mitä varten treenaan???

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Parhaassa iässä ku ollaa ni pitää takoo ku rauta on kuumaa.. Sitt vanhana (25+) ni voi leväta ja kattoo mitä on saanu aikaseks.

Mä lähen usein jalkapäivinä aikaisemmin töistä että jaksaisin vääntää nuo aivan 100% lasissa. :D

Itse treenaan ollakseni iso ja tiukka....siis niin iso vain kun natuna on mahdollista, eikä sillä koolla ole niin väliä, kunhan sen saavuttaa natikkana, mutta en pane pahakseni jos joku päivä huomaan painavani tiukkana 120kg :kuola:

Tosin realistisesti ajatellen veikkaan etten tule koskaan yli 100kg painamaan kun jollain sikabulkilla, mutta kunhan olen sitten antanut kaikkeni.

Virtual sanoi:
Aika helposti, kun 6:30 aamulla herätys, koulu 8-16, siitä matkoissa menee aikaa ja salilla n. klo 17 kotona takaisin n. 18:30 siinä on sitten se pari tuntia aikaa ja klo 21 nukkumaan että tulee yöunta tulee reilu 9h. Onneksi saan yleensä aina kyydin salille ja asemalle (Junalla kouluun), jos pyörällä aina joutuisi sotkemaan menisi aikaa reilusti enemmän.

Helposti se duunarin päiväkin tällaiseksi muodostuu jos matkat töihin on pitkät. Onneksi itsellä salin-koti-duuni välit on yhteensä n. 10 kilsan pinnassa. Mutta tässäkohtaa treenaisin itse ehdottomasti 1-2 jakoisella ohjelmalla, jolloin riittäisi kolme treeniä viikossa, ei tarttisi kaikkea vähää aikaa salilla kupata.

Timba79 sanoi:
Helposti se duunarin päiväkin tällaiseksi muodostuu jos matkat töihin on pitkät. Onneksi itsellä salin-koti-duuni välit on yhteensä n. 10 kilsan pinnassa. Mutta tässäkohtaa treenaisin itse ehdottomasti 1-2 jakoisella ohjelmalla, jolloin riittäisi kolme treeniä viikossa, ei tarttisi kaikkea vähää aikaa salilla kupata.

Olen Timban kanssa samaa mieltä, mutta mielestäni minulla on kuitenkin tarpeeksi vapaa-aikaa nytkin ja treeni tuntuu purevan. Tietysti fiilispohjalla mennään eli jos alkaa tuntua että nyt painaa burnout päälle niin pitäähän sitä kyllä osata rauhoittua ja vähentääkkin tarvittaessa treeniä.

JWO sanoi:
en pane pahakseni jos joku päivä huomaan painavani tiukkana 120kg :kuola:

:jahas: :down: ällöö kulta.

Virtual sanoi:
Olen Timban kanssa samaa mieltä, mutta mielestäni minulla on kuitenkin tarpeeksi vapaa-aikaa nytkin ja treeni tuntuu purevan. Tietysti fiilispohjalla mennään eli jos alkaa tuntua että nyt painaa burnout päälle niin pitäähän sitä kyllä osata rauhoittua ja vähentääkkin tarvittaessa treeniä.

Jos on aikaa käydä, niin käy ihmeessä. Mutta tuo oli vain hyvä vaihtoehtoesitys jos sitä aikaa on vähän vähemmän käytössä.

Amis sanoi:
Parhaassa iässä ku ollaa ni pitää takoo ku rauta on kuumaa.. Sitt vanhana (25+) ni voi leväta ja kattoo mitä on saanu aikaseks.
:eek:

Mä treenaan sitä varten että pysyis kunnossa. En kyllä ole valmis tinkimään kavereista salilla käynnin takia.

Ja viikonloppuina on hyvät "saumat" kun ottaa olutta!!!

Amis sanoi:

:itku: :itku: :itku:

Täällä leimataan just aikuisikään päässeet vanhoiksi. Eikös jossakin ole määritelty että ihminen on "nuori" 25. ikävuoteen saakka? :wanha:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Amis sanoi:

Itkuhan tässä pääsee kun ajattelee omaa ikää *sniff* :itku:

Mitä?... Miksi?.. Mitä mä oon nyt missannut? Miks tommonen posti mr.perfektiltä?

Mihin toi nyt liitty?

Mielipide tai ei niin lapsellinen provo tuo on.. Ketä helvettiä varten täällä ollaan, jos ei itteään varten!?! Jos puntti tekee musta "egosentrisen ilkimyksen" niin ihan perkeleen hyvä juttu. Eipä tartte kelata, etttä voi voi kun en pysty olemaan joka hetki kaverien tai avovaimon kanssa ja miellyttää heitä ja kaikki muitakin ihmisiä säkenöivällä olemuksellani. Omaa peliä täällä väännetään.

Prioriteetteja on jokasella ja sitä tekee mistä tykkää eniten. On hienoa olla harrastus, jossa on aina parannettavaa ja kehityttävää, aina uusia tavotteita ja haasteita.. tuo jatkuvuutta ja perustukset ainakin itellä arkielämään... Oli se harrastus sitten pitsin nypläystä tai punttia.

Slarto sanoi:
Täällä leimataan just aikuisikään päässeet vanhoiksi. Eikös jossakin ole määritelty että ihminen on "nuori" 25. ikävuoteen saakka? :wanha:

Provosointi onkin taitolaji!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom