Mitä pidätte systeemistäni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jari^K^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kysymys kuuluu onko ruokavalio soveltuva kehonrakennukseen?
Painan 63kg ja pituutta 175cm.

1. (6:45) aamupala: kaurahiutaleita 3-4dl, 250g maitorahkaa/muutama lasi
maitoa, 1-2 ruisleipää, joku hedelmä

2. (11:00) lounas: kouluruoka (2-3 ruisleipää, 2 lasia maitoa + ruoka)

3. (13:00) välipala: hedelmä, ruisleipää

TREENI 14:30-16:00 / 15:00-16:30

Palautusjuoma salin jälkeen

4. (16:30 / 17:30) päivällinen: 100g riisiä, broilerin rintaa/koipea 200g /
2 (normaalikokoista) pihviä, 3 perunaa
+ salaattia + maitoa

5. (19:00) välipala2: purkki rahkaa, ananas purkki, (öljy 15g)

6. (21:00) iltapala: 80g tonnikalaa, purkki rahkaa tai leipää, hedelmä,
(15g öljy)

Pistänpä tähän loppuun vielä treenistä että onko se hyvä myös

4-Jakoinen treeni

Maanantai: Rinta/Hauis/Forkut

Penkki 2x6 systeemi / Peck Deck 3x10
Ristitalja 3x10 / Ylävinopenkki 3x10
Flyers 3x10 / Alavinopenkki tai penkki käs.p. 3x10

Hauiskääntö tangolla 3x10 / Hauiskääntö käs.p. 3x10
Keskitetty hauiskääntö 3x10 / Vasarakääntö 3x10
Hauikset köydellä 3x10 / Leuat 3x7-10

Hauiskääntö tangolla vastaotteella 3x10

Rannekääntö 3x10
Rannekääntö vastaotteella 3x10

Tiistai: Selkä

Alatalja 3x10
Ylätalja niskantaakse 3x10
Maastaveto sumotyylillä 3x10
Selkälaite 3x10
Epäkkäille alataljassa köydellä 3x10
Olankohautus 3x10

Torstai: Jalat

Prässi 4x10-15 / Kyykky 4x10-15
Etureisikone 4x10-12
Takareidet 4x10-12
Pohkeet hack laitteessa 3x20
Pohkeet prässissä 3x20

joskus teen jaloille joitain extra liikkeitä

Perjantai: Ojentaja/Olkapäät

Ransk. punnerrus 3x10 / Seisaaltaan niskan takaa käsipainolla 3x10
Ojentajat taljassa 3x10 / Dipit 3x10
Ojentajat taljassa köydellä 3x10 / Kapea penkki 3x10

Pystysoutu 3x10
Vipunostot sivuille 3x10
Vipunostot eteen 3x10
Takaolkapäät 3x10

Systeemi vaihtelee mutta tuo on se jota yleisesti käytän, vuoteen sisältyy voimakausia ja teen joskus erikoisviikkoja/erikoispäiviä. Lepoviikko joka kolmas kuukausi.

Lepoa tulee 8-9h

hirvee määrä sarjoja hauiksella,puolet liikaa,sulla on hirvee määrä sarjoja oikeastaan joka lihakselle...
sitte vaihtaisin tiistain ja torstain treenien paikkaa keskenään,hauistreenin jälkeen on aika ikävä treenata selkää
myöskin perjantaina tekisin olkapäät ennen ojentajia

kokeneemmat jatkakoon

Ruokailut näyttää hyvältä mun mielestä. Tuohon klo 13 välipalaan vois tunkea 30 grammaa protskua jostain.

Treeneistä sen verran, että aika paljon tulee hauiksille sarjoja. 9 jos ei lasketa vastaotteella tehtyä. 6 on sellainen määrä mitä yleensä täällä on tarjottu pienille lihasryhmille.

Selkäpäivänä itse tekisin maastavedon ensimmäisenä. Epäkkäille ei välttämättä tarvitse tehdä noin montaa sarjaa, kun ne rasittuu jo maastavedossakin.

Vaihtaisin sinuna jalkapäivän ja olkapää-ojentaja-päivien paikkaa. Selkäpäivänä rasittuu alaselkä ja samoin käy jalkapäivänä, jos teet kyykkyä.

Ihan hyvältä kyllä näyttää. Anna mennä vaan. :thumbs:

EDIT: jahas, olin hidas taas. :D

Pitää niitä sarjoja sitten tiputtaa ja maven teen yleensä ensimmäisenä mutta laitoin sen vaan alemmas tuohon. Minä en saa leukoja ottamaan niin hyvin selkään kuin hauiksiin mutta nyt olen hieman testaillut, huomasin että yhdellä kädellä leuat ottavat aivan älyttömästi "siipiin".

Tee vastaotteella niitä leukoja. Mulla ainakin tuntuu silloin selässä paljon paremmin.

Ota vaikka tuolta ylhäältä nelijakoinen ohjelma threadista "Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä".

Habankorppu sanoi:
Ja mistä lähtien LEUAT on ollut hauisliike? :eek: Selkää sillä treenataan.

Kapealla vastaotteella, ja keskittymällä nimenomaan hauiksiin. Itse oon aina tehnyt leuat nimenomaan tuohon tyyliin ja ihmetellyt, miksi tulokset jumittavat max. 16 toistoon. Selkäpainotteisempi, 'oikea' tekniikka on siis opeteltava kokonaan uudestaan.

Yhden käden leukoihin pitäisi varmaan olla todella vahva että ne menisi puhtaasti, esim. kaverini joka sotilaspenkkaa >30 toistoa kertoi ettei saa sellaisia tehtyä.

Laita selkä- ja jalkatreeni kauemmaksi toisistaan. Ne ovat kuitenkin viikon raskaimmat treenit, koska tehdään isoimmille lihaksille. Ota kyykky mukaan ohjelmistoon. Tee jaloille kyykkyä ja prässiä enemmän, ja vähemmän reisiojennuksia/koukistuksia. Ota puolet hauisliikkeistä pois. Siirrä hauistreeni kauemmas selkätreenistä, ne haittaavat toisiaan.
Tee etuolkapäille jokin raskaampi liike, kuten pystypunnerrus/dippi.

ehdotus 4-jaoksi:
ma rinta, hauis, kyynärvarret
ti jalat, takaolkapäät
to etuolkapäät, sivuolkapäät, ojentajat
pe selkä

Jari^K^ sanoi:
...huomasin että yhdellä kädellä leuat ottavat aivan älyttömästi "siipiin".
Saako tästä videoo ja onko kyseessä kuuluisa "toisella kädellä ranteesta kiinni" -tekniikka? :D Mutta itse asiaan leveällä myötäotteella kun takoo menemään niin ottaa mukavasti siipiin.

Ruokailusta sen verran, että kouluruoka harvemmin tarjoaa kunnon ravintoarvoja, joten ota pari pieruhera-drinkkiä mukaan kouluun, tällöin saat kaupanpäälliseksi kunnon HC-maineenkin! Kun joku kysyy mitä juot niin otat :evil:-ilmeen ja huudat KRYPONIITTIAAAAARGH!!! Toimii, on testattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom