Mitä palautumisjuomaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2bad
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Terve, eli olen käynyt salilla about 2 vuotta enkä ole kertaakaan juonut mitään palauttavia, mutta olen huomannut että varmaan syytä olisi aloittaa litkimään niitä jotta kehitystä tapahtuisi eikä siellä salilla tarvisi turhaan rehkiä. Käyn salilla kolme kertaa viikossa ja olen aivan pihalla näistä jauheista/litkuista joten voisitteko kertoa minkälaista kannattaisi ostaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaihtoehtoja on aika monia. Voi ostaa valmiin, milloin säästyy vaivaa tai sitten voi sekoitella itse. Pakkotoiston kaupassa on vaihtoehtoja kumpaankin toimintatapaan.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=30
HT-R voisi olla paikallaan, niin ei tarvitse ostella erikseen glutamiinia tai kreatiinia.

HT-R on täysin sopiva myös nuorille, siinä vain on enemmän proteiinia kuin normaaleissa palautusjuomissa. Voit ottaa toki vaikka Reco2 tai Muscle+.

Kaikki Pakkotoiston kaupassa olevat tuotteet ovat täysin laillisia ja ihan vain ruokaa paremmin imeytyvässä muodossa. Täysin siis terveellisiä eivätkä missään nimessä mitään hormoneja.

Vaikken tuohon HT-R:n makuun ja sekoittavuuteen täysin tyytyväinen ole ollutkaan, niin tuntuisi se piru vie palauttavan hyvin. Kyllä sen vadelmana alas saa.

rocky6 sanoi:
Vaikken tuohon HT-R:n makuun ja sekoittavuuteen täysin tyytyväinen ole ollutkaan, niin tuntuisi se piru vie palauttavan hyvin. Kyllä sen vadelmana alas saa.

Minkähän takia pitäisi käyttää noita Muscle+ tai HT-R:ää. Niissä kun tuntuu olevan huomattavan paljon hinnassa sekoituslisää. Ainakin jos itse sekoittaa Malto6:ta ja Whey3:ta, glutaa ja kreaa, niin säästää pitemmän päälle aika hyvin.

Tietysti voi olla, että nuo valmiit palkkarijauheet sisältää vielä laadukkaampia protskujauheita kuin Whey3, joku viisaampi kertokoon.

Ja kun kreatiinin käytössäkin tulisi pitää taukoja välillä, niin milläs otat noista sitten sen krean pois...

PunttiOskari sanoi:
Minkähän takia pitäisi käyttää noita Muscle+ tai HT-R:ää. Niissä kun tuntuu olevan huomattavan paljon hinnassa sekoituslisää. Ainakin jos itse sekoittaa Malto6:ta ja Whey3:ta, glutaa ja kreaa, niin säästää pitemmän päälle aika hyvin.

Tietysti voi olla, että nuo valmiit palkkarijauheet sisältää vielä laadukkaampia protskujauheita kuin Whey3, joku viisaampi kertokoon.

Ja kun kreatiinin käytössäkin tulisi pitää taukoja välillä, niin milläs otat noista sitten sen krean pois...

Mukavuudenhalu, laiskuus tai uusavuttomuus (ei osaa/uskalla sekoittaa :) ) ovat ne yleisimmät syyt. Jos haluaa hifistellä, niin aina laadukkaamman ja samalla myös halvemman palkkarin saa toki itse sekoittamalla. Jos taas on rahat tiukilla, niin säästäähän siinä aika paljon, kun sekoittelee itse.

Tosin tuossa HT-R:ssä näyttää olevan normaalia vähemmän sitä sekoituslisää. Glutamiinia ja Kreatiinia kuitenkin on molempia 100g kilossa, jotka pelkästään maksaisi jo yli 10€. Kun protsku ja maltokin maksaa, niin ei siinä paljon yli 5€ per kilo säästäisi, jos itse vastaavan sekottaisi Fastin muista tuotteista.

Mike sanoi:
Esim mass blastiin vain purkkiin 2x300g kreatiini ja sekaisin, valmista shittiä sitten pitkäksi aikaa.
Aikas tyly setti... 15g greaa / 100g mblastia

Itse joskus harrastanut samaa mutta ku järki luo kauhukuvia ettei se kreatiini sekoitukkaan sinne tasaisesti jolloin yks annos ei sisälläkkään sitä yhtään ja toinen tuplat...

Ihan mukavuudenhalusta ostan valmiina, ärsyttää ylimääräiset avatut purkit ja jauhot pöydällä:)

Mä ainaki sekottelen ite, niin saa itse valita eri aineiden suhteet. Esim. Dieetillä protskun ja hiilarin suhde 1:1 ja massakaudella 1:2. Nyt mulla on Evo Whey3, Fast malto, Fast gluta ja fast creatiini. Sekottelus ei oo mitään muuta ongelmaa, paitti että tiskipöydäl tulee kauhee sotku, jota on sitte kiva yrittää putsata :wall:

Sopiiko toi HT-R ihan palautumisjuomana esim 80kg painoiselle miehelle, joka on vaikka treenannu 1,5 vuotta? Mielestäni 80kg ei ole vielä kovin iso ukko.

"Sopii erityisesti kokeneelle ja isokokoiselle voimaharjoitteli- jalle, joka haluaa käyttää korkeaproteiinista palautumis- juomaa kasvattamaan/ylläpitämään tiukkaa lihasmassaa."

Itse nautin palautumisjuomana Massaa+krea+Gluta. Olen tässä nyt miettiny, että onko tosta glutamiinista suurtakin apua palautumiseen? Itse en ainakaan mitään isompia ole huomannut?

Eipä kyllä ole kaduttanut, kun joku aika sitten tilailin ne protein XL:t, HT-r:n, Malton ja leusiinin. Tuntuu, että palautuminen on nopeutunut, tulokset on lähtenyt nousuun (tiedä sitten johtuuko se 2x6 systeemistä), ja yleensäkin ottaen noita nyt tulee syötyä, kun maku on parempi.

Miten tuota leusiinia pitäisi muuten käyttää. Eli jos reenaan 3 kertaa viikossa, niin yleensä otan ennen reeniä, ja ennen nukkumaan menoa. Onko oikein? Entä sitten lepopäivinä, tarviiko niitä ottaa?

:offtopic: Kuinkakohan moni palautusjuomaa ostamaan mennyt on jättänyt HT-R:n hyllyyn vain sen takia että etiketissä suositellaan isohkon lihasmassan omaaville? Olikohan sittenkään niin hyvä "mainoskikka" :eek:

rocky6 sanoi:
:offtopic: Kuinkakohan moni palautusjuomaa ostamaan mennyt on jättänyt HT-R:n hyllyyn vain sen takia että etiketissä suositellaan isohkon lihasmassan omaaville? Olikohan sittenkään niin hyvä "mainoskikka" :eek:
Heh, en tiedä. Mutta hyvinpä tuo alas menee, vaikken mikään 100kiloinen olekkaan. Ja miksei menisi? Samoja aineita kuin muissakin.

Tähän asti olen sekoitellut muskeliplussat ja phase3:set itse, mutta sanottakoon, että maku ei ole lähelläkään samaa kuin valmiissa pussukoissa.
Tästä lähin ostan kamat valmiina sekoituksina ja lisäilen sinne sitten tarpeen mukaan jotain pientä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom