Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Seiko minkä hommasit tai aiot hommata, 950e on aivan liikaa. Ruotsista saat sen 3500kr ja keväällä sitä sai jopa alle 3000kr.
Itellä edeleen Omega Seamaster professional Chronometer. Hyvin pelittää eikä tartte pattereita vaihtaa.

Toi Seiko minkä hommasit tai aiot hommata, 950e on aivan liikaa. Ruotsista saat sen 3500kr ja keväällä sitä sai jopa alle 3000kr.
Itellä edeleen Omega Seamaster professional Chronometer. Hyvin pelittää eikä tartte pattereita vaihtaa.

Kuten siinä lukee niin se on ovh. Ite en sitä hintaa oo maksanut...

Kännykkä toimii kellona, mutta silti ranteessa on pakko pitää jotain.
Jotain, mitä ajattelin hankki itselleni joululahjaksi:

Torin vasara

tai vähän "teininpi"(?)

Tervas

Tänä vuonna joululahjaksi maksan opintotukia takaisin, joten ehkä ensi vuonna sitten...

Mitäs muut ovat tuollaisista mieltä? Tuo tervas saattaa olla hieman överi, kun taas torin vasara voisi käyttää aina.

Tekisi mieli hankkia joku armeijahenkinen kello. Pikaisella googlauksella löytyi kaksi hyvinkin paljon silmää miellyttävää Wengerin Alpine-kelloa. Ennemmin ehkä kallistuisin valkotaustaisen puoleen. Mielipiteitä näistä, muita vaihtoehtoja?
70474_alpine_sku.png
70475_alpine_sku.png

Wenger Alpine
• PVD Teräsrunko
• Nahkaranneke
• Quartz -koneisto
• Vesitiivis 10ATM/100m
• Safiiripinnoitettu mineraalilasi
• Päivyri
• Luminoivat indeksit
• Kierrettävä takakansi
• Swissmade
• Takuu 3 vuotta

Hinta halvimmillaan 160e.

Tekisi mieli hankkia joku armeijahenkinen kello. Pikaisella googlauksella löytyi kaksi hyvinkin paljon silmää miellyttävää Wengerin Alpine-kelloa. Ennemmin ehkä kallistuisin valkotaustaisen puoleen. Mielipiteitä näistä, muita vaihtoehtoja?

Kannattaa harkita myös tritiumin hajoamiseen perustuvaa luminointia, esim.

http://www.lumenex.fi/tuotteet/RANNEKELLOT-Luminox-rannekellot

http://www.h3tactical.fi/pages/fi/Home.html

http://www.mulletoi.com/shop/etusivu/kauden_suosikit/prod__4871_sas_erikoisjoukkojen_rannekello

Itellä Tissot MotoGp vm 2009, eipä löydy montaa tästä maasta http://watches.infoniac.com/uimg/t-race-moto-gp-limited-edition-watch-tissot.jpg. Lisäksi kaapissa Seiko erittäin pitkäikäisellä paristolla perpetuaalikalenterilla varustettuna. Hurahdin kelloihin muutama vuosi sitten ja nyt alkanu himoitseen automaattikoneisto kelloa, ei mitään kvartsikoneisto hässäkkää. Omega/Tissot/Raymond Weil linjalta löytyy aikasta maukkaita aikarautoja :)

Tag Heuer Monaco chronograph, mustalla krokorannekkeella. Palvellut oikein hyvin jo jokusen vuoden. Varsinkin rannekkeen sietokyky on yllättänyt. Puvun kanssa sitten menee eleettömämpi perus Raymond Weil.

Onkos nämä muuten mistään kotoisin? Varsinkin tuo Niten kello näytti aika herkulliselta.

Black Ops Carbon 8817 - Luminox,löytyy multa. Todella hyvä ostos mielestäni. Ainoana miinuksena kellonlasin sisäpinnan huurtuminen kun tulee kylmästä sisään. Ei tosin haittaa mua.

Mulla on edelleen suunto ranteessa, oma lahjaksi saatu hajosi jo aikapäivät sitten eikä sitä saa kuntoon. Harmi, pidin siitä kovasti ja tunnearvoa olisi vietävästi. Onko tosiaan totta että on semmosia kelloja joita ei saisi muka korjattua? Tuossa mun kellossa oli aurinkokennot tai systeemit eli se latautui aina valon voimalla.. Muuta vikaa ei olis mutta se ei lataa.

No anyways, GC kelloon olen törmännyt nyt muutamaan otteeseen ja mielestäni siellä on aika siistejä kelloja. Hintakaan ei olis paha n. 400-600e ja tuohon hintaan voi ihan hyvin pidellä kelloa päivät pitkät. Ja on siis swiss made, vaikka en tiedä onko siitä mitää itua kun on kuitenkin tavallaan Guessin kello.

Heräteostoksena lähti ebaysta tulemaan Nixon 42-20 Chrono Gun Metal White maksaa posteineen joku 400$. Jos/kun jää tulliin niin 380€ taitaa tulla kokonaishinnaksi. Suomesta sama kello maksiaisi 200€ enemmän ja kun hyllyssä ei tätä ole vaan joutuisi tilaamaan niin mielummin sitten tilasin itse.
Nixon-Watch-Nixon-42-20-Chrono-Watch-Gun-Metal-White.jpg

Kuvista näyttää ihan härskiltä viritelmältä.

Heräteostoksena lähti ebaysta tulemaan Nixon 42-20 Chrono Gun Metal White maksaa posteineen joku 400$. Jos/kun jää tulliin niin 380€ taitaa tulla kokonaishinnaksi. Suomesta sama kello maksiaisi 200€ enemmän ja kun hyllyssä ei tätä ole vaan joutuisi tilaamaan niin mielummin sitten tilasin itse.
Nixon-Watch-Nixon-42-20-Chrono-Watch-Gun-Metal-White.jpg

Kuvista näyttää ihan härskiltä viritelmältä.
Jos syystä tai toisesta ei itteäs miellytä, niin saattaisin olla kiinnostunu.

Jos arkisista käyttökelloista puhutaan, niin olisikohan tämmöinen hyvä vaihtoehto:
http://www.fewwatches.com/default.asp?country=4

Saisi noin 200€ hintaan edes hieman kustomoidun kellon, joka ei paristoja kaipaisi. En moista tarvitse, kun mulla on ollut jo muutaman vuoden erinomainen arkikello tää Seiko Arctura Kinetic (josta maksoin törkeää ylihintaa kivijalkaliikkeessä :curs: ), mutta mitä mieltä olette noin muuten ko puljusta ja tuommoisesta ideasta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom