Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenari sanoi:Eli palautusjuomaanko ei kannata laittaa lyhytketjuisia hiilareita ollenkaan, vaan ainoastaan pitkäketjusia, kuten esim. malto6:sta. Kun jostain luin, että palautusjuoman pitäisi sisältää lyhytketjuisia hiilareita.
Niin FAST:in halpisherojen proteiini pitoisuus on alle 80% kun taas esim. SportLife Nutrionin Whey100 on 81% ja on halvempikin.Mike sanoi:Halpisheroissa proteiinin osa on kuitenkin alle 80%, joten 50g, niin saa proteiinia tarpeeksi.
Treenari sanoi:Entäs noi määrät? Onko 50g+50g liikaa tämmöselle 65 kiloselle kukkakepille?
anticatabolic sanoi:oon tuota kiskonut sen 50g/50g ennen ja jälkeen treenin ja lueskelin tuolta aiemmin että näin kannattaisi toimia(protsku hiilari ennen reeniä myös)... en kuitenkaan ihan hylkeen rasvoja tässä halua eli oisko tuo reeniä edeltävä parempi pienempänä? hh fastin malto pr perusherakonsentraatti
panu_k sanoi:että malto hidastaisi proteiinin imeytymistä
Kyllä malto muistaakseni hidastaa proteiinin imeytymistä. Jostain lehdestä luin myös, että esim hydrolysaattimuodossa olevaa proteiinia on turha ottaa koska se ei imeydy käytännössä yhtään nopeampaa kuin isolaatti, näin siis jos proteiinia ottaa malton kanssa. [mutua so not]Slarto sanoi:Itse olen käsittänyt sen niin että nopeat hiilarit nostavat insuliinitasoja räjähdysmäisesti ja proteiini imeytyisi täten nopeammin. Tosin en ole edes 50% varma...