sopii ehkä cockerspanieli (se toinen vaihtoehto) paremmin. Koiran kans ois sitten huippukivaa harrastaa vaikka TOKOa. Mutta se on ehkä ajankohtaisempaa vasta vuoden tai parin päästä...

Salin lisäksi käyn kerran viikossa Circuit trainingissa, se on valtavan tehokasta, varsinkin kun yli puolet porukasta on miehiä! Eli tunnin treeni juoksua ja lihasliikkeitä, kyllä hiki lentää!! Lisäks mä harrastan rullaluistelua aina kun voin, vaikka nykyisellä asuinpaikalla se on lähinnä extremelaji karmeiden teiden vuoksi! :D
Pelaan golfia aina kun säät sallii, se on oikeasti tosi kivaa ja rentouttavaa! Ja saa viettää koko päivän rakkaan kanssa ulkona reippaillen! :haart:

Ei urheilullisista harrastuksista vois mainita rakkauden ruoan laittoon, ihanaa kokeilla uusia reseptejä, ja musta on tosi kivaa kutsua kavereita syömään ja järjestää välillä hienojakin illallisia jälkiruokineen. Joskus täytyy herkutella hyvillä juustoilla ja punkulla, mies harrastaa viinejä, joten yritän samalla vähän oppia niistäkin..

Harrastukseksi vois kai mainita myös matkustelun, viime vuoden aikana tuli käytyä kahdeksassa eri maassa yhdessä tai erikseen siipan kanssa. Tänä kesänä ollaan menossa Roomaan joten olen opiskellut italiaa ahkerasti!

Latest posts

Back
Ylös Bottom