Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Virtual sanoi:Aika helposti, kun 6:30 aamulla herätys, koulu 8-16, siitä matkoissa menee aikaa ja salilla n. klo 17 kotona takaisin n. 18:30 siinä on sitten se pari tuntia aikaa ja klo 21 nukkumaan että tulee yöunta tulee reilu 9h. Onneksi saan yleensä aina kyydin salille ja asemalle (Junalla kouluun), jos pyörällä aina joutuisi sotkemaan menisi aikaa reilusti enemmän.
Timba79 sanoi:Helposti se duunarin päiväkin tällaiseksi muodostuu jos matkat töihin on pitkät. Onneksi itsellä salin-koti-duuni välit on yhteensä n. 10 kilsan pinnassa. Mutta tässäkohtaa treenaisin itse ehdottomasti 1-2 jakoisella ohjelmalla, jolloin riittäisi kolme treeniä viikossa, ei tarttisi kaikkea vähää aikaa salilla kupata.
JWO sanoi:en pane pahakseni jos joku päivä huomaan painavani tiukkana 120kg
:jahas: :down: ällöö kulta.
Virtual sanoi:Olen Timban kanssa samaa mieltä, mutta mielestäni minulla on kuitenkin tarpeeksi vapaa-aikaa nytkin ja treeni tuntuu purevan. Tietysti fiilispohjalla mennään eli jos alkaa tuntua että nyt painaa burnout päälle niin pitäähän sitä kyllä osata rauhoittua ja vähentääkkin tarvittaessa treeniä.
Amis sanoi:Parhaassa iässä ku ollaa ni pitää takoo ku rauta on kuumaa.. Sitt vanhana (25+) ni voi leväta ja kattoo mitä on saanu aikaseks.
Amis sanoi:Parhaassa iässä ku ollaa ni pitää takoo ku rauta on kuumaa.. Sitt vanhana (25+) ni voi leväta ja kattoo mitä on saanu aikaseks.
Slarto sanoi:Täällä leimataan just aikuisikään päässeet vanhoiksi. Eikös jossakin ole määritelty että ihminen on "nuori" 25. ikävuoteen saakka? :wanha: