Mitä urheiluaiheisia lehtiä luette/suosittelette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sade
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Haluaisin ruveta tilaamaan jotain lehteä, joka käsittelisi urheilua, terveellisiä elämäntapoja jne.. ja sisältäisi tietoa myös painoharjoittelusta (vaikka pelkästäänkin siitä, jos sellaista Suomesta löytyisi.. lienee turha toivo? :) )

Mitä suomalaisia lehtiä olette lukeneet/tilaatte ja mistä olette tykänneet? Missä on järkevimmät ja hyödyllisimmät/mielenkiintoisimmat jutut? Vai onko kaikki ihan hömppää, mistä ei saa mitään irti?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostan aina Oxygenin, se on ainoa lehti joka käsittelee kunnolla fitnessiä (vaikka onpa siinäkin sitä hömppää). Löytyy yleensä Ärrältä ja isoimmista ruokakaupoista. Se on kylläkin englanninkielinen. :haart:

Eikös Sport-lehteä ole täällä jonkin verran ainakin kehuttu? Body on kans kiva, mutta huonoa kieltä. Bodauksen taso nyt on mitä on... mutta on siinäkin joka kerta jotain luettavaa.

Toinen thread aiheesta

Mä tykkään USAlaisesta Fitness RX -lehdestä niin paljon, että tilasin sen kotiinkin. :) Siinä on paljon tutkimustuloksiin perustuvaa infoa ravinnosta ja just punttitreenistä. Me like it alot. :)

Lueskelin eilen kaupassa kolme suomenkielistä lehteä (kunto plus, sport, fitness) ja kaikissa oli ihan hyviä juttuja mut jos niistä kaikista otettais ne hyvät jutut yhteen lehteen niin tuli yks hyvä lehti... paljon oli turhiakin juttuja...

Mä tykkään kans tosta Oxygenistä tosi paljon ja Fitness RX on kans ihan ok. Tosin ne nyt ei ole suomenkielisiä. Suomalaisista lehdistä luen yleensä Kunto Plussaa ja Fitness:ä mutta ei ne kyllä todellakaan vedä vertoja esim. Oxygenille.

Zone-sarja -42%
Tuosta Oxygen-lehdestä on tullut ihan pakkomielle meikäläiselle. Pakko aina ostaa vaikkei siinä enää monen vuoden tavaamisen jälkeen uutta asiaa olekkaan. Se on vaan jotenkin niin motivoiva ja antaa taas uskoa omaan treenaamiseen. Jos joku onnistuu kropan saada tuollaiseen kuntoon (ne ennen ja jälkeen jutut varsinkin), niin kyllähän se minäkin! Se vain joskus ihmettyttää, kun kehuvat hoitavansa neljä lasta, työn ja kodin ja vielä treenit päälle. Jotkut vielä kisaavatkin. Milloin ne nukkuu? Vai nukkuuko ne ollenkaan, ovatko ihan kuin Duracell-pupu - aina liikkeessä? Ei varmaan sitten ihme, että on body timmissä kunnossa. :hyper:

Eipä tässä ole paljon tullut lehtiä luettua, Bodyn olen tosin jopa tilannut (ihan ok), ja Bodaus (aika sillisalaattia muuten) tulee kirjastolle, kuten nämä jo edelläkin luetellut kotimaiset, joista todellakin saisi yhteensä yhden hyvän lehden, josta sitä tietoa ja motivaatiota sitten saisi tarvitsemansa määrän hyvässä muodossa (joo, nämä kiiltävänkoreat lehdet on kai tarkoitettu enimmäkseen sellaiselle 35v+ tosinaikkoselle joka simoerkkinä ryntäilee uusimpien riepumallistojen ja muotiliikuntatuntien perässä ja siinä sivussa yrittää epätoivoisesti olla mahdollisimman naitavan näköinen ja... no, ärsyttää se!).

Ulkomaalaisista ei ole kokemusta, taitaa olla aika piipahtaa Akateemisen lehtiosastolla - tai eiku! Salilla on ollut jotain amerikannannaa, Flex ja joku toinenkin lehti, bodyjotakinkai, jossa tuppasi kyllä ottamaan päähän kun ei juttua mainoksesta erottanut.

Että hankalaa tämä Sen Oikean Lehden löytäminen tuntuu olevan. Joten jos tässä jotain on suositeltava, niin kotimainen Body taitaa olla onnistunein.

Oxygen tulee munkin aina ostettua, oon keränny niitä jo vuodesta -98. Hyvä lehti, mutta liikaa puffausta ja mainoksia. Kuvat ovat motivoivia, etenkin huippukilpailijoiden kisakuvat ja profiilit.....lehti toistaa itseään samanlaisilla jutuilla, mutta eipä se ole estänyt mua ostamasta.
BODY-lehti tulee kans, ja se on ihan jees. Lähinnä kotimaan body/fit-sceneä tulee tosta seurattua....
Satunnaisesti olen ostanut FLEXiä, FitnessRX:ää, joskus Bodausta.
Netistä sais enemmän irti kuin lehdistä, mutta mä en ehdi surffaamaan....

Satunnaisesti ostan Bodausta (ainut suomalainen julkaisu, jossa on myös voimailujuttuja, BODY on 100% fitnesskansan ja kehonrakentajien aviisi, joten EVVK) ja Sportia, tosin varsin harvoin molempia. KuntoPlussaa tilasin joskus vuositolkulla, mutta siinä pyörivät samat jutut vuodesta toiseen, ja sitäpaitsi Keski-Eurooppalainen näkökulma pistää pahasti silmään ja häiritsee. Fitnessiä tilasin myös jonkin aikaa, mutta se lässähti pahasti päätoimittajan vaihtumisen myötä (tämä siis 90-luvun loppupuolella), joten eipä ole sekään kiinnostanut enää vuosiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meille ei tule mitään muuta urheilulehteä kuin Body (ai niin ja se CMS-klubin ilmaislehti :lol2: ). Body-lehdestä ennemmin luen kisaraportteja ja henkilökuvia. Varsinaiset treeniartikkelit on melkoista peruskamaa tai sitten hirveetä hifistelyä. Jos jokaisesta neuvosta ottais oppia, niin olis kyllä pää jo pyörällä, hih!

Toi Oxygen on kyllä ruennut kiinnostamaan, kun sitä hehkutetaan niin hirveesti! Taidanpa piipahtaa ärrälle. Paljonko lehti maksaa?

Mulla ei oo hirveesti aikaa lukea lehtiä, joten se ehkä kertookin jotain siitä ettei niitä oikein tule tilattua.

fitnesspimu sanoi:
Toi Oxygen on kyllä ruennut kiinnostamaan, kun sitä hehkutetaan niin hirveesti! Taidanpa piipahtaa ärrälle. Paljonko lehti maksaa?
Ainakin ite oon maksanut 7,70e. Kova hinta, varsinkin kun rapakon takana lehti maksaa alle 4e.

Ne Oxygenin spesiaalinumerot on kans kivoja, viimeisin Glutes oli mukava tietopaketti. Ei muuta kun juoksumatolle tekemään butt squeezea... ja johan ahteri kiinteytyy. :D Mulla tulee luettua enimmäkseen aina aerobista tehdessä noita lehtiä. Menee nopsasti se aika!

Löytyykö muuten tota Oxygeniä JKL:stä?? Ainakin Stockalta löytyy, mutta täällä on kierretty R-kioskit, Sokos, Anttila tuloksetta :(

Helga sanoi:
Löytyykö muuten tota Oxygeniä JKL:stä?? Ainakin Stockalta löytyy, mutta täällä on kierretty R-kioskit, Sokos, Anttila tuloksetta :(

Oletko marketit kiertänyt? Täällä Turussa Oxygen löytyi ihan Citymarketista...

Ostin kuun alussa elämäni ensimmäisen Oxygenin ja oon lukenut sen nyt varmaan 5 kertaa kannesta kanteen :D. Suomalaisia naisten "kuntoilu"lehtiä sekä Bodyä ja Bodausta oon aika paljon lukenut vanhalla salilla, uudelle ei taida tulla kuin naistenlehtiä. Suomalaisissa kuntoilulehdissä ärsyttää, no, lyhyesti sanottuna kaikki. Body on ihan jees, Bodaus-ledessä taas ärsyttää, kun siinä ei ole oikein juttuja naisten treeneistä (tai jos on niin ne tuntuu keskittyvän tissikuviin). Joskus 10-15 vuotta sitten isosiskoni osti usein Fitness-lehteä, herranjestas se oli erilainen lehti silloin! Paras suomalainen lehti on mun mielestä melkeinpä "mainoslehti" K&F, jota ei kylläkään uudelle salille tule.

Tilaako kukaan muuten kotiin tuota Oxygeniä? Visalla näyttäisi saavaan tilattua Suomeenkin, 45 $ / vuosi (ei paha).

Netissä on www.lehtipiste.fi, josta normaalisti (nyt tällä hetkellä jostakin syystä eivät toimi?) voi käydä katsomassa oman paikkakunnan lehdet, mistä mitäkin saa. Ainahan esim. R-kioski ottaa valikoimaansa uuden lehden, jos joku asiskas haluaa sen saada.

Hyvä linkki Mari-Nella! Kiitos!

joo ja sitten tilittämään...missä hiton peräkylässä meikäläinen asuu, kun tuon haun mukaan täällä ei ole muka myynnissä Oxygenia :curs: Siis ei koko kaupungissa :eek: Sitten ex-kotikonnuilta kyllä löytyy R-kioskilta, että silleen ja sekös vasta peräkylä onkin! Voiko tämä olla mahdollista!!!

Helly sanoi:
Ostin kuun alussa elämäni ensimmäisen Oxygenin ja oon lukenut sen nyt varmaan 5 kertaa kannesta kanteen :D.

Hih, minäkin ostin threadin inspiroimana elämäni ekan Oxygenin. Oli meinaan hyvä lehti, vaikka täytyy tunnustaa että se on vieläkin kesken. Ajan puutetta, nääs... Täytyy alkaa ostamaan sitä ihan säännöllisesti, eipä tuo 7 egeä ole paha hinta kuussa hyvästä motivaattorista.

Mulle tulee Oxygen. Tilasin sen Jenkkilästä suoraan, koska nuo irtonumerot on niin suolasen hintaisia lehtipisteissä. Täältä: http://www.oxygenmag.com löytyy subsicribe linkin takaa tilauskaavake. 12 numeroa maksaa 45 USDta kotiin toimitettuna eli numerolle nopeasti laskettuna tulee hintaa vajaa 4 USDta, ei paha verrattuna 7 euroon. Maksu luottokortilla hoituu näppärästi.

Se on minustakin ihan lukemisen arvoinen ja varsinkin nuo kisareportaasit ja haastattelut on hyviä. Tosin onhan se mainoksia melko pullollaan...

Mulle tulee tosiaan Fitness RX kotiin ja vuoden tilaus Suomeen ei maksanut kuin n.23 €. Tosin Fitness RX ilmestyy vain 6 kertaa vuodessa. Ilmestyykö Oxygen muuten joka kuukausi?

Latest posts

Back
Ylös Bottom