Mitä söit tänään aamupalaksi??

Status
Viestiketju on suljettu.
Puuroo ja heraa, sitten siihin päälle vielä vitamiinit,kalaöljyt ja kreatiinit:D kyllä lähtee päivä käyntiin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 dl kaurahiutaleita, purkki maitorahkaa ja 10g rypsiöljyä. Jatkettiin O'Lightilla ja vedellä. Tuota menee joka aamu ja on se hyvää. Kohta neljättä vuotta vetäny aina saman aamiaisen joka aamu. No en rapulassa, mutta muuten kyllä. :lol2:

purkki tonnikalaa , ruispaloja , pari tomaattia ja vitamiinit

Oli vähän kiire aamu, enkä ehtinyt syömään kun purkin ehrmannia + purkin ananasmurskaa ja sinne kreat sekaan.

Perussetti eli puuroa ja sämpylä kinkulla sekä juustolla.

Elasto Syötkö "Vakituisesti" banaania ja heraa aamupalaksi? :) Olen vähän seuraillut? vai oletko kiireinen aamulla :/

Elasto Syötkö "Vakituisesti" banaania ja heraa aamupalaksi? :) Olen vähän seuraillut? vai oletko kiireinen aamulla :/
Aika vakiosetti. Yleensä olen kiireinen tai ei ole nälkä heti aamusta, joten mikään kovin kiinteä ei uppoa. Aika kevyesti tullut muutenkin nyt dieetillä syötyä. Tietenkin sillon jos maistuu niin koitan heti aamusta syödä vähän enempi varsinkin hiilaria jostain kiinteestä. Esim. puuroa tai ruisleipää ja ehkä rahkan. Tosin usein vaikka juon vaan proteiinijuoman ja syön banaanin, niin se nälkäkin herää siitä ja jopa tunnin päästä jo joku kunnon safka.

EDIT: Niin ja yleensä en ota heraa vaan kaseiinia.

Aamulla vetäisin rahka,mysli,jogurtti kombon ja kahvia

4 ruisleipää kolmella munalla, muki kaakaota. Tämä n. klo 2 :D tunnin päästä sitten ehrami ja ainakin 100g suolanutseja. Aineenvaihdunta vaatii energiaa...

viiliä myslin ja soijarouheen kera, ruisleipää kinkulla, tomaatilla & kurkulla :) Aika normi setti

3 siivua ruisleipää ja ruissämpylä, 2 kananmunaa. Muki kaakaota tietysti. Nyt pitää säästellä pizzaa varten mahaa :kuola:

Tänään tuli syötyä suklaa puuroa, vihreä teeta, vitamiinejä ja omega3.

kaurapuuroa, tonnikalaa, proteiinijuoma. vitamiinit ja öljyt. jep jep. ja pahaa oli

250g Ehrmann+3rkl 4 viljan hiutaleita +½ purkkia ananasmurskaa
2 palaa ruispaloja, välissä kevyesti margariinia sekä 2 viipaletta broilerfilettä ja huuhtelin alas 2dl:lla rasvatonta maitoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom