Mitäs ampulleja nämä ovat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Make
  • Aloitettu Aloitettu
Olivat kaupan eräässä verkkohuutokaupassa...

12 kappaletta ampulleja.
sisältö : 25ml stimuloivaa erikoisvalmistetta!
TÄYSIN laillista.
Sisältää aminohappovalmisteita.
Ampulli sisältää L-arginiiinia 1000 mg, L-ornitiinia 1000 mg. (säätelee lihaksistoon työntyvän
kasvuhormonin tasoa)

Annostus-,käyttöohje mukaan.

--------------------------------------------------------------------------------
Lisätty: 23.06.2003 20:14:38
Sopeutuu parhaiten palautumiseen.
Juodaan pillillä.
...ja tästä vielä ravintosisältöä:(100ml)
Energiaa - 832kJ (196kcal)
Proteiinia - 45,5g
H.hydraatteja - 3,4g
Rasvaa - 0g
B6 vitamiinia - 5,0mg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin mua jaksaa aina naurattaa nuo aminohappoampullit... Onko niiden ampullissa säilytykseen muuta perustetta kuin että pojat saa leikkiä roinaajaa...

Hahah, taitavat olla suunnilleen samaa tavaraa kuin mitä aminopörssi myy 43,90€/20ampullia. Aikamoista kusetusta, kuten proteiini pillerit etc.

Espanjasta ostin viime viikolla paikallisia arginiiniampulleja.
20kpl/7,25 E.
Ja Suomeen tullessa suoraan tulliin ja kyllä sai taas selitellä,että mitä nämä on?

Originally posted by MR.D
Espanjasta ostin viime viikolla paikallisia arginiiniampulleja.
20kpl/7,25 E.
Ja Suomeen tullessa suoraan tulliin ja kyllä sai taas selitellä,että mitä nämä on?

:lol2:

Tää on kyllä niin kornia ettei mitään rajaa. Siis lisäravinnepuolella lähdetään ihannoimaan lääkkeiden käyttöä tekemällä lääkemäisiä valmisteita. Monasti kaikki pilleripurkitkin ovat kuin lääkepurkkeja, sitä saa tosiaankin porukka leikkiä sitten roinaajaa.

Originally posted by Mike
Tää on kyllä niin kornia ettei mitään rajaa. Siis lisäravinnepuolella lähdetään ihannoimaan lääkkeiden käyttöä tekemällä lääkemäisiä valmisteita. Monasti kaikki pilleripurkitkin ovat kuin lääkepurkkeja, sitä saa tosiaankin porukka leikkiä sitten roinaajaa.

Ja sitten saa hirmuisesti rispektiä yläasteella ku kaverit näkee sulla tollasia ampulleja :thumbs:

Ja kohta taas luetaan kuinka joku kauhistelee lehdessä ku vedetään näitä proteiineja ja muita hormooneja :rolleyes:

Ja samaan syssyyn: Tulliäijä: Mitä nämä on? Minä: Silymariinia! Tulliäijä: Mitäs ne on? Minä: No maksanpuhdistajia,ja Suomen naurettava lääkelaitos laittoi nämäkin pois aikoinaan myynnistä!!! Tulliäijä: No ne on tarkkoja. Tulliäijä: Mitäs nämä? Minä: Papaijaentsyymejä ruuansulatukseen! Tulliäijä: Ahaa punttihommiin? Minä: No kylläpä noita voi kuka tahansa käyttää. Jne......
Originally posted by kvi
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom