Mitä satasella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yeti
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yeti sanoi:
Elikkä rahaa olisi vara laittaa 100-150e lisäravinteisiin ja tarkoituksena oisi saada lisää massaa. Kertokaa mitä ostaisitte ja mistä?

7 pussia = 10,5 kg SF-Proteinin Massanrakentaja 2:sta. Maku: Kaakao.

Itse satsaisin palautusjuoman laatuun ja aamun lisäproteiiniin. Perus hera+vitamiinit aamua varten. Palautusjuomaan heraa, maltoa, kreatiinia ja hydrolisoitua heraa. 2 kg heraa, 2,5kg maltoa, monivitamiinit, kreatiini puryvax ja hydr. hera näyttäisi maksavan n. 105€

BoneFish sanoi:
Huh, hirvee määrä rahaa lisäravinteisiin. Kannattaa varmistaa että perusruokailu on kans kunnossa, ettei mene tuommonen määrä rahaa hukkaan vaikka sen varmaan tiesitkin. Itellä menee joku 20e neljässä kuukaudessa.

ihan mielenkiinnosta mitä sillä 20e ostat kerran neljään kuukauteen?

tiieitiijuu sanoi:
ihan mielenkiinnosta mitä sillä 20e ostat kerran neljään kuukauteen?

No niinkun Jampsu jo sanokin niin heraa (n. 15-17e) ja maltoo (6e). No vähän menee yli.. Kreatiinia nyt ei tarvii ostaa ku kerran vuodessa. Hyvin oon näillä pärjänny ku sen palkkarin vaan sekottelen. Loput sit ihan perusravinnosta. Mites se meni.. Aineiden määrä kasvaa mut mies ei.. tai jotain :D No vitsi vitsinä. Itse en kuitenkaan pidä noita lisäravinteita niin tärkeänä kehityksen kannalta.

Siis jos massaa ollaan hakemassa niin mä ainakin panostaisin paljon enemmän ihan perusruokaan kuin lisäravinteisiin :) Mut lisäravinteet hankkisin TIETENKIN pakkotoiston verkkokaupasta! :hyper:

1. Herakonsentrattia maustettuna muutamaa eri makua tai maustamattomana mikäli tykkää itse maustaa (oletuksena, että laktoosin kanssa ei ole ongelmia)
2. Vitamiini+mineraali valmiste
3. Kalaöljy, mikäli ei syö rasvaista kalaa muutamaa kertaa viikossa
4. Kreatiini

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom