Mitä syödä reissussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja the m
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen lähdössä espanjaan reissuun pariksi viikoksi ja mietiskelen kuumeisesti miten saisin pidettyä ravintopuolen kuosissa matkan ajan. Hommaa hankaloittaa se, että urheilun (golf) ja muun mukavan takia, ruokailuun tulee turhankin pitkiä taukoja, pahimmillaan pariinkin otteeseen päivässä. Pitkillä tauoilla tarkoitan n. 4-5h aikaväliä, joka on mielestäni liian pitkä. Jauhoja en viitsisi alkaa auringon alle roudailemaan ja epäilen löytyykö kaupoista samanlaisia hyviä protskutuotteita (esim. raejuusto, rahka) kuin suomesta. Patukat voisi tietysti olla ihan ok vaihtoehto, mutta tuskin riittävä. Vinkkejä siis kaipaillaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luuletko oikeasti että tuollainen 4-5h syömättä vaikuttaa mitään? On kyllä niin tyhjänpäiväistä ajatella tuollaista että eikö olisi parempi ettet lähde ollenkaan lomalle??? Siis lomalle mennään yleensä rentoutumaan eikä miettimään että mitenkähän mun lihoille käy... Syö vaikka pari pihviä enemmän siellä kuin mitä normaalisti syöt niin ihan hyvä tulee.. ja juo paljon vettä.

Ja mitä tulee protskupatukoihin niin saattaa olla melko hauskaa vääntää sellaisia sulaneita pötköjä naamaan.

Ota loma lomana ja älä huolehdi ruuasta tai treenistä. En usko että mitään vahinkoa parissa viikossa tulee.
Mutta jos kuitenkin aiot viettää askeettisen loman ilman herkuttelua ja alkoholia ja vaan treenaat ja syöt niin osta paikanpäältä joku protskupurkki.
Ainakin hintataso on siellä alhaisempi kuin täällä.

the m sanoi:
Eli olen lähdössä espanjaan reissuun pariksi viikoksi ja mietiskelen kuumeisesti miten saisin pidettyä ravintopuolen kuosissa matkan ajan. Hommaa hankaloittaa se, että urheilun (golf) ja muun mukavan takia, ruokailuun tulee turhankin pitkiä taukoja, pahimmillaan pariinkin otteeseen päivässä. Pitkillä tauoilla tarkoitan n. 4-5h aikaväliä, joka on mielestäni liian pitkä. Jauhoja en viitsisi alkaa auringon alle roudailemaan ja epäilen löytyykö kaupoista samanlaisia hyviä protskutuotteita (esim. raejuusto, rahka) kuin suomesta. Patukat voisi tietysti olla ihan ok vaihtoehto, mutta tuskin riittävä. Vinkkejä siis kaipaillaan
:david: :david:
Jep tuskin sä siellä lomalla joka päivä golffaat! Ja tuskin siellä lomalla niin kauan oot et ehdit kuihtuu erittäin paljon! Yhdyn täysin American Jeesukseen! Älä Stressaa ja pidä hauskaa! :kippis1:

Bygmi Weccu sanoi:
:david: :david:
Jep tuskin sä siellä lomalla joka päivä golffaat! Ja tuskin siellä lomalla niin kauan oot et ehdit kuihtuu erittäin paljon! Yhdyn täysin American Jeesukseen! Älä Stressaa ja pidä hauskaa! :kippis1:

OK, no homma lienee selvä. Tässä on kuitenkin niin aloittelija noiden ravintoasioiden kanssa, että pakostikin tulee
:david: -kysymyksiä =) Ehkäpä jätän nuo asiat mielestäni loman ajaksi ja korkkaan puhtaalla omallatunnolla muutaman cervezan :)

Ei paniikkia.
Loma on sitä varten, että silloin erityisesti keskitytään niihin asioihin joita "harrastetaan".
Meikäläiselle kehonrakennus on jo niin elämäntapa, että pakostakin miettii samoja kysymyksiä kuin sinä. Eli mitä syödä silloin,kun oma jääkaappi on kaukana?
Sen olen huomannut, että lomalla ei kannata dieetata. Joten jäljelle jää bulkki!
Eli vedä vaan kaikkea mitä lihakaupasta löytyy.
Ota golffaus reissulle messiin parit eväsvoileivät. pari cm kinkkua kunnon ruisleivän väliin ja reilusti salaattia ja muuta täytettä.
Sitä samaa mitä suomessakin.
ei se niin vaikiaa voi olla. Tai mistä minä tiijän.
Muhosta kauempana en oo käyny. enkä käy

edit- typo typo typo

porrada sanoi:
Muista sekin totuus että nuo protskujauhot on siellä suht. halpoja! Ite ainakin toisin tuliaisia.

Hmm, mielenkiintoista. Onko kenelläkään jotain konkreettista tietoa mistä noita jauhoja kannattaisi siellä etsiä...urheilukaupoista, supermarketeista? Voisihan sieltä melkein jotain tuliaisia tuodakin, jos löytyy laatukamaa

the m sanoi:
Hmm, mielenkiintoista. Onko kenelläkään jotain konkreettista tietoa mistä noita jauhoja kannattaisi siellä etsiä...urheilukaupoista, supermarketeista? Voisihan sieltä melkein jotain tuliaisia tuodakin, jos löytyy laatukamaa

Yleensä ulkomailla ostoskeskuksilla on nähny. Mutta Espanjassa en oo käyny aikoihin joten en osaa siitä sanoa.

protskupatukat vois olla käteviä just tommosella reissulla.

the m sanoi:
OK, no homma lienee selvä. Tässä on kuitenkin niin aloittelija noiden ravintoasioiden kanssa, että pakostikin tulee
:david: -kysymyksiä =) Ehkäpä jätän nuo asiat mielestäni loman ajaksi ja korkkaan puhtaalla omallatunnolla muutaman cervezan :)

Teeppä näin, itsekin olin pari vuotta sitten Espanjassa 3 viikkoa ja ei tullu tänä aikana treenattua, syötyä tuli reilusti ja mitä sattuu ja olutta ja vinkkua meni kiitettävästi...että jos kerran sinne lähdet niin ota se lomana. Siellä on safkataso yleisesti halvempaa kuin Suomessa, riippuen toki minne menet. Eli ei muuta kun syöt ravintoloissa vaan reilusti ja korkkaat cervezaa niinpaljon kun mielesi tekee! Silloin kun ite olin, niin halvin olut oli 17 centtiä tölkki... :kippis1:

Itse muutaman kerran Espanjassa aikaa viettäneenä löysin proteiinijauhot paikallisista apteekeista..En löytänyt niitä ainakaan kaupoista/supermarketeista.

Iso (tai pieni apteekki), proteiinijauhot löytyy sieltä. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom