Mitä peliä odotat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turisas
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
PC:lle

1. Brothers In Arms
2. Doom 3
3. SIMS 2

PS2:lle

1. GTA: San Andreas
2. GTA: San Andreas
3. GTA: San Andreas

GT 4:n vois myös jossain vaiheessa ostaa, vaikkakin GT 4: Prologue oli aika sukka.

Argh, unohdin omasta listasta tuon Tomin mainitseman Brothers in Arms, sitä odotetaan myös vesi kielellä :)

Tomi sanoi:
PS2:lle

1. GTA: San Andreas
2. GTA: San Andreas
3. GTA: San Andreas
Voi perkele tulis jo.... :kuola: (Edit: se peli meinaan)
Ei oikeesti voi odottaa näin paljon jotain pelii... :thumbs:

Xboxille:

- Star wars: Battlefront
- GTA SA
- Men of Valor
- Street racing syndicate

Ei missään paremmuus järjestyksessä mutta noi on pakko saada :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
F.e.a.r on odotuksessa! Nyt kun kone on tuliterä kelpaa taas pelatakin...

Call of duty 2

Voi kun se itse peli pyörisi paremmin kuin demo, kun ei 6800Ultra riitä pyörittämään pelattavasti, paitsi jos kytkee DX7 graffat. Aiheesta on paljon jo itketty eri foorumeilla, eipähän ole siis mun koneessani vikaa.

Fallout 3
Civilization 4

En nyt kuitenkaan odota näiltä ihmeitä, niin usein olen joutunut jatko-osiin pettymään, että luen kyllä arvostelut ensin. Mm. tässä pari odotettua pettymystä: Ultima VI & VIII (IX en edes ostanut), Elite II, Civilization III, Master of Orion III, Heroes of Might & Magic IV...

Tällä hetkellä Civilization 4.

Dreamer sanoi:
Fallout 3
Civilization 4

Samoja odotan. Fallout 3:sta olen odottanut Fallout 1:stä lähtien. Tosin tuon uuden pelin tuotantohistoria on niin sotkuinen etten ihmettelisi vaikkei koko peli ilmeistyisi lainkaan. :(

Elder Scrolls IV: Oblivion on myös odotuslistani kärjessä. Aivan USKOMATON grafiikka. Siis aivan käsittämättömän upea. Tunnelman pitäisi myös olla kunnossa, ainakin Morrowindin perusteella.

Tuosta voi katsella Oblivionin screenshotteja: http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

Menee muuten näytönohjain ja emolevy uusiksi jo pelkästään noiden kuvien perusteella. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom