Mitä palautukseen...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...jos jääkaapissa ei ole juuri muuta kuin valoa ja muutkin kaapit aika onttoja?
Toisin sanoen: ei mitään lisäravinteita käytettävissä.

Maratoonarit kuulemma hörppii olutta palautukseen. Miksi se ei voimailijalle sovi? :kippis1:

Tämä saattaa näyttää trollilta tai provolta, mutta ihan tosissaan tuo palkkarijuomahomma menee vähän yli hilseen. Rautalankaa tarvitaan.

Oikeanlaisessa palautusjuomassa pitäisi olla nopeita hiilareita ja proteiinia jotakuinkin suhteessa 1,5:1 - 2:1... eli jos ei lisäravinteet kiinnosta niin keksi jotain mistä noita saa tuossa suhteessa... (sokeria ja jauhelihaa :D)

Jos ilman lisäravinteita pitäisi palautumiseen keksiä, niin itse vetäisin maitokaakaota riittävästi ja hedelmiä. Tämä salilla ja sitten syömään kunnon ruokaa kotiin.

Oikeasti kannataa napata hera+malto yhdistelmä. Palautumisjuoman ideana on välittömästi kääntää lihaksia kuluttava katabolinen tila lihaksia rakentavaksi anaboliseksi tilaksi.

Perushera ja malto on niin halpaa, että jokaisella on siihen varaa.

kotka sanoi:
Jos ilman lisäravinteita pitäisi palautumiseen keksiä, niin itse vetäisin maitokaakaota riittävästi ja hedelmiä. Tämä salilla ja sitten syömään kunnon ruokaa kotiin.
Noin olenkin "joutunut" tekemään, paitsi etten sitä maitoa ihan heti treenin jälkeen juo, kun sanovat, että se hidastaa protskun imeytymistä.

Sitä kunnon ruokaa kyllä kuluu. Tämä palsta on saanut vakuuttuneeksi, ettei sitä liikaa voi mättää. Hankalaahan se on saada se 2g/painokilo protskua ilman lisäravinteita, mutta huomaan nyt ihan SELVÄSTI että aikoinaan (6 vuotta sitten) söin aivan liian vähän.
Nyt tuntuu pääsevän entiseen kuntoon vähän raajoja heiluttamalla ja syömällä :D

Endomorfi sanoi:
...jos jääkaapissa ei ole juuri muuta kuin valoa ja muutkin kaapit aika onttoja?
Toisin sanoen: ei mitään lisäravinteita käytettävissä.

Maratoonarit kuulemma hörppii olutta palautukseen. Miksi se ei voimailijalle sovi? :kippis1:

Tämä saattaa näyttää trollilta tai provolta, mutta ihan tosissaan tuo palkkarijuomahomma menee vähän yli hilseen. Rautalankaa tarvitaan.
Kannattaa vaan ottaa se palautusjuoma, saat siitä helposti ne proteiinit ja hiilarit eikä tarvitse pahemmin miettiä että mistä ne ravintoaineet taas saisikaan. Eikä tuu mitään turhaa siinä (esim. rasvaa)

Osta pakkikselta Whey2 + malto. Sekota molempia pussi johonkin purkkiin ja sekota = halpaa ja laadukasta palautusjuomaa 1,7 kg.

itselläni palautusjuoma koostuu Whey2 + malto + kreatiinia ja glutamiinia 10-12 g.

Mulla menee samat, paitsi glutamiinia ei mene tällähetkellä..
:::Tai no ei tällä hetkellä mene mitään, muuta, ku heraa:::

Palautusjuomiin tästä varmaan päädytään ennen pitkää juu. Alkaa jo oksettaa nuo halpapöperöt pikkuhiljaa :urjo:

Silti vaan pihistellä pitäis. Eikö niitä voi alusta loppuun sekoittaa itse, olematta kemisti... ja onko moisesta mitään hyötyä. Öh.

Juu ja palautumisjuomankin voi tehdä itse.
Osta esimerkiksi maltodekstriiniä ja perusheraa (esim. Evolution-Whey1) ja sekoita suunnilleen suhteessa 60/40 hh/prot. Ja yli 200g proteiinia saa suht. helposti pelkällä ruoalla, varsinkin jos syö aterioiden lisäksi välipaloina maitorahkaa, tonnikalaa ja raejuustoa. Laske vaikka tällä http://laam.ath.cx/ruoka.php

edit: protskumerkki korjattu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitti vinkeistä.
Syöminen käy kyllä työstä, vaikken paina kuin 85 kg. Aina ei jaksaisi ahtaa pöperöä naamaan, mutta köyhän on pakko syödä paljon! (Ihme ristiriita) :rolleyes:

Halpaherassa sen proteiinigramman hinta on yleensä edullisinta ruokaakin halvempi, eli niitä ei kannata ainakaan rahan takia pois jättää. Ja ihan toimiva palkkari tulee siitä hapaherasta ja maltosta. Ei ehkä parhaimman makunen, mutta Evolla on se suklaanmakuinen halpahera joka on jopa ihan hyvääkin. Ja ainahan sen palautusjuoman saa itse maustettua sillä kaakaojauholla.

Entä miten esimerkiksi EAS:n patukat sopivat palautukseen ja jos sopivat niin mikä niistä olisi ravintoarvoltaan paras? Nimimerkillä "Nesteistä vain vesi, maito, olut, viina ja appelsiinimehu menevät alas".

Onko muuten oluessa proteiinia yhtään?

Voi rähmän rähmä kun tuli juotua ohrapirtelöä oikein urakalla :urjo:
Mutta eipähän ole niskat ja selkä jumissa enää. Eilen oli koko kroppa kuin viulunkieli...

Jos mä en jaksa laskeskella paljoko päivän aikana saan hiilareita ja proteiinia, niin mistähän mä tiedän paljoko ottaa reenin jälkeen palautusjuomassa näitä? Suhdehan olis ainakin se proteiinia 1 ja hiilareita 2... Ja haluaisin alottaa varovasti, että en vetäis heti kuin bodari näitä mömmöjä. Painoo on 105kg.

Myös suhde 1/1 voi olla riittävä. Vaikkapa tuomminen 1,5 dl proteiinijauhetta ja 1 dl maltoa.

Huom. ne eivät ole mitään mömmöjä, vaan tavallista ravintoa nopeasti imeytyvässä muodossa.

Totenkopf sanoi:
Myös suhde 1/1 voi olla riittävä. Vaikkapa tuomminen 1,5 dl proteiinijauhetta ja 1 dl maltoa.
Huom. ne eivät ole mitään mömmöjä, vaan tavallista ravintoa nopeasti imeytyvässä muodossa.
Mä kävin hakemas tänään kaupasta köyhän miehen hiilareita, eli panimosokeria. Eli voidaanko ajatella, että desi sitä ja sitte 1,5dl hera80-jauhetta? Kuulostaa vaan aika "hurjalta" vetää sokeria desilitra
:rolleyes:

Osta vaikka maltoakin, ja sekoita puoli desiä sitä ja puoli dekstroosia (panimosokeria). Näin saat juomasta hiilareita noin 50 gramaa ja protskua (esim. hera 80 käy aluksi mainiosti) n. 40 grammaa. Mutta kyllä tuo pelkkä dekstroosikin käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom