Mitä ranteessa?

Menin sanoon, että en pidä G-kelloista, koska omaan makuun näyttää lasten kelloille.

Ja sehän sensuroitiin.

Oli selvästi rumasti sanottu. Anteeksi, jos pahoitin mielen mike. Tai joku muu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menin sanoon, että en pidä G-kelloista, koska omaan makuun näyttää lasten kelloille.

Ja sehän sensuroitiin.

Oli selvästi rumasti sanottu. Anteeksi, jos pahoitin mielen mike. Tai joku muu.
Mä poistin sen normaalin kellokuvan, koska selkeesti ei mun kuvia tänne ketjuun kaivata. En ihan ymmärrä enää tätä yhtä asiaa. Tänne on moni postannut kelloja, joko niistä tykätään tai ei sanota mitään, mutta kun mä laitan kellon, niin jo on monen pakko tulla sanomaan miten ei tykkää. Anteeksi, mutta en oikein enää osaa ymmärtää miksi kerään tota negaa ihan sama mitä teen. Ja kuvahan oli vain kuva ranteesta koneella istuessa, ei mikään mainoskuva. Ei muiden kellokuviin mennä sanomaan että en tykkää yhtään seikosta tai muusta.

En minäkään monesta kellosta tässä ketjussa pidä, mutta olen sen verran kohtelias, etten mene sitä kertomaan kuvan ottajalle. Eri asia jos tämä olis arvosteluketju, mutta tämä on vain ketju, jossa postataan mitä ranteessa. Sun silti on toki pakko mun kohdalla tulla sanomaan tärkeä mielipiteesi. Mikset tee sitä muiden kuvien kohdalla? Eikä nyt tartte suuttua, mielenkiinnosta vain kysyn mistä tämä ilmiö?

Viimeksi muokattu:
Se ei ollut mikään henkilökohtainen palaute. Koski yleisesti G-kelloja kun joku ylempänä sanoi, että haluaisi oppia tykkäämään niistä. Minä sanoin siihen, että ne näyttää muovisille.

Itse en ole pahemmin kateellista sorttia ainakaan materiaalille. Monen asian kun saa vaan rahalla, joten mitä sitä kadehtiin.

Niin ja mekaaniset kellot on lähellä sydäntä itselle.

Se ei ollut mikään henkilökohtainen palaute. Koski yleisesti G-kelloja kun joku ylempänä sanoi, että haluaisi oppia tykkäämään niistä. Minä sanoin siihen, että ne näyttää muovisille.

Itse en ole pahemmin kateellista sorttia ainakaan materiaalille. Monen asian kun saa vaan rahalla, joten mitä sitä kadehtiin.

Niin ja mekaaniset kellot on lähellä sydäntä itselle.
Kyllä mä ymmärrän, mutta mikä se nyt niissä mun kuvissa herättää sen tarpeen sitten kertoa se mielipide kun ei sitä tapahdu ainoassakaan muussa kuvassa? Mä nyt vain ajattelin että minäkin postaan kun kerran 30 vuoden jälkeen kelloja taas käytän, ei ehkä hyvä idea kuitenkaan. Ketjussa on paljon hienoja kelloja, porukka ostaa mistä tykkää. En vain tajua miten mä onnistun keräämään ton palautteen aina noin päin, en vain ymmärrä. Melko varmaan se olis sama tullut Rolexillakin, joku olis sanonut miten ei tykkää niistä.

Se G-shockin "rautainen" oli makee, kuva tais olla tuolla aiemmin. Näyttää mukavan massiiviselta ja ns. normikelloon verrattuna saa sen tunteen että vittu tää kestää vaikka panssarivaunu ajais yli

Mulla on vain joku vanha halpis kello (oletus) jonka sain rippilahjaksi, täysin mekaaninen, 0 älyä =) MUTTA se mitä piti tulla kyselemään että osa kuvienkin kelloista näyttää hyvin massiivisilta, onko ne sitten käytössä kuitenkin "huomaamattomia" vai joutuuko niitä olla kokoajan venkslaamassa pois ja päälle? Kävin erästä älykelloa kokeilemassa liikkeessa mutta se oli massivinen, mulla on kyllä ihan narut ranteet että johtuisiko sitten siitä... Kysymys periaatteessa näinkin simppeli, tottuuko isompaan kelloon ajan kanssa vähän kuten vihkisormukseen vai pitääkö se tuntua heti liikkeessä jos omalta?

pari shokkia, vasen ylhäällä täysmusta sinihampaalla.

Liitteet

• sokkikello.jpg
    sokkikello.jpg
    101,5 KB · Katsottu: 180
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä ymmärrän, mutta mikä se nyt niissä mun kuvissa herättää sen tarpeen sitten kertoa se mielipide kun ei sitä tapahdu ainoassakaan muussa kuvassa? Mä nyt vain ajattelin että minäkin postaan kun kerran 30 vuoden jälkeen kelloja taas käytän, ei ehkä hyvä idea kuitenkaan. Ketjussa on paljon hienoja kelloja, porukka ostaa mistä tykkää. En vain tajua miten mä onnistun keräämään ton palautteen aina noin päin, en vain ymmärrä. Melko varmaan se olis sama tullut Rolexillakin, joku olis sanonut miten ei tykkää niistä.
Useimmiten ihmiset reagoi julkisuuden henkilöiden asioihin paljon herkemmin. Ei kannata ottaa hirveän henkilökohtaisesti, pidät ranteessa just sitä mitä haluat.

Noista Nato-rannekkeista muuten tykkään, mutta varsinkin, jos on paksua kangasta, niin nostaa liikaa tuota kelloa, eikä näytä eikä tunnu niin hyvältä.

Ratkaisuna ’feikki-nato-tuunaus’
DA6AA575-1780-470C-B711-BF0C111D175C.jpeg

160ED571-29EE-4265-8A3C-CB6F0EEEC0BA.jpeg
0731D8EC-7A25-4FFC-901F-0A251F3DB1B1.jpeg

Pitkään mietin kellon ostoa, ja tänään sitten löysin tuollaisen. Seikon malleja lähdin ostamaan, vaan Casio tuli!

Malli Casio Edifice Flat Design Sapphire Chronograph EFR-S567DC-1AVUEF ☺️ Itseä miellytti kovasti, ja musta lookki oli kädessä paljon siistimpi kuin metallinen värinen, jota lähdin ostamaan🤭

668BE7E5-D121-47F7-B386-508126463F2D.jpeg

Mulla on vain joku vanha halpis kello (oletus) jonka sain rippilahjaksi, täysin mekaaninen, 0 älyä =) MUTTA se mitä piti tulla kyselemään että osa kuvienkin kelloista näyttää hyvin massiivisilta, onko ne sitten käytössä kuitenkin "huomaamattomia" vai joutuuko niitä olla kokoajan venkslaamassa pois ja päälle? Kävin erästä älykelloa kokeilemassa liikkeessa mutta se oli massivinen, mulla on kyllä ihan narut ranteet että johtuisiko sitten siitä... Kysymys periaatteessa näinkin simppeli, tottuuko isompaan kelloon ajan kanssa vähän kuten vihkisormukseen vai pitääkö se tuntua heti liikkeessä jos omalta?
Muutamassa päivässä tottuu, samaa mietin kun tuon garminin hommasin

Gay-Shokki harkinnassa.
Jos(kun) sellasen hankin, niin sitten sen pitää olla tuolta härskimmästä päästä eikä mikään normikellon näköinen.
Tyyliin:
gaysokki.jpg

On kyllä törkeen näkönen :D tietty jos tarkoitus olla maximaalisen törkeä niin sitten.

En oo ite oppinut näkemään mitään kauneutta G-Shockeissa. Oon varmaan niin naruranne kun ei sovi.
All steel (lasten muovikello netin mukaan)

IMG_0332.jpg

En oo ite oppinut näkemään mitään kauneutta G-Shockeissa. Oon varmaan niin naruranne kun ei sovi.

Sama. Mulla edes haban ympärys ei riitä etteikö tuommoinen näyttisi hervottoman isolta.

Mutta on noista varmasti hyötyäkin. Jos lähtee persjönsteriin telttailemaan niin ei tarvitse ottaa lautasta mukaan kun pihvikin mahtuu mukavasti kellolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom