Mitä tapahtui respect-pojoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jylli81 sanoi:
Tuon jo arvasinkin, mutta milloin ja miksi? Itse huomasin tuon vasta ihan äsken.

Oli ne vielä tossa tunti sitten tai sitä luokkaa. Kokeilu ei varmaankaan antanut toivottua tulosta ja siksi pisteille kävi kylmät...

Tämä olisi ihan hyvä systeemi ollut, mutta se aiheutti kuitenkin kaikenmoisia ei toivottuja lieveilmiöitä. Varmaan parempi nyt ilman kun kenenkään ei tarvitse pelätä tuleeko miinusta jostain kommentista. Sitä kun laitetaan vartavasten tietyille henkilöille useaan kertaan saman henkilön toimesta.

Hyvä näin, toivottavasti palautetta tulee threadeissa senkin edestä, niin risuja kuin ruusujakin.

Ideana ihan hyvä, mutta tosiaan ei toiminut halutulla tavalla.
No, aina kannattaa kokeilla uusia juttuja.

"Työstä miestä kiittäminen, eikä suurista sanoista."

Mike sanoi:
Juuri hetki sitten. Niitä ei osattu huomautuksista huolimatta käyttää oikein. Onhan se hupaisaa huomata että minäkin sain plussaa oikein roimasti tuosta aprillipila-tredistä
:D

No jos näin on käynyt, niin sitten kyllä saa ottaakkin pois päältä. :kakka:

ps. Olisi vaan otettu pois päältä se yleisellä, mitäs mä sanoin. ;)

Mua alkoikin jo ahistaan ku kukaan ei kunnioittanu mua ... ;)

Ihan hyvä homma kun poistettiin.
Sehän oli selvä että tuollaisesta virtuaalikikkelistä lieveilmiöitä syntyy, mahtuu niin monenlaista egoa näinkin suureen foorumiin.

Tämä on huva juttu. :thumbs:

No ei niitä rispekt-pisteitä olis tarvinnu niin tosisaan ottaa, ihan sama mulle onks ne käytössä vai ei. Juuri eilen laitoin propseja yhdelle hehkeälle neitoselle! ;)

Muuttakaa systeemiä niin, ettei voi antaa kuin positiivisiä pongoja. On mielestäni hyvä ja nopea tapa kertoa henkilölle arvostavansa hänen mietteitään...pienellä tekstillä vielä varustettuna. Lieveilmiötkin jäisivät pois samalla:)

Justjoo. Jätkiä kävi pelottamaan, kun huomasivat Hannipannin rakettimaisen nousun kohti terävintä kärkeä. Kaikkihan tietävät, että olen suositumpi kuin Jeesus ja tunnetumpi kuin Elvis. No, oli kai se ihan hyvä, että poistettiin ne pojot. Säälittävän näköistähän se oli, kun aikuiset miehet itkivät jokaisessa viestiketjussa, että ”HEI JOKU VITUN HOMO ANTO MULLE NEGATIIVISTA TÄSTÄ KOMMENTISTA!!! SIIS OIKEESTI MULLA ON ISOMPI VIRTUAALIPILI!”. :hyper:

Hannibal sanoi:
Justjoo. Jätkiä kävi pelottamaan, kun huomasivat Hannipannin rakettimaisen nousun kohti terävintä kärkeä. Kaikkihan tietävät, että olen suositumpi kuin Jeesus ja tunnetumpi kuin Elvis. No, oli kai se ihan hyvä, että poistettiin ne pojot. Säälittävän näköistähän se oli, kun aikuiset miehet itkivät jokaisessa viestiketjussa, että ”HEI JOKU VITUN HOMO ANTO MULLE NEGATIIVISTA TÄSTÄ KOMMENTISTA!!! SIIS OIKEESTI MULLA ON ISOMPI VIRTUAALIPILI!”. :hyper:

Eilen olisit saanut tosta vielä kymmen sataa tuhatta punaista ruttopistettä :jahas:

Kusimato sanoi:
Eilen olisit saanut tosta vielä kymmen sataa tuhatta punaista ruttopistettä :jahas:
Pistettä ja pistettä!!! Toi Hannibalin kommenti on ihan totta. Aikuiset miehet itki ja pistivät vielä linkkejä threadeihin mistä oli tullut miinusta. Tyyliin:"Kattokaa nyt mistä mä sain taas miinusta! Joku vainoo mua ihan selvästi ja eilen ärrältäkin joku seuras mua kotiin! Täällä joku ihan satavarmana kyttää mua! Ei oo reiluu!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom