Mitä olette tehneet työksenne ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esa67
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kronologisessa järjestyksessä:

- mainostenjakaja
(- yläasteen työharjoittelu lehden toimituksessa)
- laitossiivooja
- puhelinhaastattelija
- ala-asteella sijaistelua
- pakkaaja
- pelimyyjä Linnanmäellä
- toimittaja
- äikänopen sijainen
- kioskipoika
 
Mikä kaikki lasketaan? Lasketaanko työelämään tutustumisjaksot?:rolleyes: Eihä näitä kaikkia edes muista!

Hautausmaalla, myös vähän haudankaivajana (cool!!) mutta enimmäkseen puutarhahommissa.
Metsää istuttamassa
Elektroniikka-asentajana
Kielipoliisina (lopputöitten kielenhuollollista tarkistamista ja muuta äikänopetyylistä hommaa, myös hovikriitikkona ja oikolukijana oon toiminut - ja työtarjouksia otetaan vastaan...)
Tiedotuspäällikkönä & toimittajana & kriitikkona
Esitelmöitsijänä seminaarissa:jahas:
Uimakouluopettajana
Kerho-ohjaajana (outoo)
Päiväkodissa (pari viikkoo) (outoo)
Teatterissa pari viikkoo sekatyöläisenä
Heinätöissä
Roudarina
 
Ikävuosina 17-27, työpäiviä kaksi tai enemmän:

-siivooja

-varastomies

-plastifier (kuulostaa paremmalta kuin "se kundi joka lykkää matkaesitteitä muovituskoneen läpi")

-rakennusapulainen (seinälevyjen kantoa ex-pitkäaikaistyöttömän kanssa, 5 euroa /h netto, Pohjois-Helsinki THANK YOU VERY MUCH)

-ahtaaja (kannettiin hienoja pneumaattisia punttisvehkeitä Ameriikan porvarimummoille vitkutella)

-laatoittaja (Reggaeta kuunneltiin ja pidettiin tauot kalja kädessä. Tää oli duunarin elämää parhaimillaan, mutta ei lämmittänyt paljon eläkerahastoa.)

-turistiopas (Tää oli huippuhommaa. "Where can I find some dirty sluts?!" "Ööö... I dunno, are you traveling with your mother?")

-postin lajittelija (sekä peruspaketit ETTÄ ulkomaan joulupaketit! Gaddafille joku lähetti joululahjan, en tiedä menikö perille.)

-malli (kuulostaa hyvältä tähän mennessä eli jätetään selittämättä)

-hautuumaapuutarhuri. (Komeita luunpaloja tuli kerättyä, isoin taisi olla leukaluuta.)

-haamuasiakas (aka Mysteryshopper)

-tv-avustaja ja mainosstatisti (Te oottenähnyt mut telkkarissa. Mä olin se komee vakavan näköinen kaveri, kolmas oikeelta.)

-portsari ( :eek: )

Unohdin jotain, mutta se varmaan tukee psyykeäni. Sittemmin sain vakituisenkin työn.
 
Back
Ylös Bottom