Mitäs mieltä porukat tästä ruokavaliosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
05.30
lautasellinen muroja,lasi jugurttia,kolme kananmunan valkuaista raakana,hera,maltodextriini-drinksu 20g/30g
10.30
kouluruokaa niin paljon ku maha vetää, maitoa tai vettä
15.00
pari banaania
17.45
kotiruokaa esim.perunoita ja riisiä, lisäksi kolme kananmunan valkuaista raakana, maitoa tai tuoremehua
20.00
esim.hampurilainen tai puuroa, hera,dextroosi-drinksu 20g/20g.. punttipäivinä drinkki vasta puntin jälkeen noin 20.30
21.45
matorahkaa 250g tai/sekä tonnikalaa,lasi maitoa ja pari ruokalusikallista rypsiöljyä

ja sitten unille

Jos vähääkään keho kerää rasvaa helposti, niin noi maltot pois muualta paittai palautusjuomasta. Aamupala ja koulusafkan väliin ja ihan turhan pitkä väli, sinne joku proteiinipitoinen välipala. Ja toi 15.00 parin banaanin välipala ei myöskään sisällä yhtään protskua, eli siihenkin sitä lisäksi. Ja sitten toi 20.00 ruokailu, ei mitään olematonta hampurilaista tai lautasta puuroa, vaan ihan kunnolla safkaa koneeseen. Vai onko se treenin jälkeinen ateria vaiko se edellinen? Ja miksi ne kananmunan valkuaiset pitää vetää raakana?

Maltoa ainoastaan palkkariin. Aika hiilarivoittoiselta noin äkkiseltään vaikuttaa valio.

Timba79 sanoi:
Jos vähääkään keho kerää rasvaa helposti, niin noi maltot pois muualta paittai palautusjuomasta. Aamupala ja koulusafkan väliin ja ihan turhan pitkä väli, sinne joku proteiinipitoinen välipala. Ja toi 15.00 parin banaanin välipala ei myöskään sisällä yhtään protskua, eli siihenkin sitä lisäksi. Ja sitten toi 20.00 ruokailu, ei mitään olematonta hampurilaista tai lautasta puuroa, vaan ihan kunnolla safkaa koneeseen. Vai onko se treenin jälkeinen ateria vaiko se edellinen? Ja miksi ne kananmunan valkuaiset pitää vetää raakana?

Oon just sitä läpipaskoja mallia.. Et ei kerry rasvaa oikein millään. Oon kyl ajatellu et otan kouluu protskudrinksun mukaan... Väitunnilla käyn vetäsemässä naamaan... Ja sama juttu banaanien lisäks. No treenipäivinä se pikkuateria on treenin jälkee. Ajattelin et ei kehtaa syyä paljo hiilareita noin myöhään.

jupeliz sanoi:
No treenipäivinä se pikkuateria on treenin jälkee. Ajattelin et ei kehtaa syyä paljo hiilareita noin myöhään.

Treeninjälkeinen ateria tulee olla runsas, kellonajasta riippumatta. Ei se sun kroppa ja lihakset tiedä, paljonko kello on, mutta ravinteita ja energiaa ne kyllä treenin jälkeen tarvitsevat!

jupeliz sanoi:
Oon just sitä läpipaskoja mallia.. Et ei kerry rasvaa oikein millään. Oon kyl ajatellu et otan kouluu protskudrinksun mukaan... Väitunnilla käyn vetäsemässä naamaan... Ja sama juttu banaanien lisäks. No treenipäivinä se pikkuateria on treenin jälkee. Ajattelin et ei kehtaa syyä paljo hiilareita noin myöhään.

Läpipaskojat on aikalailla :anssi: , mutta lisää sitä proteiinia noille välipaloillesi. Ja ota siihen aamulle myös välipala mukaan, vaikkapa proteiinidrinkki käy hyvin. Ei sitä lihasmassaa tule ilman riittävää proteiinin saantia.

Timba79 sanoi:
Läpipaskojat on aikalailla :anssi: , mutta lisää sitä proteiinia noille välipaloillesi. Ja ota siihen aamulle myös välipala mukaan, vaikkapa proteiinidrinkki käy hyvin. Ei sitä lihasmassaa tule ilman riittävää proteiinin saantia.

Oon laskenu proteiininsaannin.. ja tulee aineki se 2g/painokilo... Painan vaa reilu 60 eli 120g... Mut semmone 140g yleensä menee.. No otetaan sitten kouluun protskupullo mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom