Mitä peliä odotat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turisas
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ei oo kauheesti tullu pelattua näin yleensä, mutta kaveri pisti pelaamaan tota F.E.A.R:in demoa. Kuulokkeet päässä pimeessä huoneessa ja voi jumalauta, mä en oo varmaan ikinä pelänny niin paljon :itku: Jankkasin vaan kaverille, että nyt loppu mun pelaaminen. Se vaan sano, että eieieiei, nyt tulee just siisti räiskintäkohta... niinpä tietysti tuli joo... Lähti kuulokkeet muutaman kerran aika hätäseen päästä, kun se "ringin muija" päätti tulla kummittelemaan. Lopulta se pelaaminen meni siihen, että juoksin eteenpäin silmät kiinni ampumisnappi pohjassa ja huusin vittusaatanaa :D Ei vaan pysty ymmärtää, kuinka joku voi pelata tollasia tai ainakaan nauttis siitä. On muuten jännä, kuinka tollasiin peleihin eläytyy paljon syvemmin kuin esim. kauhuleffoihin.

Civilization 4 ehdottomasti, Baldurs Gate 3 ja Neverwinter nights 2. Ghost recon 3 olis kans aika ehdoton tulevia laneja silmälläpitäen.

F.E.A.R.:ia tässä kansssa odotellaan aika innokkaasti, se moninpelidemokin on aika nopeatempoinen ja kunnon deathmatchia ja kuten rintafile jo kertoi, on se yksinpeli niin pirun pelottava. Siinä on niin mahtavan painostava tunnelma että sitä ei vaa voi olla pelaamatta.

Itse odottelen LMA Manager 2006:sta ja joskus tulevaisuudessa mahdollisesti ilmestyvää KOTOR 3:sta.

kokeilin eilen cod2-demoa ja sehän olikin ihan törkeän hyvä! Pyörikin vielä tosi mukavasti vaikka rauta on vain xp3000+, gf4 ti4200, 1GB

rintafile sanoi:
On muuten jännä, kuinka tollasiin peleihin eläytyy paljon syvemmin kuin esim. kauhuleffoihin.
Leffassa vaan passiivisesti seuraat tapahtumia etkä voi niihin vaikuttaa, ei paineita. Pelissä on tavallaan itse vastuussa siitä henkilöstä, sydän hakkaa kuin oikeassa vaaratilanteessa jne. Näin mä arvelisin.

Odottelen:

FF XII
Dragon Quest VIII
Grandia III
Onimusha 4: Dawn of Dreams
Shadow of the Colossus
Soul Calibur 3

XboX: Halo 3
- Ykkönen ja kakkonen on niin kaikilla tasoilla kaluttu, pakko saada lisää :evil:

Turisas sanoi:
..
Soul Calibur 3

Oooh, enpäs ees tienny, että kolmonen on tulossa. Ja näyttäs vielä olevan tulossa myyntiin 3 viikon päästä. Onneksi on Talim mukana, ehottomasti kakkosen paras hahmo. Ja ihqin :haart:

Tomppa85 sanoi:
...
Elder Scrolls IV: Oblivion on myös odotuslistani kärjessä. Aivan USKOMATON grafiikka. Siis aivan käsittämättömän upea. Tunnelman pitäisi myös olla kunnossa, ainakin Morrowindin perusteella.

Tuosta voi katsella Oblivionin screenshotteja: http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

Menee muuten näytönohjain ja emolevy uusiksi jo pelkästään noiden kuvien perusteella. :kuola:

Hih, miun on pakko pistää paremmaks ku mulla on isompi kuva kun sulla (= videopätkä pelistä). :D

Linkki

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
TES IV Oblivionin 20 minuutin esittelyvideosta löytyy myös DVD-versio. Itse latasin sen torrentilla eräästä hyvin tunnetusta ruotsalaisesta paikasta. Kaikki seedaamaan, että saadaan nopeammin kun koko on noin giga. :hyper:

Paskat grafiikat, suoraviivaisuus, pienet alueet, tekstiä puheen sijaan ja tekoäly saavat kyllä roolipeleissä uuden käänteen. Ei kukaan Oblivionin jälkeen viitsi pelata muita kuin vähintään samantasoisia roolipelejä. :kuola: :worship: :rock: :kippis1: :thumbs: :5:

pelailin tuossa pari tuntia Brothers in Arms - Earned in Bloodia, ja täytyypä sanoa että ihan saatanan hyvä peli! minuun ainakin uppoaa pelin tunnelma. Grafiikka ja moottori on myös todella hyvin toteutettu.

Kyseessä on siis jatkoa road to hill 30:lle. Ihan samannäköistä ja tuntuista menoa uudella juonella.

:offtopic: Protsku-vaari päätti niin että jatkossa ostetaan korkeintaan yksi tietokonepeli vuodessa. Sekin riittää jos ostaa yhden hyvän pelin joka toinen vuosi. Nimittäin täytyyhän hyvin tehdyn tietokonepelin elinkaari olla pitempi kuin vuosi, eiks niin? :)

Mass Effect

Tämän hetken odotetuin peli mulla on Biowarelta tuleva Mass Effect. Se on XBOX 360:lle yksinoikeudella ilmestyvän sci-fi action-RGP trilogian ensimmäinen osa, trailerin ja preview tekstien perusteella vaikuttaa TODELLA hyvältä. Peliä kehittävät samat "veteraanit", jotka vastasivat esim. Knights of the Old Republic ykkösestä.

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/masseffect/news.html?sid=6135053&mode=previews

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/masseffect/news.html?sid=6135276&mode=previews

http://masseffect.bioware.com/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom