Mitä pyydät joulupukilta (kumppanilta) lahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Hello everybody(builder)!

Nyt on tilanne se että oma tyttöystävä on jo kuukauden päivät vinkunut minulta listaa mitä tahtoisin joululahjaksi. En tahdo keksiä mitään, tai sitten kaikki on niin älykalliita, ettei viitsi edes pyytää. No ainut jota olen pyytänyt sitten kun en muutakaan keksinyt oli joku sellainen philishave partakone jolla voisi ajaa suihkussakin partaa. Ainut ongelma on että niistä suihkunkestävistä malleista puuttuu se parran rajain :curs: :curs: :curs:
Tarvinee pyytää siis tavallinen philishave, joka sisältää rajaimenkin.

Itselläni ei tuota ollenkaan ongelmia ostaa joululahjoja. Melkein kaikki onkin hommattu jo pitkin vuotta. Ei tule sitten joulukuussa aina sellainen menopiikki tilinauhaan :D

Kertopaaka nyt hieman avuksi mitä pyydätte itse lahjaksi.
Jos vaikka saisin jotain inspiraatiota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiva kombo aina: pukusukkia ja kalsareita.

Näin saa helposti toiselle hyvän mielen ja vielä suht halvalla. Helppo ostaa ja mustien sukkien osalta ei voi mennä pieleen. Rumat kalsarit voi sitten aina "unohtaa" vaikka salille.

Toiminut itsellä jo kymmenen vuotta ikään sukupuoleen ja rotuun katsomatta.

Edit: niin tämä tietysti anopeille ja apeille.

Antaa niiden toisten puolikkaiden keksiä itse ne lahjat. Jos samassa kämpässä asuu, niin luulisi jo jotain keksineen aina vuoden varrelta.

-Protskua. Haluan saada lisää pure wheytä. Herkkua!
-polarin sykemittarin.
-Uusia vaatteita voisi olla myös kiva saada.
-Suklaata, tämä on jo perinne.
-kalsareita ja sukkia (näitä ei voi olla koskaan tarpeeksi)
-pari uutta cdtä
-dvd-elokuvia
-Braun Freeglider parranajokone
-10 kiloa lihasta

Antzu sanoi:

Onkos toi äijä siitä iskuryhmästä, joka niittasi pukin tulitaistelussa männäviikolla Saksassa, kun pukki yritti rynnäköidä ryöstämästään pankista (lähde: Hesari)?

Vissiin lasten vuosi vuodelta kallistuneet lahjatoiveet olivat ajaneet partasuun näinkin epätoivoiseen ratkaisuun. Voivoi sentään, se on sitten joulu peruttu, jos ei pukin henkiin jäänyt apulainenkaan pääse tutkintavankeudesta vapaalle jalalle.

Mä oon toivonut joulupukilta PS2 peliä Call of duty. Siinä menee mukavasti taas yksi tylsä joulu.

Ps. En ehkä ole niin jouluihminen, vaikka lepo ja kinkku maittaakin.

Terveyttä, rauhaa, hyvää tahtoa ja kavereita. :)

Mun joulu on jo ens vkl!!! ku beibe tulee reissulta!!! mulle on ihan sama mitä saa lahjaks, kunhan saa olla sen viekussa jouluna...

Joululahjojenhan pitäisi olla yllätys aattoon asti. En oikein ymmärrä tuollaista toiselta "mitä haluat lahjaksi" inttämistä. Menee jännitys ja pohja koko touhulta kun kertoo sitten mitä haluaa ja toinen käy ns. 'pakko ostamassa' sen tuotteen.

Sama se mitä lahjaksi saa kunhan se tulee tärkeältä ihmiseltä ja sydämmestä.
:haart:

Forsaken sanoi:
Joululahjojenhan pitäisi olla yllätys aattoon asti. En oikein ymmärrä tuollaista toiselta "mitä haluat lahjaksi" inttämistä. Menee jännitys ja pohja koko touhulta kun kertoo sitten mitä haluaa ja toinen käy ns. 'pakko ostamassa' sen tuotteen.

Sama se mitä lahjaksi saa kunhan se tulee tärkeältä ihmiseltä ja sydämmestä.
:haart:

Nimen omaan... Lahjahan pitää antaa sydämmestä eikä toisen toiveesta... (toki toivekkin saa vaikuttaa lahjaan)

Misanthor sanoi:
Ei mitään tärkeetä, pääasia että saa rauhallisen joulun :)

Sama homma. Pukki toi jo lahjaksi lentoliput äidin ja isän tykö kotia Suomeen. Joulupukki on paras!

Jos nyt yrittäisi, keksisin pitkän liudan asioita mitä muut voisivat minulle ostaa.

Mutta enää se ei jotenkin tunnu järkevältä, muutama vuosi sitten oli kiva kasata "ostoslista" ja odotella että siinä mainitut asiat tulisi kuin tilauksesta.

Nyt kun ymmärtää että rahalla ne kaikki joululahjat ostetaan, ei tee mieli edes toivoa mitään lahjoja.

Ehkä kannattaisi sopia ettei tarvitse kummankaan ostaa mitään ihmeellisempiä lahjoja, jotain pientä mitä mieleen sattuu?

Tänä vuonna ei vaan iske tämä joulu, jos kivan uuden naisen sais ensi vuodeksi niin se olisi ihan kiva, yksinelo on taas vaihteeksi aika ankeaa.

Pitää sanoa muijalle että osta jotain käytännöllistä, loput se saa itse sitten miettiä.

Entinen pelimies luokkakaveri osti muijallensa lahjaksi kovalevyn, jonka sitten tietysti asensi omaan koneeseensa kun muijalla ei sattumoisin ollut kovalevylle tarvetta :lol2: :thumbs:

John R sanoi:
Entinen pelimies luokkakaveri osti muijallensa lahjaksi kovalevyn, jonka sitten tietysti asensi omaan koneeseensa kun muijalla ei sattumoisin ollut kovalevylle tarvetta :lol2: :thumbs:
Ei vittu, todellinen pelimies :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom