Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Töpseli sanoi:Ei läppä mitä jätkiäVoi olla aika rankkaa jos tulee joku syvempi haava ni ties mitkä tulehukset tulee..
btw. Kipi I toi oikeenpuolimmainen jätkä on vissiin se äijä kenen kuva oli joskus sun avatarissa xD

Minä Itse sanoi:Ei se voimia ainakaa lisää että jotaa öljyjä injektoi käsiinsä.
Olis kiva tietää aivan tavisihmisen reaktio tollasesta kuvasta, voisko joku oikeesti luulla et toi on lihasta?![]()
kaiveli82 sanoi:Työkaveri (50v) joskus selitti kun puhuin voimailusta ja miksi harrastan että hänen mielestä ne maailmansuurimmat hauikset on rumat ja ihmetteli et haluuks mä sellaiset lihakset...![]()
Bodypena sanoi:"It's not an arm training video. It's a regular training video with my philosophies and stuff. If I worked with you for one fucking week, I guarantee you I could put an inch on any body part you want without steroids or any injections."
Pitäskö ottaa yhteyttä ;)
mölliskö sanoi:Apua....![]()
![]()
training_day sanoi:Se mitä tässä nyt yritän hienovaraisesti vihjailla on seuraava: nuo äijät ovat kaikki rumia juntteja, siis jopa ilman noita syntholeja :lol2:
Doggoned sanoi:Isot epäkkäät :jahas: . Tossa on jo perkeleenmoinen friikki. Jos näkisin niin tökkisin kyl neulalla.
batbug sanoi:Eihän tossa kuvassa edes ole epäkkäät näkösällä... Nuo patit tuon penkin molemmin puolin ovat takaolkapäät ;)