Mitä outoa krääsää hyllyltäsi löytyy?

Ringsiden innoittaman avasin viestiketjun, jonne pakkislaiset voivat listata omituista tai muuten vain harvinaista roipetta, mitä vuosien varrella on hyllylle kertynyt. Luin tuota "tyylikästä sisustusta"- ketjua ja naureskelin täytettyä vyötiäistä ja laaman sikiötä, jotka mr ringside omistaa. Mites muilla...nyt kaikki luurangot kaapeista koko kansan nähtäville. Tavarat voivat olla myös aiheeltaan "komeron kätköistä" tai wanhoja aarteita, jotka olet säilyttänyt nuoruusvuosilta.

Avaan pelin muutamalla omalla aarteellani:

- Täytetty lintuhämis Thaimaasta
- Avaamattomia lätkäkorttipakkauksia vuodelta 1992
- Lagerfield toilettia vuodelta 1985
- Playboy, jossa Kata Kärkkäinen
- Numeroidut painokset kirjasarjasta Itsenäistymisen Vuodet

Tässä muutama ensimmäiseksi mieleen tullut. Odotan mielenkiinnolla raingsiden viestiä...muista olla avoin... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pullo (täysi) vuosikertalimua lapsuudesta (1985): Myrkynvihreää "Sirkus" -limppaa by Olvi. Maistuu vadelmalta, tosi hyvää. Harmi että lopettivat valmistuksen. Ei vedä Smurffit vertoja tuolle.

Palanen yhdestä DB-3 pommikoneesta, jonka luutnantti Jorma Sarvanto pudotti 6.1.1940. (pudotti 5 muutakin saman neljän minuutin aikana)

Yli 20 muuttoa tähän ikään mennessä takaa sen että krääsää ei pääse kertymään. Olis kiva jos ois jotain ihme tavaroita. Mulla kuitenkin vanhimmat tavarat on sellanen äipältä aikoinaan saatu arabian astia sarja. Sellasta ruskeeta kukka kuviointia 70 luvulta :D
En ole muita astioita sitten hommannutkaan.

Mulla oli joskus rottia ja niiden häkissä sisustuksena palanen Berliinin muuria. Nyt ei ole enää rottia ja muurinpalakin oli niin rotankusessa että heitin pois :)
Ehkä hauskin kirja mitä löytyy on "The RE/Search Guide to Bodily Fluids", joka nimensä mukaisesti kertoo ihmisruumiin eritteistä :)
http://www.researchpubs.com/books/bodprod.shtml
Lafkalta löytyy paljon muitakin kiintoisia opuksia.

Judosmurffi -figuuri muistona aiemmasta harrastuksesta nököttää keskikaiuttimen päällä. Ollut erinäisissä paikoissa jo 12 vuotta and counting...

-Noin 50 lohikäärme-aiheista koriste-esinettä
-italiankielinen smurffikirja (en osaa italiaa)
-KAIKKI fitnessaiheiset lehdet, jotka olen ostanut/tilannu viimeisen 7 vuoden aikana (en viitsi heittää pois, vaikka niitä on aivan helvetisti)
- ala-aste aikaisia kirjelappuja, joita läheteltiin tunnilla
- vuotava vesipiippu
- vuoden 1990 Suurkisojen kisamaskotti
- rikkinäinen tietokone (en oo jaksanu heittää pois)

Pitäis varmaan siivota...

Ironbutt sanoi:
Pullo (täysi) vuosikertalimua lapsuudesta (1985): Myrkynvihreää "Sirkus" -limppaa by Olvi. Maistuu vadelmalta, tosi hyvää. Harmi että lopettivat valmistuksen. Ei vedä Smurffit vertoja tuolle.
Eikö ees Rosvo ja Poliisi pärjää? :lol2:

Laaman sikiötä ei kyllä varmaan kukaan pysty pistämään paremmaksi, mutta mm. seuraavaa roinaa tuossa näkyy olevan: sodanaikainen venäläisen sotilaan lompakko sisältöineen, katukivi, 6 vuotta sitten kuollut viherkasvi, antiikkinen helapääpuukko vöineen, luusta veistetty lohikäärme.

Hankintalistalla heti rikastumiseni jälkeen ovat vielä antiikkinen kenttäkirurgin välineistö ja ranskalaiset kaksintaistelupistoolit.

Nyt mulla ei kyllä ole enää mitään kummallista oikein tuolla hyllyssä, paitsi vielä hetki sitten oli ex-ex-tyttöystävän vaatteet joka on kummallista jo sinänsä.. :D

Mutta vanhassa kämpässä mulla oli mm. 14 vuotta vanhoja Smarties-karkkeja tai vastaavia, Viron seteleitä jostain vuodelta kivi ja kirves, Helvetin iso kivi metsästä, pala muovista nurmimattoa, ja erinäisiä espanjalaisia / kreikkalaisia esineitä ja matkamuistoja.

Ajattelin olevani harvinaisen tylsä, eihän mulla mitään kummallista täällä ole. Sohvalta vähän päätä kääntäessäni silmiin osui kuitenkin seuraavia kapistuksia:

- Masai-heimon miesten originaali giggeli-kuppi (= isohko ontto sipuli, jossa reikä kyljessä loiroa varten ja nauhat lantion ympäri) (vittuilulahja, huom!)

- Jääkaapissa kiinni oleva magneettiplakaatti "Jesus loves you, everyone else thinks you´re an asshole!" autuaalla jessen kuvalla. (vittuilulahja, huom!)

- Koiran puhkinusbauttama pehmolelumäyräkoira. (kirjaimellisesti) :worship:

- Juan Manuel de Prada: Pimpit -kirja (reilut sata sivua erilaisia ylistyksiä erilaisille pimpsoille, harvinaisen huono muuten, vaikka aihe erittäin kiinnostava) Lahja joltain emäntäkokelaalta.

- Ja kokoelman helmenä ylioppilaskirjoituslahjana saatu cd-sinkku: Keyo - miestenkeskeinen.
Tämä oli joskus -94 Imagelehden testi siitä, kuinka erittäin rasvainen homodisco-biisi menisi läpi levy-yhtiöissä. Silloin Suomi ei kuulemma ollut vielä valmis tämmöiseen musiikkiin!! Minä en vieläkään! Levyhyllyn helmi kuitenkin! :rock: Keyon takana oli Alangon veljekset ja kansikuvassa joku ybernahkakei, levy tietysti vaaleanpunainen. Rajoitettu painos 300 kpl.

Muut kamat onkin sitten masentavan normaaleita...

Mun entiset rastat ni voi näyttää sitte lastenlapsille joskus että on se ukkikin ollut radikaali. Pari pulloa viina esanssia. -48 vuodelta oleva lasinen tölkki jossa painettu jääkarhu ja teksti keittiötölkki (ilmeisesti sitä ei saa käyttää missään muualla kuin keittiössä). metallinen töllki marlboron logolla. Baretti ja nimilaatat armeijasta.

Ne loput voi käydä lukemassa sieltä sisustustredistä, mutta pari muuta tuli mieleen:

-Eebenpuusta veistetty 30 senttiä korkea neekerinainen, joka on marihuanapiippu. Varsi lähtee päästä ja tulipesä on tietenkin sen fjoosa. Ei tuu nykyisin polteltua.

-Eebenpuiset kuuskulmaiset nunchakut

-VHS "The Best of Sarah Young" SAKSAKSI DUBATTUNA!!!!!!!

Hyllyissä on pirusti krääsää mutta tässä muutama joista on tullut vierailta kommentia.
- 7 kpl ukkometson levitettyjä pyrstöjä
- kivikirveen terä noin. 5000-6000 vuotta vanha
- tuulihaukan pyrstösulat
- koru-ja jalokiviä hiottuina ja raakoina paloina
- 2kpl bacardi breezer pulloja vuodelta -94 (täysiä, toin joskus matkoilta)
- puukkoja ja erilaisia teräaseita 30kpl
- hirmu lajitelma erilaisia ammuksia/hylsyjä
- 15 kpl palkinto pokaaleja
Huom. nämä tavarat on muuten kirja hyllyssä joko olohuoneessa tai makkarissa näkyvillä. Itse kaappien sisältöä en uskalla lähteä tonkimaan sillä siellä on niin paljon romua ja luunrankoja että varmaan se Hoffakin ja ne puuttuvat 15min watergate skandaalistakin löytyisi sieltä.

Piti oikeen käydä kattomassa.

Olin 6 luokalla leirikoulussa ahvenanmaalla ja siellä kierrettiin nähtävyyksiä kattomassa ja ns pirunpellolta otin pienehkön sileän ja pyöreän graniittikiven muistoksi. Siis ihan tavallinen kivenmurikka :eek: . Vieläkin se kirjahyllyä koristaa, ei raaski heittää pois.

Mun hyllykalustossa on aika paljon jenkki-reissulta kertynyttä sälää...

-puiset nunchat metallivahvikkeilla
-samurai-miekka
-korttipakkoja (mm.saddam-kortit)
-pelimerkkejä pokeripeleihin mm. Las Vegasin saluunoista "Western Legends"-chippisarja, 2*wtc muistochippiä (tarkoitettu texas hold´em:in pelaamiseen)
-muutamia veitsiä = metallinen perhosveitsi, sissipuukko, yms.
-Tex Willereitä
-Onu Robert-taskukirja (vironkielinen Roope Setä... kannessa lukee "Järvekoletis!" = järvihirviö)
-jotain vanhoja venäläisiä luoteja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom