Mitäs muuta harrastelette?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vapaa-aikaa ei hirveesti jää salin ja työn jälkeen. Mutta se vähäkin mitä on niin moottoripyörällä teen 2-3 tunnin reissuja viikonloppuisin. Rullaluistelu ja kävely mutta ne kuulu aamuaerobiseen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ZannaZ sanoi:
Kaipa tätä voi sanoa harrastuksesti - pupuilua siis.

Ihana pupu sulla! Meilläkin oli ennen neljä kania ja rakennettiin niille mökille iso aitaus ja rauhallisessa kaupunkiympäristössäkin pidettiin niitä kotipihalla ulkona. Ne oli varsinaisia herkkusuita! Rakastivat erityisesti pähkinöitä ja hedelmiä :)

Niin ja asiaan... Olen aloittanut espanjan opiskelun vapaa-ajalla, kun koulussa ei ole ollut mahdollisuutta. Se on kai siis sitten harrastus.

Punttien lisäksi käyn sauvakävelyllä, teen HIITiä ja venyttelen paaaaljon. Ennen ratsastin ahkerasti ja nykyään nään JOKA IKINEN yö unta, että ratsastan tai olen hevosten parissa. Ja se on joka kerta yhtä mukavaa. Pitää nyt vaan elvyttää tuo harrastus ihan tosielämässäkin! Nyt kesällä olisikin aikaa aloitella :)

Aikoinaan soitin myös pianoa, ja nyt jatkan sitä harrastusta soittelemalla ja harjoittelemalla uusia kappaleita aina kun menen äidin luokse, jossa on piano. Kovin säännöllisesti se tosin ei onnistu... :(

Luettua tulee melko vähän, joten sitä en lue harrastukseksi. Ainoastaan kaikenlaiset aikakauslehdet ovat ihan must! Erityisesti juorulehdet ja sensellaiset :nolo:

Niin ja Pakkis! Kyllä sitä tulee joka päivä selailtua. Muuten en harrasta foorumeilla roikkumista ja chattailyä.

Olenko tosiaan ainoa Punttimimmi, joka pelaa golfia?
Se on oikeasti kivaa, haastavaa ja sosiaalista. Ja nöyryyttä oppii, kun joskus erehtyy luulemaan, että osaa pelata... Voidaan myös hyvin pelata miehen kanssa yhdessä, vaikka tasoero onkin melkoinen.
Puntti tukee golfaamista aivan loistavasti, talvella keskityin erityisesti selän vahvistamiseen ja se näkyy avauslyöntien pituudessa selvästi.

Zone-sarja -42%
Clf kung fu päälajina tällä hetkellä punttailun ohessa. Lisäksi sulkista ja uintia fiilisten mukaan. Potkunyrkkeily jäi ikävien päällekkäisyyksien vuoksi viime vuonna ja tilalle tuli lukkopaini, joka tosin sittemmin jäi kaverin lusmuilun vuoksi...
Ja nyt kun asiaan päästiin -löytyisikö täältä ketään lukkopainista kiinnostunutta naisihmistä (Turun suunnalta)? On ikävä treenata isojen miesten kanssa kun massaetu on niin karmaiseva... Ei tunnu olevan treenissä mitään mieltä kummallekaan kun eroa kiloissa on 50+

Niin ja harrastusten puolella lisäksi hyvät kirjat, piano ja gerbiilit vievät aikaani. Kesällä on ihana istua nurtsilla hyvän kirjan kanssa ja paistatella auringossa. :)

leenam sanoi:
Lukemista (kaunokirjallisuutta), kasvioppia, matkustelua, ristisanoja, kieliä, taidenäyttelyjä, baletti- ja teatteriyleisönä oloa.
Kiitti, leenam, kun muistutit. Varsinkin näin kesällä lemppareihini kuuluu ristisanojen täyttely. Kielten harrastelu on jäänyt vähemmälle, kun kansalaisopiston ajat eivät ole sopineet viikko-ohjelmaani. Menee päällekkäin esim. kuoron tai sähläilyn kanssa tai muuten vain ei sovi, kun ei ehdi samana iltana tehdä kouluhommia ja myös käydä puntilla. Tuo kulttuuripuoli (teatterit ym.) on miulla niin satunnaista, etten voi sanoa sitä harrastuksekseni, vaikka mieluista onkin.

Täällä harrastellaan pianon soittoa, säveltämistä, laulaminen on se pääinstrumentti mut se on enemmän ammatti kuin harrastus. :) Musiikin lisäksi lukemista satunnaisesti, luonnossa liikkumista, puutarhan hoitoa, valokuvausta, lenkkeilyä, pyöräilyä ja kissoja löytyy täältä myös kaksi, rodultaan bengaleita mutta näyttelyitä ei mekään harrasteta.

Niin ja kai tuota seurakuntatoimintaakin vois harrastukseksi kutsua. Vedän siellä bändiä ja piakkoin alan vetämään varhaisnuorten ryhmää. Plus satunnaisia muita hommia siellä.

Ristikot:D, Pumppi,step-aerobik ja muuta jumppaa kesäsin, sitten hölkkää ympäri vuoden, sekä rullaluistelua.

Käyn puntilla nelisen kertaa viikossa, mutta kuten mainittu - se on iso osa koko elämäntyylistä joten erikseen en osaa sitä harrastukseksi lukea. Juoksen, pyöräilen ja rullaluistelen, tosin nämäkin hieman kiikun kaakun, ovatko ne nyt harrastuksia vai päivittäisiä toimintoja... Se mistä olen iloinen: vuosien takainen heppaharrastus on herännyt henkiin!!! Ystävä osti hevosen ja lupasi "lainata" mulle milloin vain.. Olen tästä aivan innoissani :haart: Onko nettifoorumeille kirjoittelu harrastus? ;) Sitä tulee tehtyä jonkin verran. Lisäksi mies väittää, että harrastuneisuuteni kenkiin ja vaatteisiin, niiden ostoon, ylittää normaalin rajat.. Mitähän tästä siis pitäisi ajatella? Shoppailu on mukavaa!!!

Edit: Pilates-innostus löytyi menneenä talvena, meinasi ihan unohtua kun on ollut homma jäissä jonkun aikaa...

Jahas, pitänee minunkin osallistua.. Kuntosali, lenkkeily, rullaluistelu, salibandy, sulkapallo, uiminen, pesäpallo, lumilautailu, pyöräily.. Osaa harrastan useinkin, mutta ajan/kiinnostuksen puutteessa osa meinaa jäädä aina vähän vähemmälle. Mut yksi "harrastus", mikä pitää vielä mainita on suunsoittaminen. Välillä pitäis olla vaan ihan hiljaa. :D Mut se on niin vaikeeta. :rolleyes: Niin ja tuo MerZin mainitsema shoppailu taitaa kuulua minunkin harrastuksiin. :hyper: Etenkin alusvaatteiden ostelu oli yhteen aikaan paha pakkomielle, joka on onneksi alkanut lievittää.

ampumahiihtoa.. tosin tätä nyt ei enää niin harrastukseksikaan voi enää sanoa, ku oon ihan koko päiväisesti siinä kiinni. sen harjoitteluun kuuluu vahvasti siis varsinkin näin kesäisin kaikki mahdollinen puntista vaellukseen. mutta sitten harrastuksiin voi kai laskea: lentopallo, laskettelu... vapaa-aikaa tykkään vietellä kavereitten kans hengailemalla. mut joku puhu potkunyrkkeilystä ja lukkopainista ja muista.. jaiks. oon NIIIN pitkään halunnu kokeilla jotain tuommosta, mutta täällä ei ole oikein mahdollisuutta. sais purettua hiukan raivoa ehkä tollasissa x) ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänä kesänä ostettiin mieheni kanssa motskari, siitä tuli yhteinen harrastus ja tapa viettää yhteistä aikaa.Toinen intohimoni puntin jälkeen on erilaiset jumpat,mitä rankempi sen ihanampi! Shoppailu,ulkona syöminen,matkustelu..ym jos luokitellaan harrastuksiksi niin, sitten ne ovat myös todella mieluisia sellaisia.

Eleonoora sanoi:
Etenkin alusvaatteiden ostelu oli yhteen aikaan paha pakkomielle, joka on onneksi alkanut lievittää.

Tuttua, niin tuttua... Alusvaatteitakin pahempi juttu minulla kuitenkin on ollut kengät, mutta täälläkin onneksi ollut havaittavissa pientä helpostusta... :) Mies ei oikein ymmärrä sitä, miksi pitää ostaa uusia kenkiä (tai vaatteita, käsilaukkuja tms. yleensäkään) kun entisiä on niin monet ettei muistakaan...

Nimim. "omistaa n. 40 paria kenkiä..." :nolo: (mukaan ei siis lueta lenkkareita tms jalkineita, tämä lukumäärä lähinnä korkkareita, sandaaleja, saappaita jne..)

MerZi sanoi:
Tuttua, niin tuttua... Alusvaatteitakin pahempi juttu minulla kuitenkin on ollut kengät, mutta täälläkin onneksi ollut havaittavissa pientä helpostusta... :) Mies ei oikein ymmärrä sitä, miksi pitää ostaa uusia kenkiä (tai vaatteita, käsilaukkuja tms. yleensäkään) kun entisiä on niin monet ettei muistakaan...

Nimim. "omistaa n. 40 paria kenkiä..." :nolo: (mukaan ei siis lueta lenkkareita tms jalkineita, tämä lukumäärä lähinnä korkkareita, sandaaleja, saappaita jne..)

Täälläkin yksi kenkäfriikki ilmoittautuu!
Tämän kevään ja kesän villitys on ollut kyllä mitä ihanimmat laukut. Nytkin oon ostanut 2 laukkua kuukauden sisään, vaikka en tosiaan tarttis. Ja aina kun meen kauppaan, niin ihania laukkuja on ympärillä, ja pitää yrittää keskittyä kävelemään niistä ohi. AARGH!!

Mä rakastan piirtämistä ja kuviksen numero olikin aina lukiossa ja yläasteella 10:) Sitten lumilautailua, rullaluistelua, joskus uintia, lenkkeilyä. Tykkään myös kokeilla erilaisia reseptejä kyökin puolella ja leipoa mm. bodipannaria:D
Ja veneellä soutelu on mukavaa, samoin tanssiminen hullun lailla kun baariin eksyy. Ja ystävien treffaaminen on tietysti salin jälkeen tärkein "harrastus"
Ja autolla ajelua ympäri kyliä joskus menee 70l bensaa parissa päivässä kun lainaan faijan autoa niin harvoin:D
Teininä olin aika hyvä skeittaamaan ollie ja kickflippi meni helposti.

Punttiksen lisäksi harrastan Bodypumpia ja kuntonyrkkeilyä (joita myös itse ohjaan) ja joissakin määrin pilatesta ja syvävenyttelyä. Koiran kanssa pieniä kävelyitä tulee tehtyä. Pentua kun ei saa taluttaa paljoa yli kilometriä, niin on viime kesän ihanneharrastus juoksu jäänyt pois. Luettua tulee, ei tosin kertomakirjallisuutta juurikaan, vaan psykologiaa, fysiologiaa, ravitsemustiedettä jne. (siis ihan vapaaehtoisesti :hyper: )

Ratsastin aiemmin Oulussa asuessani säännöllisesti, nykyään harvemmin. Lisäksi mulla on mieletön tausta muita lajeja, joita harrastin pentuna 1 - 7 vuotta: mm. han moo do, yleisurheilu, astangajooga, lumilautailu, kilpauinti, lentopallo, rullaluistelu, kaukalopallo... ei millään muista kaikkea, mutta tuskin on tarviskaan... Paljon on tullut koettua ja hyväksi olen liikunnan havainnut...! :evil:

Puntti, työt, syöminen ja nukkuminen, näiden "harrastusten" parissa mun päivät pääsääntöisesti kuluu :) Joskus tulee vahdattua töllöä (Sinkkuelämää..), lueskeltua romaaneita ja ammattilehtiä (tää kyllä menee kategoriaan työ). Xyclingissä käyn väh. kerran viikossa, sauvakävelemässä aamuisin muutaman kerran viikossa, lisäksi Pilates (tai Elixiassa nimellä core) on sellainen "jumppa", jossa pyrin käymään kerran viikossa parissa, samoin venyttelytunneilla. Mitäs vielä... Ircissä on tullut viimeisen kuukauden aikana roikuttua liikaa ja pakkiksessa surffailu luetaan jo elämäntavaksi :nolo: Pianoa joskus pimputtelin 10 vuotta, nykyään ei omaa soitinta oo, mutta sitten joskus kun mulla on oma talo, niin hankin sinne hienon Yamahan (naapuriparat :D) Niin, ja hevostelen aina kun ehdin, eli liian harvoin :(

Feikkiedit: Voiko pyöräilyn laskea harrastukseksi, jos sillä taittaa kaikki matkansa.. :david:

Helga sanoi:
Feikkiedit: Voiko pyöräilyn laskea harrastukseksi, jos sillä taittaa kaikki matkansa.. :david:

Eiköhän sen voi. :)

Kun tossa aiemmin oli puhetta vaatteiden ja kenkien ostelusta, niin mun pitää vielä yksi juttu lisätä omiin harrastuksiini. Nimittäin hajuvesien osto. Vaikka en niitä päivittäin edes käytä, niin silti niitä purnukoita löytyy yli kymmenen kappaletta. Nyt en onneksi ole vähään aikaan ostanut! Mut kun miettii, et paljonko niihinkin on menny rahaa, niin :jahas:

Yhtä#Hauista sanoi:
... Tykkään myös kokeilla erilaisia reseptejä kyökin puolella ja leipoa mm. bodipannaria:D
Uteliaisuus heräsi. Mitä on bodipannari??

Harrastuksia. No se juoksu, josta olen täällä aiemmin maininnut. Pyöräilen jonkin verran, mutta en oikein lue sitä harrastukseksi ainakaan vielä. Toisinaan luen dekkareita. Nyt luen koirankasvatusoppaita ja suunnittelen naksuttimen hankintaa. Koska meille tulee koira, ehkä jo ensi kuussa. Jos ei silloin, niin sitten kuitenkin seuraavan vuoden kuluessa ;) :hyper: Odotan jännityksellä, miten kaikista metkuista selvitään... mutta on ne niin ihania - koirat ja metkut.

Menneitä harrastuksia on paljon. Jotkin saattavat herätä henkiin. Yhteen aikaan piirsin niin, että saatoin herätä keskellä yötä jokin kuva mielessäni. No, siitä on jo pari kymmentä vuotta, mutta aina silloin tällöin tulee jotain raapustettua. Liikunnallisia harrastuksia on ollut: karate (vado), aikido, jooga (astanga ja hatha). Uintiakin joskus tulee kokeiltua, mutta se on vähän tylsää. Talviuintikin on jäänyt muutamaksi vuodeksi kokonaan, mutta ensi talvena on tarkoitus taas kokeilla. Kasvisruokakeittokirjojen keräily on kyllä jonkin sortin harrastus. Niitä on jo yli kymmenen ja useammalla kielelläkin. Kielten opiskelua suunnittelen aina syksyllä, mutta en sitten ole vielä ruvennut sen paremmin opiskelemaan mitään niistä lukemattomista, joita haluaisin lukea, sen paremmin kuin alkanut parantamaan kielitaitoani niissä joita osaan vähän tai vähän paremmin. Mutta kyllä kielet, suomi mukaan lukien, on jatkuvan kiinnostuksen kohteena. Ai niin, yhteen aikaan kuvasin aika paljon, ja haaveksin, että alkaisin taas jonain päivänä oikein perehtyä kaikkiin kikkoihin... ehkä joskus. Olen vähän laiska. Räpsin kuvia koirasta ainakin. :rock:

punttailu on ihan ykkösharrastus (4krt/vko) ja sitten muut on harvemmalla frekvenssillä, mm. maalaus. Paitsi tietty kääpiöhamsterit, joita pitää hoitaa päivittäin. Aikaa kuluu myös ruokaa laittaessa ja kesäisin puutarhaa hoitaessa. Yksi "harraste" on myös vanhat vw:t.

Puntin lisäksi tulee lenkkeiltyä ja käytyä spinnaa. (öhöm nyt on kyl laiskuus vähän yllättänyt, mutta siis niinkuin yleensä normaalikaudella :D )

Hirveesti ei jää kyllä urheilun jälkeen aikaa muille harrastuksille. Tosin jo jonkun aikaa on mielessä pyörinyt tanssituntien aloitus pitkästä pitkästä aikaa. Varsinkin esim. discotanssi tai showtanssi vois olla sellaisia mitkä veis mut mennessään.

"Vapaa-aikana" tykkään kyläillä ja ehdottomasti lähteä kyläilemään koti-koti seuduille. Tavata kavereita ja turista tyhjän päiväisiä ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom