mitä SYÖDÄ että KASVAA??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Wildemar sanoi:
Jos vaihtoehtona on parit texaspullat/wienerit tai sitten banaanit päivää kohden niin terveellinen valinta on helppo tehdä. Ja useimmiten tuollainen pullasyöpöttely heijastuu myös kaikenmoisen muun herkun ja vähemmän terveellisen kalorin keräilynä pitkin päivää.

Mutta täytyy muistaa, ettei se banaanikaan nyt mikään hyvä vaihtoehto ole välipalaksi. Hedelmistäkin löytyy monia parempia vaihtoehtoja.

7.00 puuroa
10.00 kahvi+pulla/banaani
11.00 kotiruoka(ylensä spagetti+jauheliha)
14.00 kahvi+pulla/banaani
17.00 kotiruoka( vaihtelee usein)
19.00 kreatiini
19.30 treeni 1,5h
22.00 kotiruoka/ 4leipää makkaralla+3munaa ja jotain muuta vielä
22.30 ZZzzz..

Minä vaihtaisin tähän suuntaan :

7.00 puuroa+raejuustopurkki, jogurttia, pekonia jne.(,c-vitamiini?)
11.00 kotiruoka
14.00 tonnikalaa ja/tai raejuustoa +leipää kinkun juuston kanan munan jne kanssa.
17.00 kotiruoka
18.30 hedelmä
19.30 treeni+palkkari
ennen nukkumaanmenoa syöt jotain, rasvaista mieluusti. Mutta ei paskasokeria, ja hyvät rasvat on tietysti hyviä :david:

Ja joka ruoalla maitoa.
Kreatiinit nappaset vaikka aamuisin/palkkarin kanssa.
Muistaakseni kahvilla oli nestettä poistava vaikutus kehossa. Mutta jos olet addiktoitunut niint ei voi mitään, vaihda edes pulla pois :)

näin minä muuttelisin tuolla aikataululla. :david:

Critter sanoi:
Mutta täytyy muistaa, ettei se banaanikaan nyt mikään hyvä vaihtoehto ole välipalaksi. Hedelmistäkin löytyy monia parempia vaihtoehtoja.

Jep. Esimerkiksi jos hiilareista puhutaan, ompussa on paljon fruktoosia sokerina, joka on hyvin hidas hiilihydraatti. Jos rasvoista, niin maapähkinät on hyviä (ellei pelkää sitä jotain ihme ainetta mikä aiheuttaa munaskukkeleiden pienentymistä joidenkin mukaan :lol2: )

Kreatiini on paras jos painoa haluaa lisää. Ja kretskulla paino nousee lihaksen muodossa eikä läskin. Täytyy vaan osata käyttää sitä kuuri-muodossa. :kippis1:

steven_seagal sanoi:
Kreatiini on paras jos painoa haluaa lisää. Ja kretskulla paino nousee lihaksen muodossa eikä läskin. Täytyy vaan osata käyttää sitä kuuri-muodossa. :kippis1:

Minä taas veikkaan, että paino nousee veden muodossa. Tosin lihassoluihinhan se neste kertyy.

No en tiedä perkele kyllä sitä läskiäkin on tullut vaikka olen "vähän enemmän protskupitoiseen" yrittänyt siirtyä Siis kreatiinin mukana ihan olen sen EloPainon mukaan laittanut, mutta hyvää ainetta on että ihan selvää kehitystä on sen mukana tullut Toistomäärissä ja maksimivoimassa ja tuoltahan netistä löytyy sitä aika halvalla jo nykyään...Siis alkuperänen kysymys oli jotain protskupitoisesta ruasta ja se plauatus juomahan on hyvä ja hyvää :) Itse en nykyään vedä kun sitä kreatiinia kun on jäljellä ja rahat vähissä :D Mutta siis tämmöset ihan legendaariset hyvät mun mielestä on kun sekottaa vaikka tonnikalaa ja raejuustoa keskenään 2:1 - 1:1 suunnilleen myös paistettu kanamuna ja tonnikala uppoo sekasin ja sitten kananmunista vielä että keitettyänähän se on terveellisempää eli vaikka suoraan sitten jonkun ruisleivänpälänpäälle vaikka :) ja namnam Paistettuna se rasva ainakin häritsee(? ) ja se syöpä juttu että kaikki on parempaa siinä mielessä keitettynä... Ja höpö höpö en muista enää koulustakaan mitään mutta kunhan höpöttelen :)

1/2 noviisi sanoi:
(eräs valmistaja) MEGA MASS 4000, 7 kg satsi. Jo on kumma ellei tepsi.

Minä taas pitäisin näppini näistä erossa kokonaan. Sokerilitkuja on turha itseensä ahtaa pitkin päivää ja kerätä vaan rasvaa vyötärölle. Syömiset kunnollisesta monipuolisesta safkasta, palautusjuomassa sitten treenin jälkeen nämä sokeripitoiset juomat ja muuten proteiinintarvetta täydentämään vaikkapa proteiinijauhot.

Nuo massajuomat on lähes poikkeuksetta vielä todella kalliita laatuunsa nähden. Ainut järkevä poikkeus varmasti tuo uusi Mass Blast, joka toimiikin sitten jo palkkarina, en minä sitäkään pitkin päivää popsisi.

ylikuntoilija sanoi:
Minä taas veikkaan, että paino nousee veden muodossa. Tosin lihassoluihinhan se neste kertyy.

Näin on asiat, nestettä tuo kreatiini kerää lihakseen ja sitäkautta voi muutama kilokin jopa paino nousta. Mutta mitään ihmeainetta se ei ole ja ilman kunnon sapuskaa ei kasva vaikka vetäisi kreatiinia ämpärillisen päivässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onkos muuten muka oikeesti niin että kanamunia ei sais syödä ees joka päivä? ku muistan pienenä "oppineeni" sen, onks niis muka jotain mitä ei sais saada liikaa elimistöön tai jotain?
Luultavasti tos ei oo kyl mitään totta mutta jääny hämäämään mua.

samout sanoi:
onkos muuten muka oikeesti niin että kanamunia ei sais syödä ees joka päivä? ku muistan pienenä "oppineeni" sen, onks niis muka jotain mitä ei sais saada liikaa elimistöön tai jotain?
Luultavasti tos ei oo kyl mitään totta mutta jääny hämäämään mua.

Vanhaa tietoa tuo, että kananmunan keltuiainen nostaisi kolesteroliarvoja. Nykytutkimusten mukaan näin ei terveellä ihmisellä kuitenkaan ole, joten aika huoletta saa munia popisia keltuaisineen. Enpä minä nyt mitään kenno per päivä tahtia sentään suosittelisi, liika on liikaa vedenjuonnissakin. Mutta jotain vaikkapa 2-3 munaa päivässä tuskin mitään negatiivista vaikutusta antaa.

Grim Reaper sanoi:
Turhaan kait sitä läskiä kuitenkaan ottaa vaikka massaa haetaankin. Eli illalla syöty hiilari kerääntyy helposti vyötärölle rasvaksi. Siinä oli vielä lisäksi joku hormoonijuttu, viisaammat saa valaista.

Hiilarit illalla taisi muistaaksen vaikuttaa seerumin GH:n tai LH:n määrään yöllä.. Eli kasvuhormoni ja lutenisoiva hormoni. Proteiinilla oli kanssa samanlaista vaikutusta mutta se ei ollut niin pitkäkestoista kuin hiilihydraatin.

edit: olipa siitä ollut sitten juttu tossa aikasemminkin.. GH:han se oli..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom