Mitä olette/yhä Harrastat?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joskus vuosia sitten telinevoimistelua kun rakastin kaikkea kiipeilyä ja kikkailua yli kaiken. Lopetin sen sitte ku siel ei muuta tehty ku venytelty ja ei ollu ketää kavereita siel. Harmittaa vieläkin päätös. :itku:

Pari vuotta sen jälkee kun lopetin kaiken liikunnan nii levisin ku säkki. :lol2:
Yritin epätoivosesti käydä salilla tekee vähä penkkii ja siinä se sit olikin. En tiennyt mistään mitää ja söin karkkia ja pullaa mut penkki nousi aina vaan paremmin. Vuoden jaksoin sitäkin ja sit loppu puntti. Levisin taas.

Vuosi sitten innoistuin taas kaikesta urheilusta ja siitä lähtien oon harrastanu aika aktiivisesti kovaa punttia ja pyöräilyä ym. satunnaista... :)

Oon harrastanu perinteisiä pohjalaisia lajeja painia ja pesäpalloa vaikka en pohjanmaalla ole käynyt kun syntymässä. Kumpaakaan lajia en lopettanut, vaan seuran toiminta loppui kummassakin tapauksessa syystä tai toisesta. Lisäksi historiasta löytyy yhet futisreenit joissa kyllä heti huomasin, ettei ollu mun laji.

nuorempana hiihdosta jalkapalloo sit vähän vanhempana thaiboxingii ja punttia.
sitte muutama vuos pelkkää biletystä ja nykysin pelkkää punttia.

10 vuotiaasta 15 vuotiaaks pelailin sulkapalloo, meni monta vuotta "hukkaan", kun ei siellä oikee mitää koskaa tehty...
Sulkapallon jälkeen piti saada vähän "miehekkäämpi" :D laji ja alotin nyrkkeilemään jota kesti vuoden. Siinä nyrkkeilyn lomassa eksyin aina silloin tällöin salille ja lopulta nyrkkeily sai sitte väistyy punttiksen tieltä :)

e. kerran kävin nuorempana sähly treeneissä, mutta onneks ei napannu :D

Siis ennen salitreenejä harrastin kaikenlaista mm. uintii, fillarointii, pesistä, kiakkoo, purjehdusta, kalastusta :rolleyes:
Nyrkkeilin salitreenien ohessa vuosina 1994-95. Olisin jatkanut, mut selkä teki tenän.

Ennen tätä harrtus pyöri pizzan, kebabin, munkin, karkin sekä tietokoneen ympärillä, nyt on munkit ja muut huonot ruuat vaihdettu bodyruokaan ja osa tietokoneella uhratusta ajasta on uhrattu salille.

Aika monella jalkapallo tausta kuten myös minulla.. Kuningas laji kun on.. :worship:
Aamen! :rock:

Jaa muuten, käynhän mä kesäisin vieläkin ilokseni potkiskelemassa, joskus seuraamassa matseja, että enemmän tai vähemmän tuo kuuluu yhä rakkaisiin harrastuksiini.

Vähäsen olen yrittänyt useampaan otteeseen harrastella puntin ohella jotain ip-juttuja, huonolla menestyksellä kuitenkin. Nykyään käyn työpaikalla järjestettävässä karatessa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eli siis mitä harrastit ennen punttista tai mitä harrastat vielä?eli ns."minkälainen urheilu pohja"sinulla on.Ja olitko/oletko kilpaurheilija vai ihan harrastaja vai ns.puoliurheilija.

En nyt huomannu järkevämpää aluetta tälle mutta ylläpito saa sitten siirytää mikäli näkevät paremman alueen:D

Itse pelailen jääkiekkoa 4 :ttä vuotta ja jalkapalloa on takana noin 5 vuotta.

ala-asteella harastin vuoden jalkapalloa, 1v telinevoimistelua ja koripalloa. kun menin ylä-asteellaniin kolme vuotta koripalloa ylä-asteen jälkeen lähdin lukee liikunnanohjaajaksi ja sielä harrastin vähän kaikkee. nykyään harrastan kuntosali noin 2 ja puol vuotta takan jo.. sit kävelyä ja laskuvarjohyppäämista mitä muuten suosittelen kaikille hurjapäille:hyper:

Ihan junnuna painia n. 7 vuotta ja kesät tuli pelattu futista. Siitä sitte siirryttin yleisurheiluun ja se loppu sitte ku rupes *illu kiinnostaan enemmän. Puntti rupes kiinnostaan vasta vanhemmalla iällä ja sitä oonki harrastanu nyt n. 2,5 vuotta. Lisäksi höntsään nykyään tennistä, katukorista, lentopalloa ja futista puulaaki tasolla. Ai niin tulihan sitä aikoinaan skeitattuakin useampi vuosi. Harmittaa kun en lätkää aloittanut (painin sijasta) ois olllu lahjoja...

Jalkapalloa 9 vuotta, telinevoimistelua 1 vuosi, jääkiekkoa 1 talvi, yleisurheilu (lähinnä pikajuoksu) 3 vuotta ja nyt punttailua vajaa 2 vuotta. 8-16 vuotiaana ahkeraa urheilua, monia eri lajeja. Sitten 4 vuoden tauko ennen kuin aloitin punttailun 20 vuotiaana.

Junnuna tuli pelattua lätkää 9:n vuotta. Sitten kokeilin thainyrkkeilyä, jonka jälkeen vuosi tietämättömänä puntilla, jonka jälkeen vuosi astangajoogaa :D . Sitten armeijan jälkeen aloitin hieman enemmän tietoa omaavana puntin, ja siitä vuoden päästä aloitin rugbyn, jota pelaan sm-tasolla ja maajoukkueessa. :hyper:

(Suomessa on noin 350 rugbyn harrastajaa, mutta ei sinne maajoukkueseen mitään paskoja oteta. Enää.)

Lisää rugbyn harrastajia kaivataan. www.rugby.fi

tähän mennessä...
n. 20 vuotta viulunsoittoa (jatkuu edelleen)
10 vuotta lumilautailua (jatkuu edelleen)
2 vuotta pianon soittoa (jatkuu edelleen, omassa opissa)
8 vuotta skeittausta
aika kauan extreme rullaluistelua
tosi kauan extreme maastopyöräilyä
6 vuotta fudista
2 vuotta lätkää
5 vuotta uimahyppyjä
5 vuotta Golfia (jatkuu edelleen)
1 vuotta laskettelua (jatkuu edelleen)
1 vuotta Kraw Magaa
½ vuotta Thai-nyrkkeilyä
viimeisimpänä on sukellus... suoritin ensimmäisen PADI-tutkinnon viiime perjantaina.

Edit: Ai niin. Olen käynyt salilla viimeiset 4-vuotta, vaikka olenkin kynis.

Suositut

Back
Ylös Bottom