Mitä otatte ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arsis
  • Aloitettu Aloitettu
Normi hiilari+protsku ateria noin 1-2 tuntia ennen treeniä ja ennen treeniä saatan ottaa 30g heraa ja 10-15g maltoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1-2 h ennen treeniä perusruokaa ja ennen tai jälkeen ruuan 3-4 gh stackia. Joskus kun ei kerkeä syödä, niin heitän huiviin n. 30 g heraa ja 30 g maltoa.

Joskus tulee otettua about puolt tuntii ennen reeniä n. 100-200g maitorahkaa, ja reeni kulkee hyvin, eikä maitorahkasta tunnu tulevan samanlaista täydenolon tunnetta kuin muusta ruuasta (tietysti määräkin melko pieni). Pienenä miinuksena
ilmanlaadun heikkeneminen allekirjoittaneen lähellä reenin aikana:D

Kotiruokaa, mieluiten paljon ja max. tunti ennen treeniä. Jos odottaa kauemmin alkaa tulla hirveä nälkä treeneissä:down:
Liekö hifistelyä, mutta vältän maitotuotteita ennen treeniä sillä maito kuulemma hidastaa palkkarin imeytymistä (?). Kumotkoon joku luuloni jos kokee tarpeelliseksi.

Mää vetäsen just ennen treeniä kunnon tortut vessaan...

100g ruispastaa ja 50g heraa + glutamiini ja kreatiini.

paria tuntia ennen reeniä otan itse ainakin sellaisen kunnon safkan jonka voisi sitten ihan hyvin sulaa ennenkuin reeni alkaa, kreatiinia vain naamaan ennen reeniä niin on hyvä sitten otan palkkaria melkein kokoajan reenin yhteydessä. että tälläistä hommaa ainakin minulla mutta mun mielestä se homma on sellaista että se pitää itse kokea mitä tekee kun jokaisen kroppa on erilainen niin kuka mihinkin tottuu... mutta kannattaa kokeilla vaikka mitä!

tällä hetkellä näin: 100g hernemaissipaprikaa väkisin. 1omena väkisin. kalaöljyt,monivitamiinit ja magnesiumit. 50g heraa+50g maltoo. 2-4kuppia kahvia. 2-4tupakkia(en suosittele)

Heraa 40 - 50 g + 3 dl kaurahiutaleita tehosekottimella pirtelöksi (tästä tulee sellanen puoli litraa juotavaa). Sitten 200 - 300 mgs kofeinia tai pari kupillista stydiä kahvetta (riippuu vähän närästyksistä kumpi noista menee). Ja jos on maltoa, sekottelen sitä veteen, jota hörin pitkin treeniä; yleensä kyllä menee pelkkä vesi.

Aamutreeniin 35g heraa, kulaus rypsäriä ja puolikas kuppi kahvia, puolen tunnin päästä salille. Ei siis mitään kiinteää, kuin vasta treenin ja palkkarin jälkeen.
Iltapäivätreeni alkaa klo 14.30- 15.00; 35g heraa puolisen tuntia ennen treeniä. Kahvia tms kofeiinia ei voi ottaa klo 10 jälkeen, menee yöunet... Klo 12.00 töissä ruokaa...
Treenin jälkeen luonnollisesti palkkari...

Onko tarpeeksi sekavasti selitetty?:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom