- Ikä
- 34
Niin, eli tässä olen palautusjuomaa ostamassa. Pitäisi löytää jotain mahdollisimman halpaa ja hyvää. Raha kun on aika lailla kiven alla. Eli suositelkaa jotain ja sanokaa miksi juuri sitä. Salilla tulee käytyä neljä kertaa viikossa ja ruokavalio on kohdillaan, tai ainakin se pistetään olemaan. Nyt olisi tuon palautusjuoman vuoro.
Mitä olen kysellyt niin hiilihydraattien ja proteiinin suhde kannattaisi olla 2:1, esim. meikäläisen salin omistaja j.p pulkkinen sanoi noin, mutta toisaalta toiset sanovat että suhteen tulisi olla sama. Joku asian kunnolla tietävä voisikin kenties kertoa mitä eroa noilla on? Molemmissa kun on varmasti hyötynsä ja haittansa, ne kun saisi tietoon niin voisikin sitten päättää kumpi parempi. =]
Kiitos jo etukäteen vastauksista. :]
Mitä olen kysellyt niin hiilihydraattien ja proteiinin suhde kannattaisi olla 2:1, esim. meikäläisen salin omistaja j.p pulkkinen sanoi noin, mutta toisaalta toiset sanovat että suhteen tulisi olla sama. Joku asian kunnolla tietävä voisikin kenties kertoa mitä eroa noilla on? Molemmissa kun on varmasti hyötynsä ja haittansa, ne kun saisi tietoon niin voisikin sitten päättää kumpi parempi. =]
Kiitos jo etukäteen vastauksista. :]