Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kapu sanoi:-- Voi vaan aiheuttaa ylimääräistä selittelyä, jos on puukkoja mukana. --
Fat Rat sanoi:Absinttia. Ei taida saaha ameriikasta.
haavevahva sanoi:Eikös sitä Finlandiaa saa Jenkeistäkin? --
H.R. sanoi:Ne Jenkit joita itse olen tavannut, ovat jostain syystä ihastuneet Suomalaiseen siideriin. --
tokkopaisto sanoi:siis onko suomalaisia vai jenkkejä? jos jenkkejä niin salmiakki, ruisleipä, fazerin sininen jne. ei varmaan säväytä samalla tavalla kun suomalaisia.
Heikki722 sanoi:Finlandiavodkaa ei viitsi viedä, kun sitä saa sieltä joka drug storesta. Chymoksen minttuviinaa jos löytyy niin sitä vien. Presidenttikahvi oli tosi hyvä idea!
EJS sanoi:- skandinaavista designia, esim maljakko, vaasi, etc. (esim. Aalto)
.
Mä taas yleensä tykkään syötävistä tuliaisista Kiva maistella jotain uutta - vaikka se sit osoittautuiskin hirveeksi :D Väkisinkin tulee mieleen kiinalaisten suht erikoiset makuhermot, töitten puitteissa kun on törmännyt sieltä tuotuihin erikoisuuksiin. Joku aika sit maistelin jotain kiinalaista "kuivaa lihaa", ei hajuakaan oliko kissaa, koiraa vai mitälie, mutta ihan syötävää. Ei tosin ne niitten "teekarkit" tai "kuukakut" nyt ihan ensimmäisenä mun makuhermoja ole kutkuttaneet... Mä vaan en oikein tykkää tuosta tavaran hamstraamisesta, niin siksi nuo koriste-esineet yms. on vähän nihkeitä saada, tarvii olla mieluinen jos haluaa ottaa käyttöön tai esille laittaa.Naene sanoi:Itse en arvosta ruoka/juoma lahjoja pätkääkään. Jos se on jonkun maan herkku niin todennäköisesti se on toisen maan kansalaiselle helvetin pahaa. Viimeksi sain tuliaisia Israelista, jotain ruskeata mömmöä jonka heitin suoraan roskikseen kun jo haisi niin pahalle. Älkää nyt kiduttako ihmisiä pahanmakuisilla tuliaisilla... :P Sitäpaitsi kuka nyt jaksaa laittaa jotain suuhunsa toista miellyttääkseen, kun voi vaan ottaa vastaan jonkun esineen jota ei tarvitse laittaa suuhun ellei se varmana ole mieleen, niinkun joku Fazerin sininen voi olla... ellei siellä dieettailla. Turvallisempaa olla viemättä syötävää.