Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juu ei ole. Lihasmuisti on ihmeellinen asia. Ilmeeni kun olin puoli vuotta intissä jonkun aikaa sitten enkä tehnyt mitään treeniä, laihduin 9 kiloa ja olin vielä niin suklaahommissa, että p-kauden jälkeen ei tarvinnut sykkiä yhtään. Sitten intin jälkeen takas salille ja 1 kk ja ehkä puoltoista viikkoa, niin olin samoissa painoissa kuin ennen ja vielä 9 kiloa kevyempänä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun totaalitauon jälkeen sai taottua melkein +50 kg jokaiseen liikkeeseen lisää reilussa kuukaudessa. Aloitin vielä painoilla mitkä olivat ekalla kerralla jo semiraskaita.Kyllä se tosiaan aika korvessa on, ettei sielä nyt kukaa jaksa kuskata 30km salille ja takaisin. Kyllä ne sielä pihalla pitäisi tehdä.
En minä niitä lihasten menettämistä tai tälläsiä mieti. Enemmän vain se, että se on niin mahtavaa niin haluaisi niitä sieläkin tehdä. Ja jos se olisikin viikko tai kaks lisääkin vielä, niin kyllä se aika paljon on pois sitten.
Maalla hakataan puita, haravoidaan, tehdään rentouttavia aamulenkkejä ja harrastetaan pirusti seksiä. Sitten kun on noista saatu tarpeeksi, niin lähetään takas kaupunkiin ja ruvetaan raivoisasti tekee taas punttia.
mutta eipä taida enää nykyään maalaistaloissakaan olla kauheasti käsipelillä tehtäviä töitä.
Niin, että sitä olisi kai vähän myöhemmin tarkoitus mennä n. 2 viikoksi mökille aika korveen joten miten te tekisitte näitä salihommeleita sielä?
Kävely? Jos ei metsäpolkuja ole kulkenut, tulee yllättävän äkkiä hiki. Enkä tiedä onko tasapainollekaan pahaksi epätasainen maasto välillä. Nilkkojenkin kuvittelisi vahvistuvan.
Oikeastaan mitä vain, mutta jos lähistöllä liikkuu karhuja, kannattaa välttää sjmv:n tekemistä.
Hienoja ehotuksia, mutta en mä sinne ajatellu mitään ottaa. Puukko ja saha sieltä löytyykin jo joten puuta hakkaamaan ja siitä veistää jonkinlaisen tangon josta saisikin jo suurimman osan lihaksista tehtyä. Sielä järvi lähellä, joten soutaminenkin on mahdollista vaikka 10h päivässä. Osaako kukaan muuten sanoa, mihin veneen soutaminen ottaa? Selkään ja forkkuihin?
Joo voisihan tuotakin tehdä. Sielä ei vain ole kuin yksi polku/tie jolla pääsee pois ja aika pitkää ylämäkeekin on mutta samalla joutuu itikoiden ja paarmojen syötäväks :D
Hienoja ehotuksia, mutta en mä sinne ajatellu mitään ottaa. Puukko ja saha sieltä löytyykin jo joten puuta hakkaamaan ja siitä veistää jonkinlaisen tangon josta saisikin jo suurimman osan lihaksista tehtyä. Sielä järvi lähellä, joten soutaminenkin on mahdollista vaikka 10h päivässä. Osaako kukaan muuten sanoa, mihin veneen soutaminen ottaa? Selkään ja forkkuihin?
Joo voisihan tuotakin tehdä. Sielä ei vain ole kuin yksi polku/tie jolla pääsee pois ja aika pitkää ylämäkeekin on mutta samalla joutuu itikoiden ja paarmojen syötäväks :D
Ei kävelyyn mitään teitä tai polkuja tarvita. Tosin jos on niin kaupunkilainen ettei tätä tajua voi olla parempi pysyä poissa sieltä metsästä ettei vaan eksy muutaman sadan metrin päähän mökistä.
Jos et ole ennen soutanut, se ottaa aluksi ihan joka paikkaan. Sit kun olet opetellut tekniikan, eniten se rasittaa selkää ja käsiä.
Iso mies ja itikoita pelkää? : ))
Siis kun se metsä on aivan liian tiheä ja kun ei ole edes minun mökki ja jossa käyny kahesti niin en todellakaan osaisi sielä metsässä kuljeskella ilman että eksyisi :D
On aiemminki tullu soudettuu joten oletan että se tuntu käsis ja seläs. Saa nähä kauan sitä sitten pitää soutaa että se tosiaan tuntuu sielä.
Iso mies 17v. :D kyse on siis siitä, että kun siinä muutenkin rasittuu niin kyllä se häiritsee, että jos sen 30min kävelee ja joka sekuntti on joku puremassa.
Ei kävelyyn mitään teitä tai polkuja tarvita.
Jos et ole ennen soutanut, se ottaa aluksi ihan joka paikkaan. Sit kun olet opetellut tekniikan, eniten se rasittaa selkää ja käsiä.
Raivaussaha mukaan. Tosin se nyt lähinnä vaikeuttaa kulkua, jos ei ole ennen kyseistä hommaa tehny :D Puut kaatuu eteenpäin ja toisiinsa nojolleen, no nyt tuolla on joku ampiaspesäkin, voi saatanan saatana ja terä kävi kiveen kun jalka putos kivenkoloon.Mikäs siinä, jos on tukkijäreää männikköä. Kivikkoisessa maastossa >10v viime harvennuksesta olevassa metsässä kulku on IMO niin tympeää ettei sitä montaakaan sataa metriä mielikseen tee.