Mitähän noissa hauiksissa on?

Pellejä joo. Tuli mieleen, että luuleekohan ne tosiaan muiden olettavan tuon olevan lihasta. Ei helvetti, jos hartiat on luokkaa Antti Tuisku (no okei ehkä vähän isommat) ja kädet Supermassa x 2 niin... Joo mitäpä tässä raivoamaan.

Ei läppä mitä jätkiä :) Voi olla aika rankkaa jos tulee joku syvempi haava ni ties mitkä tulehukset tulee..
btw. Kipi I toi oikeenpuolimmainen jätkä on vissiin se äijä kenen kuva oli joskus sun avatarissa xD

Töpseli sanoi:
Ei läppä mitä jätkiä :) Voi olla aika rankkaa jos tulee joku syvempi haava ni ties mitkä tulehukset tulee..
btw. Kipi I toi oikeenpuolimmainen jätkä on vissiin se äijä kenen kuva oli joskus sun avatarissa xD

<---- Harvinaisen ruma mies vai mitä :)

Elephantiasis käsissä. Onko noi oikeita kuvia? Jos on niin onnea voittajille.

edit. ja nostaako noi äijät n.tonnin hauiskäännössä? Eli onko styrkkaa koon lisäksi?

Se on nättiä kun hauberi poksahtaa..

205_1.jpg

Ei se voimia ainakaa lisää että jotaa öljyjä injektoi käsiinsä.

Olis kiva tietää aivan tavisihmisen reaktio tollasesta kuvasta, voisko joku oikeesti luulla et toi on lihasta? :rolleyes:

Minä Itse sanoi:
Ei se voimia ainakaa lisää että jotaa öljyjä injektoi käsiinsä.

Olis kiva tietää aivan tavisihmisen reaktio tollasesta kuvasta, voisko joku oikeesti luulla et toi on lihasta? :rolleyes:

Työkaveri (50v) joskus selitti kun puhuin voimailusta ja miksi harrastan että hänen mielestä ne maailmansuurimmat hauikset on rumat ja ihmetteli et haluuks mä sellaiset lihakset... :hyper:
Kysyin et oliko kyseinen herra tuo valentino niin olihan se...
No samaa mieltä olen rumat on ja taidetaanpa noita monessa paikassa luulla aidoiksi lihaksiksi... :lol2:

kaiveli82 sanoi:
Työkaveri (50v) joskus selitti kun puhuin voimailusta ja miksi harrastan että hänen mielestä ne maailmansuurimmat hauikset on rumat ja ihmetteli et haluuks mä sellaiset lihakset... :hyper:

Nuo synthol-pellet pilaa vaan kehonrakennuksen mainetta:curs:

"It's not an arm training video. It's a regular training video with my philosophies and stuff. If I worked with you for one fucking week, I guarantee you I could put an inch on any body part you want without steroids or any injections."

Pitäskö ottaa yhteyttä ;)

Bodypena sanoi:
"It's not an arm training video. It's a regular training video with my philosophies and stuff. If I worked with you for one fucking week, I guarantee you I could put an inch on any body part you want without steroids or any injections."

Pitäskö ottaa yhteyttä ;)

päteeköhän tuo myös lerssin pituuteen?

Noi kaksi heppua ei ainakaan vielä jokunen aika sitten ilmestyneissä kuvissa omannut noin suuria käsiä, liekö sitten kaverit tuupanneet lisää tavaraa käsiin tai jotain.... Meininki hyvä :thumbs:

Oletteko muuten huomanneet yhden hauskan yhdistävän tekijän näissä synthol-idiooteissa? Kaikki ovat naamasta sen näköisiä, että jo synnytyssalissa vahingossa lipsahtivat kaakelille, naama edellä kuinkas muutenkaan. Se on tietysti vaikuttanut myös päänsisäiseen toimintaan tai pikemminkin toiminnan puutteeseen.
Se mitä tässä nyt yritän hienovaraisesti vihjailla on seuraava: nuo äijät ovat kaikki rumia juntteja, siis jopa ilman noita syntholeja :lol2:

mölliskö sanoi:

Isot epäkkäät :jahas: . Tossa on jo perkeleenmoinen friikki. Jos näkisin niin tökkisin kyl neulalla.

batbug sanoi:
Eihän tossa kuvassa edes ole epäkkäät näkösällä... Nuo patit tuon penkin molemmin puolin ovat takaolkapäät ;)

Ai jaa, itekin kyl mietin sitä, mutta aattelin vaan et ton etpäkkäät on valuneet alas. Mutta onhan noi takaolkapäät kyl melkoset :hyper:

Back
Ylös Bottom