Mitä syöt juuri nyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Muikkukukkoa. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perustallaajan kaapista: maitoo, kaniksia, kinkkuruisleipää, juustoo... kuhan nyt sais sen 50g treenin jälestä :D

Voiperunaa, raejuustoa ja lidl:n kanajuttuja missä juustoo ja kinkkua sisässä. mmmm

Ehramia Funlightillä, pari ruisleipää kinkulla ja kylmäsavuhärällä ja lasi rasvatonta maitoa.

Salaattia, jossa tomskua, salaattia, ituja, porkkanaa, soijaa ja tahinia :) Nams.

Täysjyväleipää feat kinkku&kurkku, ehrmannia vattu funlaitilla höystettynä, sekä kirsikkatomaatteja.

Anteeksi offtopic, mutta mikä/mitä/miltä mahtaa olla ja maistua tahini?

Tahini on seesaminsiemenlevitettä, jossa ei ole muuta kuin seesamia ja suolaa. Maistuu... vähän hassulta :D Syön lähinnä mukavan tahmean koostumuksen takia ja siksi, että sisältää hurjasti kalsiumia.

kevyt vanilja jädee jonne sekaan mansikkaheraa ja sokeroimatonta kaakaojauhoo :D

Kinkkukolmioleipää ja rahka/riisisetti

Paras hedelmä kesäisin. Tosin nyt on kaupassa ollut jotenkin huonoja tai ainakin mun kohdalle sattunut. :(

Mä oon ostanut sellasia valmisrasioita, halvempi kilohinta. :) Oon täysin addiktoitunut noihin, voisin vetää vaikka koko rasian kerralla, ne on vaan NIIIIN hyviä..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom