Mitähän pitäisi tehda

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Elikikä olen aloittanut salilla käymisen tuossa viikko sitten ja ongelmana on se että salilla jossa käyn ei voi tehdä edes kaikkia timban threadin 2-jakoiseen kuuluvia liikkeitä

Nämä liikkeet ovat seuraavat

Prässi, (en tiedä toimiiko ohjelma jos tekee pelkkiä kyykkyjä) :curs:

Reiden ojennukset

Ala/ylätalja :wall:

Koukistukset jos noilla tarkoitetaan jalkojen koukistuksia

Pohkeet istuen

Salini varmasti kuulostaa todella paskalta, mutta jujuhan piilee siinä että sali jota käytän on täysin ilmainen.

Toki vanhemmat lapsensa harrastuksen/elämäntavan kustantaisivat, mutta tyhmä se on, joka turhasta maksaa tai muita maksattaa

Eli kannattaako aloittaa tekemään tuota 2-jakoista ilman ylempänä mainittuja liikkeitä tuolla nykyisellä salilla vai pitäisikö vain mennä johonkin toiselle salille (en yhtään tykkäisi)

Minulla on myös toinen ongelma ja se kuuluu seuraavasti

Haluaisin käydä salilla useammin kuin kahdesti viikossa ja ei ole mitään järkeä aloittaa millään 4-jakoisella kun ei noista eristävistä ole puolisksikaan niin paljon apua alussa kuin ihan perus massaliikkeistä. Eikä niistä puoliakaan pystyisi salillani tekemään.

Eli olisiko mitään järkeä tehdä tuota 2-jakoista kahdesti viikossa? Eli kävisi salilla esim. ma,ke,pe,su vaikkakin tuossa jäisi lepo aika vähälle, mutta haittaisiko se näin aluksi kun reenit eivät ole mitään sika raskaita kun haen tekniikkaa liikkeisiini.

Sitten haluaisin vielä kysyä että mitä se IMO tarkoittaa?

Kiitos vastauksisita jo etukäteen :worship:

pikku kirppu sanoi:
Sitten haluaisin vielä kysyä että mitä se IMO tarkoittaa?
No tuohon voin antaa pikaisen vastauksen:

'IMO'' tarkoittaa Kansainvälistä merenkulkujärjestöä.

Lähde: Finlex : Laki vuoden 1990 kansainvälinen YLEISSOPIMUS öljyvahinkojen torjuntavalmiudesta, torjumisesta ja torjuntayhteistyöstä. 2 artikla 6 kohta.
http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1995/19950032/19950032_2

Tai sitten

IMO - In My Opinion
Minun mielestäni.

Tuolla on noita lyheinteitä lisää, niin pääset pätemään:
http://www.appelsiini.net/cyberhome/abc/irc_lyhenteet.html

Prässi ei ole mitenkään pakollinen. Kyykky on ykkönen, aina! ;)
Alatalja olis ihan jees, itelläni ei sitä edellisessä ohjelmassa ollut ollenkaan.
Osaiskohan joku heittää korvaaavan liikkeen.. ?

alatalja korvattavissa kulmasoudulla ja ylätalja leuanvedolla. Kulmasoutu tangolla taikka käsipainoilla. Prässi ei todellakaan oo pakollinen. Teet vaikka sarjan enemmän kyykkyy ja sitte askelkyykkyy.

Monet vetää tolla kaksjakosella neljä kertaa viikkoon. Eli ihan hyvin sääkin voit käydä. Tai sitte vaikka 8 päivän kierrolla että käyt joka toinen päivä salilla(jos on mahdollisuus)

Itse käyn tuolla 2-jakosella joka toinen päivä. Jos on tuntunut siltä, että ei ole lihakset kerennyt palautua, niin pidän yhden välipäivän lisää. Eli 3-4 kertaa viikossa olen 2-jakoisella käynyt, nyt kuukauden ajan.

Tiesin kyllä että noi jotkin mainitsemani liikkeet ovat korvattavissa, mutta ajattelin että riittääkö yksi liike joillekin lihasryhmille :D.

Vielä yksi asia jäi epäselväksi, eli pärjäänkö tuolla Timban threadin 2-jakoisella ilman reisien koukistuksia ja ojennuksia

Kiitos kaikille vastanneille :worship:

pikku kirppu sanoi:
Eli olisiko mitään järkeä tehdä tuota 2-jakoista kahdesti viikossa? Eli kävisi salilla esim. ma,ke,pe,su vaikkakin tuossa jäisi lepo aika vähälle, mutta haittaisiko se näin aluksi kun reenit eivät ole mitään sika raskaita kun haen tekniikkaa liikkeisiini.

Tähän pieni varoituksen sana: Hyvin monen aloittelijan täytyy itse testata, mitä se ylitreenaus on ennen kuin sen tietää. Tuo 2x2 viikossa voi helposti johtaa jossain vaiheessa ylitreenaukseen, mutta sittenpähän opit. :)

pikku kirppu sanoi:
Tiesin kyllä että noi jotkin mainitsemani liikkeet ovat korvattavissa, mutta ajattelin että riittääkö yksi liike joillekin lihasryhmille :D.

Vielä yksi asia jäi epäselväksi, eli pärjäänkö tuolla Timban threadin 2-jakoisella ilman reisien koukistuksia ja ojennuksia

Kiitos kaikille vastanneille :worship:

koukistukset voit korvata suorinjaloin maastavedolla ja nuo ojennukset kyykkäämällä enemmän. (täysin turha liike nuo ojennukset imo. varsinkin polvivammaisille)

Omskakakselle kiitos tuosta varoituksen sanasta, meinaan olla varovainen ja kuunnella kuinka se keho huutaa näin aluksi :kippis1:

Ja kiitoksia myös tiieitiijuulle vastauksesta tuohon koukistus/ojennus kysymykseen, voisiko joku vielä varmistaa että hän on oikeassa että nuo voi korvata parilla extra kyykyllä ja SJMV:llä :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep kyllä toimii. sitte voit ottaa eri variaatioita kyykystäkin jos huvittaa.. esim etykyykky,hack-kyykky tangolla. käy nuo liikkeet vielä paremmin miun mielestä etureiskaan.

zemiä

pikku kirppu:

Reisille teet kyykyn, etukyykyn ja SJMV:n, pohkeille pohkeet seisten. Selälle kulmasoutu, voi tehdä tangolla ja käsipainoilla, sekä leuanvedot erilaisilla otteilla. Tuolla saa varmasti jo selän ja jalat treenattua, joten ihan hyvin voit sitä "minun" 2-jakoista alkaa tekemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom