Mitä olette tehneet työksenne ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esa67
  • Aloitettu Aloitettu
Keittiöapulainen
Puistotyöntekijä
Rakennusmies
Muurari
Rakennusmestari/Työnjohtaja
Kiinteistöinsinööri
Rakennuttajainsinööri
Kuollut (seuraavaksi)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoku sanoi:
Ikä 19 koulutus on ylioppilas ja kouluun menen vielä.

Raksahommia olen tehnyt enemmän kuin tarpeeksi. Faija on sellanen, että arvostaa työtä yli kaiken, joten neljätoista kesäsenä vissiin ekana kesänä menin tonne, tietty siinä iässä se oli vähän kevyempää. Laskin kairan puolikierrokset, tosi mielenkiintosta. Ihan mulkkua duunia, varsinkin jos työkaveri on kusipää(Kaveri ajaa koneta ja mä mittaan, lapioin yms.).

Meinasin mennä puhelinmyyjäksi kun kelasin, että helppoa hommaa kun saa himastakin soitella. Sitten pari päivää ennen duunien alkua nelkytviis minuuttia kertoi että tätä kyseistä lafkaa epäillään jostain petoksesta. Hyväntekeväisyys ja omat tulot oli vissiin kääntyny nurin päin.:david: Eihän sinne voinu mennä.

Taa hyvantekevaisyys juttu on muuten aika mielenkiintoinen. Joiduin yhdessa vaiheessa sellaiseen mukaan.

Tassa tapuksessa se toimi nain:
Tapahtuma Monacon jazzfestifaali
Tapahtuman isannoija Prinssi philip
Juontaja Clin Eastwood
tahtivieras Nora Jones

Taman lisasi 10 muuta esiintyjaa. Tama sitten telvisioidaan ja raati valitsee parhaan, jne...

rahaa tarvittiin tilaisuuteen. 5 miljoonaa euroa. 2 olis menny monacoon, konserttisalin vuokraan, tarjoiluun, jne..

2 hyvantekevaisyyteen.

1 meille firman nimi on muuten ultimateliving.co.uk

Joo tasta sitten soittelemaan. isoja firmoja lapi. Firmat saisivat sitten logonsa, mainoksensa televisioon, nakyvyytta hyvantekevaisyyshomissa, monacossa, jne.
Minimi sponsorointi olisi 200 000 euroo.

Meita oli firmassa kolem myyjaa jotka laitetiin tohon projektiin. Aakkosen vaan kolemeen osaan ja puhelimeen :) Mieka sai N ja M kirjaimen. Soitin ekana tietysti Ollilalle, ja Gatesille. voi vittu toi on kanssa aika turhaa touhua. se on semmosta viestien jattoa, ei kukaan soittanu takaisin. Taman jalkeen pomo rupes huutamaan etta ootte kaikki ihan onnettomia luusereita, kun etta saa mitaan aikaiseksi !! Taman jakeen nostin puhelimen, soitin listala johonkin isoon firmaan, pyysin CEOn toimistoon. Jatin vietin etta haluaisin keskustella Monacon jazz festifaalista, ja soitan Monacon Prissi Philipin puolesta. Noh jopas jotain: Soittivat takaisin !!
Pomo tietty rupes kiljumaan etta ei tolleen voi sanoo, via haluatko syytteen Philipin nimen kaytosta.
Talloin mulle tietty paljastui etta mitaan ei viela ole kenenkaan kanssa savittu mistaan. Ensin kerataan rahat sitten jarjestataan jotain ennetaan hyvantekevaisyyteen jotain :rolleyes:

Oon sitten jaljesta internetissa surffaillessa tormanny muihinkin tallaisiin juttuihin. Olishan tuossakin tullu siis hyvantekvaisyyteen jotakin, mutta suurin osa olis menny kylla muihin suihin. Hyvantekevaisyys tassa tapauksessa olisi ollut lasten syoparhasto.
Tasta vois kanssa avata uuden treadin. tasta on nyt joku 2 vuotta aikaa ja mua vituttaa vielakin koko homma.
 
Mäpäs vedän sählykerhoa 1-6lk jannuille :evil:






Niin ja kesätyöpaikkoja ilmaantunut tasan 0.
Hakemuksien määrä: 49.
 
Grosskopf sanoi:
Enklannissahan juuri kuusi lääkekoekaniinia oli joutunut teho-osastolle, oli ollut tehokasta lääkettä. Tarinan loppua en tiedä, pari jannua oli ainakin kriittisessä tilassa vielä yhden sairaalayön jälkeen, muut oli vähän toipumaan päin tai jotain muuta höpöä. Tietääkö kukaan miten siinä lopulta kävi?


OT mutta uudempaa tietoa tähän on, että Elephant Man (Mohamed Abdalla, 28) on nyt ihan ok, on päästetty sairaalasta ja kertoilee kokemuksiansa lehdistölle. Yksi koekaniineista on yhä pahassa jamassa teholla (21-vuotias Ryan Wilson). Saivat kuulemma £2,000 per testi, mutta nyt sanovat etteivät ottaisi osaa lääketestauksiin edes miljoonasta. Enpä ihmettele, haastattelujen perusteella tämä testaus osoittautui aivan äärettömän kivuliaaksi... tulee kylmät väreet kun lukee.
 
Yhdessä ja samassa kylpylässä olen ollut:
-laukunkantajana
-tiskaajana
-tarjoilijana ja pöytien puhdistajana
-paistamassa pitsoja ja hampurilaisia ym.
-uinninvalvojana (oikeasti aivan unelmatyö, varsinkin sesonkina... :thumbs: :kuola: )
-about 10-v:nä kävin joskus tekemässä irtokarkkipusseja takahuoneessa kun olin käynyt uimassa (äiti on siellä myös töissä) ja lähdin aina maha kipeänä kotiin, meni "muutama" karkki myös omaan suuhun :D

Tällä hetkellä olen paikallisessa hiihtokeskuksessa hissityöntekijänä.
 
esa67 sanoi:
kylmat vareet ? hmmh onhan noita stuntmanin hommiakin.


Stuntmanin hommissa ei vastaanoteta rokotetta joka sisältää ainetta joka aikaansaa pään ja selkärangan kohdilla sietämätöntä tuskaa siinä uskossa että testi on täysin turvallinen. En nyt ymmärrä tätä vertausta, puhuin tuosta UK:n lääketestausmokasta.
 
Kalastusoppaana turisteille
Ruohonleikkaaja (teininä tienas hyvin kaljarahat)
Leirintäalueen joka paikan höylä
Muurarin apulainen
Prosessinvalvoja
Atk-myyjä, atk-asentaja/tukihenkilö
Nettisivujen tekoa
Baarimikko
Portsari
Kuntosaliohjaaja
 
siivooja
ruohonleikkaaja
purkumies
muurarin apulainen
rakennusmies
kiinteistönhoitaja
maanrakennusmies
pyöräkoneenkuljettaja
 
-Mc Donald's orja
-Puhelinmyyjä
-Portsari
-Muuttomies
-Meklari assistentti (asiakastapaamisten buukkausta)
-Varastomies
-Työtön
 
Porrassiivooja, toimistosiivooja ja hotellisiivooja
Postittaja
Aulaemäntä
Puhelinvaihteenhoitaja
Myyjä
Varastotyöntekijä
 
Monitaitoinen maa- ja vesirakennustyöntekijä
Metsuri
Kuorma-auton kuljettaja
Muuttomies
Betonipumpun kuljettaja
Kaapeloija
Maalari
Vartija
Portsari
Baarimikko
Mielisairaanhoitaja (sijainen)
 
(Kirjotin äsken vahingossa Pössön tunnuksilla, mutta poistin tekstin tosta ylhäältä ja laitan ne nyt tänne oman nimimerkin alle...)


Lähetti
Painoapulainen
Myyjänä huoltamolla, kioskilla, grillillä ja sellaisessa pikkukaupassa
Labra-apulainen
Lapsenlikka
Vaihetyöntekijä (tai jokusellainen) valokuvakehittämössä
Mehuntekijänä kahdessa eri limsatehtaassa
Tarjoilija
Vanginvartija
Poliisi
 
Lehdenjakaja
Kaupankassa
Lehdenjakaja :)
Lehtimyyjä
Kodinkonemyyjä
Ilmoitusmyyjä
Myyntipäällikkö
Myyntikouluttaja (keikkahommaa)
 
Nyt tulee pientä :offtopic: Onkos porukalla kokemuksia Ppmediasta työnantajana? Olen menossa sinne työhaastatteluun ja toivon nyt että joltain löytyisi kokemusta kyseisestä firmasta.
 
Bloo sanoi:
Mäpäs vedän sählykerhoa 1-6lk jannuille :evil:






Niin ja kesätyöpaikkoja ilmaantunut tasan 0.
Hakemuksien määrä: 49.

Voisit ruveta geeämmäksi wowwiin. :D

Ja aiheeseen, aikaisemmat omat duunit:
kiinteistönhoitaja
varhaislehdenjakaja
suunnittelija postikeskuksessa
asiakaspalvelija linjuriasemalla
markkinointiassistentti
markkinointitutkija
ja sokerina pohjalla suunnittelija naisten alusvaatetehtaalla :rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom