Mitä syödä?

Terve!

Minulla on ongelma. Saan kyllä syödyksi todella paljon lounasaikaan ja muutenkin lämpimillä ateriolla sekä aamulla puurot ja illalla rahkat ja proteiinijuomat, mutta välipalojen syöminen tuntuu vaikealta. Mitä te syötte aina aterioden välissä? Olisiko jotain semmoisia tuotteita joita voisi syödä aina tiettyyn aikaa päivästä kuten vaikka klo16 tietty välipala, klo18 joku snäkki ja vielä klo20 ennen iltapalaa jotakin? Ja välipalojen tulisi tietysti olla mahdollisimman ravintopitoisia. Syöminen tuntuu aterioiden välissä niin hankalalta että olisi pakko keksiä jotain päivärytmejä..

Tuli vähän sekava kirjoitus, koettakaa ymmärtää.. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä en välipaloja pahemmin syö kun ruokaa tulee sen verta paljon vedettyä lounaalla ja päivällisellä.

Maitorahka on helppoo, hyvää (fun light) ja kevyesti alasmenevää vaikka ei kova nälkä olisikaan. Sekaan vaikka eloveena-hiutaleita ja maitoa niin tulee ruokasampaa.

Gangst3ri sanoi:
mä en välipaloja pahemmin syö kun ruokaa tulee sen verta paljon vedettyä lounaalla ja päivällisellä.

Maitorahka on helppoo, hyvää (fun light) ja kevyesti alasmenevää vaikka ei kova nälkä olisikaan. Sekaan vaikka eloveena-hiutaleita ja maitoa niin tulee ruokasampaa.

Rahkaa syönki, mutta ei sitä viittis neljää purkkia kuiteskaa päivässä syödä. Proteiinin saanti ei tunnu olevan minulle merkittävä ongelma, mutta hiilareita enkä muita tarpeellisia aineita enkä kaloreita yleensäkään oikeen tunnu saavan mistään tarpeeksi.

Maitorahka
Raejuusto
Tonnikala (vedessä)
Proteiini ("maitoproteiini" tai teet itse laittamalla hera:kaseiini 1:5) shake

Ja kaikkiin voi ja kannattaa ehkä lisätä jotain hyvää öljyä (rypsi, kala, pellavansiemen) ja ehkä myös pari jotain vihannesta voi naamariin vetää jos vain viitsii.

Tollasia tulee mieleen. Sitten jotain kananmunia voi ehkä kans vetää, niistä keltuaisista en tosin tiedä. Ilmeisesti aikamoisia kolesterolipommeja. Mutta jos lihasta kasvattelet niin jos vaikka joka kolmannen keltuaisen pistät poskeen niin ei varmaan kauheita infarkteja tule.

Jos syöt aamupalan vaikka klo 7.00 ja treenailet klo 16-18 niin päivän ruokailut vois mennä vaikka jotenkin näin:

07.15 Aamupala
10.00 VP 1 (teet kahden välipalan verran (~100g jauhetta, ~30g öljyä ja tarpeeksi vettä (ainaki litra veikkaisin) tjsp) tuota proteiinishekki + öljy, tässä juot puolet)
12.00 Lounas
15.00 VP 2 (tässä toisen puolen)
17.30 Post-workout
18.15 Päivällinen
20.00 VP 3 (täällä joku raejuusto/tonnikala/rahka)
22.00 Iltapala

jukkapekka sanoi:
Rahkaa syönki, mutta ei sitä viittis neljää purkkia kuiteskaa päivässä syödä. Proteiinin saanti ei tunnu olevan minulle merkittävä ongelma, mutta hiilareita enkä muita tarpeellisia aineita enkä kaloreita yleensäkään oikeen tunnu saavan mistään tarpeeksi.
No voihan rahka joukkoon heittää kaurahiutaleita jos niitä hiilareita haluut.:D
Kaurahiutale+ehram+funlight=:kuola: :kuola:

Öljy perustana ja siihen proteiinia herasta, raej, rahka ja hedelmä(omena-appelsiini), näkkileivät hyviä ja maito jos sen pystyy säilöö kylmässä, ei esim. repussa 5h..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom