Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon jo arvasinkin, mutta milloin ja miksi? Itse huomasin tuon vasta ihan äsken.Odu sanoi:Ne otettiin pois käytöstä.
Jylli81 sanoi:Tuon jo arvasinkin, mutta milloin ja miksi? Itse huomasin tuon vasta ihan äsken.
Jotain tuollaista epäilinkin, mutta kiitos vastauksesta. Tämä selvä!Mike sanoi:Juuri hetki sitten. Niitä ei osattu huomautuksista huolimatta käyttää oikein.
:DMike sanoi:Juuri hetki sitten. Niitä ei osattu huomautuksista huolimatta käyttää oikein. Onhan se hupaisaa huomata että minäkin sain plussaa oikein roimasti tuosta aprillipila-tredistä
Hannibal sanoi:Justjoo. Jätkiä kävi pelottamaan, kun huomasivat Hannipannin rakettimaisen nousun kohti terävintä kärkeä. Kaikkihan tietävät, että olen suositumpi kuin Jeesus ja tunnetumpi kuin Elvis. No, oli kai se ihan hyvä, että poistettiin ne pojot. Säälittävän näköistähän se oli, kun aikuiset miehet itkivät jokaisessa viestiketjussa, että ”HEI JOKU VITUN HOMO ANTO MULLE NEGATIIVISTA TÄSTÄ KOMMENTISTA!!! SIIS OIKEESTI MULLA ON ISOMPI VIRTUAALIPILI!”.
Pistettä ja pistettä!!! Toi Hannibalin kommenti on ihan totta. Aikuiset miehet itki ja pistivät vielä linkkejä threadeihin mistä oli tullut miinusta. Tyyliin:"Kattokaa nyt mistä mä sain taas miinusta! Joku vainoo mua ihan selvästi ja eilen ärrältäkin joku seuras mua kotiin! Täällä joku ihan satavarmana kyttää mua! Ei oo reiluu!"Kusimato sanoi:Eilen olisit saanut tosta vielä kymmen sataa tuhatta punaista ruttopistettä :jahas: