Mitä tapahtui respect-pojoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu
onion sanoi:
Pistettä ja pistettä!!! Toi Hannibalin kommenti on ihan totta. Aikuiset miehet itki ja pistivät vielä linkkejä threadeihin mistä oli tullut miinusta. Tyyliin:"Kattokaa nyt mistä mä sain taas miinusta! Joku vainoo mua ihan selvästi ja eilen ärrältäkin joku seuras mua kotiin! Täällä joku ihan satavarmana kyttää mua! Ei oo reiluu!"

Jep, olen syyllistynyt tähän itsekin. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tullut paljon pisteitä seurattua. Sen verran vilkaisin, että en mielipiteistäni huolimatta ainakaan miinuksella ollut. Eipä tullut sitten niitä annettuakaan. Ei plussia eikä miinuksia. Voisivat toimia, jos olisi mahdollista vain antaa positiivisia pisteitä tai jättää pisteet antamatta, kuten joku täällä jo esittikin. Ikävää, jos sinänsä kelpo ideaa käytettiin henkilökohtaisen koston välikappaleena. Siitä miinuspisteitä!

Hyvä päätös. Rispekt-pisteiden kanssa homma meni siihen suuntaan, että erimielisyyksien ollessa kyseessä vältettiin keskustelua ja lätkäistiin vaan kylmästi miinusta ilman mitään selityksiä.

Penneck sanoi:
Muuttakaa systeemiä niin, ettei voi antaa kuin positiivisiä pongoja. On mielestäni hyvä ja nopea tapa kertoa henkilölle arvostavansa hänen mietteitään...pienellä tekstillä vielä varustettuna. Lieveilmiötkin jäisivät pois samalla:)
Hyvä idea!

Toivottavasti ne, joille ehdin antaa pisteitä ehtivät lukea kommenttini. Olin juuri innostunut käyttämään tuota systeemiä ja käytin sitä nimen omaan (positiivisten) kommenttien antamiseen. En kuitenkaan haikaile systeemiä sellaisenaan takaisin, ne negatiiviset pisteet tosiaankin aiheuttavat jos jonkinmoisia lieveilmitöitä.

Eipä niillä pisteiden olemisella tai olemattomuudella ole mitään vaikutusta proteiinin kilohintaan joten ihan sama. Ehkä parempi näin, ainakin huonon itsekunniotuksen omaaville :D

Mike sanoi:
Onhan se hupaisaa huomata että minäkin sain plussaa oikein roimasti tuosta aprillipila-tredistä, mutta asiallisista treenivinkeistä ei tule plussaa.

Saman olen huomannut minäkin. Että sen puolesta ihan hyvä että otettiin pois.

Paska juttu ettein osattu käyttää. Mun mielestä tää oli ihan mukava lisä täällä. Kyllä mä aika kovaa oon ottanut kantaa aiheeseen kun aiheeseen eikä mun kirjotuksia muuttanut millään tavalla, enkä muista montaa punasta palloa nähneeni, ehkä mua vaan ei sitten vainoa kukaan... :D Mutta nyt jatketaan sitten ilman pisteiden jakoja ja siihen on tyytyminen...

tekis mieli sanoa, että ehkä lopetettiin koska ykkösen ja kakkosen piste-ero kasvoi väärään suuntaan...mutten sano kuitenkaan - koska so what ja menneet on unohdettu ja kaikki on hyvin...

sama sanoi:
tekis mieli sanoa, että ehkä lopetettiin koska ykkösen ja kakkosen piste-ero kasvoi väärään suuntaan...mutten sano kuitenkaan - koska so what ja menneet on unohdettu ja kaikki on hyvin...
Äläs nyt viitsi. Deletoi nyt tuo viestisi, kun se on ajallisesti vielä mahdollista.

sama sanoi:

Ei ole yksinkertaisesti totta, en mä enää voi uskoa mistä näitä sikiää.

sama sanoi:

Toi oliskin ollut todella idioottimaisesti sanottu mutta hyvä ettet mennyt sanomaan! :D

sama sanoi:
Tuota en jaksa uskoa hetkeäkään. Mike ei varmasti alentuisi tuollaiseen toimintaan. Ja mistäkö tiedän sen?

No, tuolla vippi-puolella oltiin yhdessä threadissa asioista Miken kanssa kovasti eri mieltä ja tulihan siinä sitten väiteltyä ja väännettyä hänen kanssaan n. kymmenen viestin verran. Varmasti Mikeä silloin minun kirjoitteluni vitutti ja halutessaan hän olisi voinut pommittaa respect-pointsini rankasti miinukselle, mutta sellaista EI siitä huolimatta missään vaiheessa tapahtunut. Eli en missään vaiheessa saanut ainuttakaan miinuspistettä Mikeltä, vaikka aihettakin olisi saattanut olla siihen.

Toisekseen, jos Mike ottaisi tuon järjestelmän yhtä tosissaan, kuin jotkut palstalaiset, niin olisihan hänellä muitakin mahdollisuuksia vaikuttaa pisteisiinsä. Ylläpidon ominaisuudessa Mike voisi halutessaan varmasti helposti lisäillä itse itselleen joka päivä muutaman respect-pointin kenenkään siihen kiinnittämättä mitään ylimääräistä huomiota ja päästä näin jonkun ajan jälkeen pisteissä Tomin edelle. Eli miksi ihmeessä hän muka tekisi jotain noin radikaalia, kuin lopettaisi koko järjestelmän, vain tuollaisen syyn takia.

Itse olen sitä mieltä, että tuo ratkaisu noiden respect-pojojen poistamisesta oli ihan oikea, koska meininki alkoi joidenkin osalta mennä jo vähän naurettavaksi noiden pisteiden suhteen.

Jylli81 sanoi:
Itse olen sitä mieltä, että tuo ratkaisu noiden respect-pojojen poistamisesta oli ihan oikea, koska meininki alkoi joidenkin osalta mennä jo vähän naurettavaksi noiden pisteiden suhteen.

Jep. Eikä noiden pisteiden antaminen tai saaminen auta ketään treenamisessa, päinvastoin menee aikaa ja energiaa ihan hukkaan niitä pohtiessa. Lopettakaa siis jo. Hyvä päätös Mike!

Perkele, just ku Akulla oli homma nousussa! huonoimmillaan -42 ja parhaimmillaan 33

Richard75 sanoi:
Ihan hyvä homma kun poistettiin.
Sehän oli selvä että tuollaisesta virtuaalikikkelistä lieveilmiöitä syntyy, mahtuu niin monenlaista egoa näinkin suureen foorumiin.
Aamen
:thumbs:

En ymmärtänyt alkujaankaan ketä toi systeemi palveli sen sijaan tuo säikeen arvostelu on ihan jees. Jos paljon pojoja, niin siellä on pakko olla jotain hyvääkin.

sama sanoi:

Voi vitun pälli :zzzz: :lol2: tätä se salatut elämät aiheuttaa suomalaisten järjenjuoksulle.

Kusimato sanoi:
Jep, olen syyllistynyt tähän itsekin. :)
Tunnustan minäkin :lol2:

Harvemmin sitä kuitenkaan tuli käytettyä. Mun osalta oli tavallisempaa ottaa kantaa ite viestiketjussa kun antaa pisteitä. Ei-vipeille se antoi kuitenkin mahdollisuuden heittää jotain kommenttia privana, mikä nyt hävisi. Mutta sitä halutaan ehkä pitää porkkanana vipeille?

Olis varmaan toiminut paremmin jos negatiivinen palaute olis otettu pois ja halutessa olis voinut laittaa plussaa hyvästä postauksesta. Ja tietty niin et tekstikenttään olis ollut pakko jotain kirjoittaa... Kyllähän toi auttoi suhteuttamaan käyttäjiä toisiinsa. Mut jos tollaista negojen tahallista paukutusta samaan suuntaan esiintyi, niin parempi olla sitten ilman.
Jos ei osata leikkiä kunnolla, niin otetaan lelut pois! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom