Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina pitänyt oikeassa. Olen myös oikeakätinen.Kummassa ranteessa pidätte kelloa? Miksi jotkut pitävät oikeassa?
Paljonko hintaa ? Itse etsin yo- lahjaksi itselleni sopivaa ihan oikeeta kellomerkkiä, ja just tissotia oon miettinyt. Minkä nimisissä liikkeissä niillä olis mallistoja esillä ?Tänään tuli noudettua Tissot Couturier chronograph paikallisesta kultaliikkeestä -20% alennusta tuli ovh:sta
Kultajousi Elegance-liikkeissä ainakin. Ja nimenomaan Elegance, niillä on enemmän näytillä/valinnanvaraa noissa paremman luokan tikittimissä. Sitten perus Timanttiset yms. Pienemmissäkin liikkeissä on, mutta voi olla vaikeaa saada jotain tiettyä mallia. PS. Tissot <3Minkä nimisissä liikkeissä niillä olis mallistoja esillä ?
Kompass Watches - ShopTietääkö joku Kompass:n kelloista mitään? Nautilus-mallin saisi tilata ainakin halvalla. Mustalla pohjalla ja rannekkeella toimii omaan silmään.
Rannekello -86%
Paljonko hintaa ? Itse etsin yo- lahjaksi itselleni sopivaa ihan oikeeta kellomerkkiä, ja just tissotia oon miettinyt. Minkä nimisissä liikkeissä niillä olis mallistoja esillä ?
Minä pidän oikeassa. Huvikseni ja siksi, ettei se "ruuvi" osu ikävästi käteen.Kummassa ranteessa pidätte kelloa? Miksi jotkut pitävät oikeassa?