Mitä ranteessa?

Noniin nyt kohta puolen pamahtaa tähän talouteen sellainen investoini, ettei kyllä paremmalle puoliskolle edes kehtaa hintaa sanoa. Nimittäin hylkäsin Breitlingin ja pysyn Omegassa. Uusi kello on Seamaster Professional Mid Size Chronometer kokonaan 18k valkokultaa ja mustalla kellotaululla. Hintaluokkakin pompsahti kertaheitolla ihan omille luvuilleen alkuperäisestä budjetista:itku:. Ref. 2152.50.00 ja kello näyttää seuraavanlaiselta:kuola:

21525000.gif

Painoa kellolla on vaatimattomat 210g ja parasta siinä on mielestäni se ettei siitä välttämättä huomaa, että on täysin umpikultaa kokonaan. Vain itse tiedän kellon "salaisuuden".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa ostettua omaankin ranteeseen ensimmäinen kunnon kello :D:
TAG Heuer Aquaracer
WAB2011.BA0803.jpg

Tyylikäs kello :thumbs: Itse olen myös ostamassa tuon tapasta kelloa niin pakko kysyä paljo maksoi ja mistä ostit?

Täällä kun tuntuu jengi tuntuu tietävän kelloista ja kellojen hankinnasta enemmänkin niin mistä päin stadia tag heuerin kelloja kannattaa lähteä ostamaan? Aleksilla noita kauppoja on tullut katsottua, mutta mistä löytyy halvimmalla ja kuinka paljon kelloista noin yleensä saa tingittyä? Onnistuuko kilpailuttaminen kellonhankinnassa?:D

Erityisesti tämä Tag Heuerin malli kiinnostaisi http://www.tagheuer.com/the-collection/link/men/quartz-watch/index.lbl?w=WJ1112.BA0570
Link_Quartz_Blue_Bezel.gif

Tyylikäs kello :thumbs: Itse olen myös ostamassa tuon tapasta kelloa niin pakko kysyä paljo maksoi ja mistä ostit?

Täällä kun tuntuu jengi tuntuu tietävän kelloista ja kellojen hankinnasta enemmänkin niin mistä päin stadia tag heuerin kelloja kannattaa lähteä ostamaan? Aleksilla noita kauppoja on tullut katsottua, mutta mistä löytyy halvimmalla ja kuinka paljon kelloista noin yleensä saa tingittyä? Onnistuuko kilpailuttaminen kellonhankinnassa?:D

Erityisesti tämä Tag Heuerin malli kiinnostaisi http://www.tagheuer.com/the-collection/link/men/quartz-watch/index.lbl?w=WJ1112.BA0570
Link_Quartz_Blue_Bezel.gif

Taitaa tag heuereiden hinnat olla tinkimisen jälkeen aika samat joka liikkeessä, ainakin oman kyselykierroksen perusteella. Kysymällä tiukkaa hintaa lähtee jo mukavasti hintalappuhinnasta pois ja sen jälkeen pystyy vielä vähäsen nipistämään, jos omaa tinkijän lahjoja. Osta sieltä, mistä saat hyvää palvelua ja/tai tietyn kellomallin ilman tilailua.

Mun ostama automaatti Aquaracer ja sun haluama quartz Link on kai kummatkin tingittynä hinnaltaan aika lähellä tonnia.

jotain suuntaa hinnoista löytyy esim: http://www.jomashop.com/luxurywatches.html
Tuolla on hinnat dollareissa, mutta tingityt hinnat on aika lähelle samat luvut euroissa Helsingin liikkeissä ainakin mun tarkistamien tag heuereiden osalta.

Joku jellonan titaani/kulta kello löytyy. en nyt muista mallia, mut soveltuu juhla/arkikäyttöön. Mun tumpuissa ei mikään kalliimpi kello pysy kauaa ehjänä :D

edit. Siis Leijona eikä jellona :D

Hieno kello. :kippis1: Mitä tuo maksaa?

Aivan liikaa! :D puhutaan 5 numeroisesta summasta. Tiedän olen hullu, mutta ollaan sitten tyylillä.;)

Edit: Laitoin muutaman lisäkuvan silmäterästä

Liitteet

• Omega_etu.jpg
    Omega_etu.jpg
    25,1 KB · Katsottu: 528
  • Omega_leimat.jpg
    Omega_leimat.jpg
    24,1 KB · Katsottu: 417
  • Omega_lukko.jpg
    Omega_lukko.jpg
    24,4 KB · Katsottu: 390
Jees, kiitos Zodiakki. Eli ei muuta kuin tarjouksia keräämään. Toki muidenkin vinkkejä ja kokemuksia otetaan mielellään vastaan:)

Aivan liikaa! :D puhutaan 5 numeroisesta summasta. Tiedän olen hullu, mutta ollaan sitten tyylillä.;)/QUOTE]
:lol2: Hieno se on. Aika pelkistetty, mutta toisaalta se tekee siitä vaan mageemman.

What ever makes you tick... :)

Aivan liikaa! :D puhutaan 5 numeroisesta summasta. Tiedän olen hullu, mutta ollaan sitten tyylillä.;)

Edit: Laitoin muutaman lisäkuvan silmäterästä

Tuo on hieman kuin M-sarjan bemari, vain asialle edes hieman vihkiytynyt käsittää että on kyse jostain hienommasta. Onnea hankinnan johdosta.

Mitä mieltä jengi IWC:n Aquaracerista? Crockettillahan oli myös moinen uusimmassa Miami Vicessä

Ihme venkoilua Swatch Groupilta = Omegan maahantuoja! Heiltä ei saa kirjallista aitous-/vakuusarvotodistusta kellosta vakuutusyhtiötä varten vaan, jos sellaisen halajaa niin kello pitää lähettää Sveitsiin Omegan tehtaalle ja heiltä sellaisen saa. Hinta about 100e + lähetyskulut. Aikaa kuluu määräämättömän kauan (= 2-8 viikkoa...). Vakuutusyhtiölle taas ei kelpaa OVH hinta Omegan hinnastosta ja samoiten ei myöskään takuukortti aitoustodistuksesta.

Ihme venkoilua Swatch Groupilta = Omegan maahantuoja! Heiltä ei saa kirjallista aitous-/vakuusarvotodistusta kellosta vakuutusyhtiötä varten vaan, jos sellaisen halajaa niin kello pitää lähettää Sveitsiin Omegan tehtaalle ja heiltä sellaisen saa. Hinta about 100e + lähetyskulut. Aikaa kuluu määräämättömän kauan (= 2-8 viikkoa...). Vakuutusyhtiölle taas ei kelpaa OVH hinta Omegan hinnastosta ja samoiten ei myöskään takuukortti aitoustodistuksesta.

Kuulostaa tosi fiksulta lähettää auton arvoinen kello postitse (tai lähettipalvelun kautta) Sveitsiin. Helpointa ois varmaan käydä itse Sveitsissä hakemassa aitoustodistus.

Kuulostaa tosi fiksulta lähettää auton arvoinen kello postitse (tai lähettipalvelun kautta) Sveitsiin. Helpointa ois varmaan käydä itse Sveitsissä hakemassa aitoustodistus.

No kello ei edes vielä ole mulla, joten pitää sitten sumplia kun saapuu. Vakuutus on kyllä ihan hyvä olla olemassa. Vakuutus maksaa 3% vakuutussummasta per vuosi ja se on voimassa kaikkialla maailmassa (kotivakuutus vain 50km säteellä kotoa). Paras musta oli se, että vakuutus myös korvaa kadotetun tai johonkin unohdetun kellon (kotivakuutus vain varastetun). LOL! Voisi "unohtaa" kellon vaikkapa omaan laatikkoon ja saada kellon hinnan vakuutusyhtiöltä takaisin.:D

ile123 sanoi:
Doddi tulipahan hankittua alennustakin sain mukavat 30%

Hieno kello ja hyvin tigitty!:thumbs:

LOL! Voisi "unohtaa" kellon vaikkapa omaan laatikkoon ja saada kellon hinnan vakuutusyhtiöltä takaisin.:D
Mitä jos unohdat sen mulle? Voin vaikka unohtaa vähän rahaa sulle. :D

Doddi tulipahan hankittua :D alennustakin sain mukavat 30%:)

Noissa vähän kallimmissa kelloissa on muuten ihan törkeesti ilmaa. Itse olen parista paikasta turussa käynyt kattelemassa kelloja, hintaluokassa 2500e. Kaikista hinta on tippunu kysymättä ensimmäiset 500e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom