Kreatiinin ajoituksella ei oo väliä
Osaaks sanoo kans millo kreatiini kanrsii ottaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaaks sanoo kans millo kreatiini kanrsii ottaa
Mä vedin useamman kuukauden aikanaan IF:ää ja rikoin paaston 1600 intrajuomalla, jumalauta mikä potku siitä hiilarista tulee 16 tunnin paaston päälle treenissä. Aloittaisin taas uudestaan, mutta en vain voi lukita treenejä enää sinne 1600 nurkille.Kaikki on niin tilanteesta ja tottumuksesta kiinni. Itellä edelleen parhaat treenit oli pätkäpaastolla 18 tunnin paaston jälkeen. Ajoittaiset paastot opettaa kehon toimimaan niin kuin sen pitäisi toimia, eli pystyä olemaan syöämättä ilman ongelmia pitkiä aikoja. Keho ei toimi silloin kunnolla, kun energiat romahtaa, jos ei saa hiilaria 2 tunnin välein.
Intrassakin tietysti määrä on se tekijä mikä vaikuttaa siihen miten pitkään siitä energiaa tulee. Mulla riittää 50 g osmoa treeniin ja hyvin kulkee, mutta sit jos ei saa treenin jälkeen jotain syötävää, niin sokerit droppaa kyllä niin rajusti ettei ikinä. Koiraa ei ainakaan parane lähteä lenkittämään suoraan salin jälkeen tai puskee sellainen kylmä hiki ja pahoinvointi ettei mitään järkeä. Ja äijä on ihan piipussa vaikka lenkki on pelkkää kävelyä.Banaani ei aja samaa asiaa kuin nopeasti imeytyvä nestemäinen hiilari. Banaani on hyvä, mutta ei ole totta että olisi sama asia tai ajaisi saman asian. Banaani saattaa droppaa ne sokerit treenin loppupuolella, intrajuomalla sitä hiilaria tulee tasaisesti loppuun asti.
Mä aina pidän huolen, että 45min sisään on sitten ateria edessä. Mä otan vain 30g hiilaria melkein joka treenissä.Intrassakin tietysti määrä on se tekijä mikä vaikuttaa siihen miten pitkään siitä energiaa tulee. Mulla riittää 50 g osmoa treeniin ja hyvin kulkee, mutta sit jos ei saa treenin jälkeen jotain syötävää, niin sokerit droppaa kyllä niin rajusti ettei ikinä. Koiraa ei ainakaan parane lähteä lenkittämään suoraan salin jälkeen tai puskee sellainen kylmä hiki ja pahoinvointi ettei mitään järkeä. Ja äijä on ihan piipussa vaikka lenkki on pelkkää kävelyä.